Amikor először megláttalak azonnal felkeltetted az érdeklődésemet. Soha nem láttam még nálad gyönyörűbbet.
Szeptember volt. Esett az eső ezért kénytelen voltam beugrani a sarkon elhelyezkedő kávézóba. Itt láttalak meg először. És nem tudtam betelni veled... A látványoddal.
Azután a nap után, minden nap ugyanakkor mentem be a kávézóba. Nem szerettem a forró italt, te viszont felkeltetted az érdeklődésem. Minden reggel ugyan azt kérted. Fánkot, rózsaszín cukormázzal és egy kávét cukor és tej nélkül. Én pedig ugyanezt. Soha nem vetted észre a hasonlóságot, én viszont vágyakoztam. Azt akartam, hogy a szemembe néz és megszólalj. Hogy gyönyörű ajkaidat nekem járasd.... Szerelmes lettem a hangodba.
Így volt ez egész hónapban. Egészen október elejéig. Ugyanis eltűntél. Én minden reggel ott voltam és vártalak. A függődé váltam. Szenvedtem nélküled. A hangod nélkül pedig süket lettem.
Nem tehettem róla, de az az egy hónap borzalmas volt. Betegesen vágytam arra, hogy újra láthassalak. Megfogadtam, hogy ha újra találkozunk, akkor megszólítalak.
November volt. November elseje, amikor bementem a kávézóba, mint minden reggel. Két hónapja folyamatosan. Miattad, aki most ott ültél és etted a fánkodat rózsaszín cukormázzal és nagyokat kortyoltál a kávéból cukor és tej nélkül.
YOU ARE READING
Függőddé Válva/ BEFEJEZETT
General Fiction,,Amikor először megláttalak azonnal felkeltetted az érdeklődésemet. Soha nem láttam még nálad gyönyörűbbet." ❤❤❤