Bölüm: 1 Başlangıç

454 9 3
                                    

Not: Kapaktaki Tukame ( Ama gözleri kahverengi ve kıyafetinin önü kapalı)

  4. Büyük Şinobi Savaşından sonra köyler arası düzen kurulmuştu. Iki efsanevi ninja olan Naruto ve Sasuke'nin ölümü dünyayı sarsmıştı. Aradan uzun bir zaman geçti ve Konoha'nın başına Sasuke'nin torunu olan (tek uchiha o) Uchiha Kaguro geçti...

Tukame rakibine hızla koşuyordu, hazırdı. Fakat Ashira hafife alınacak bir şinobi değildi. Daha ninja akademisinde olmalarına rağmen chunin seviyesinde sayılırdı. Tenefüssün bitmesine cok az süre kalmıştı. Ya bu sefer yenecekti yada ömür boyu bunu içinden atamayacaktı. Çünkü bugün son gůndü tenefus sonunda takımlara dağıtılacaklar ve belkide hayatı boyunca onu görmeyecekti. Hızla suratına bir hamle yapti fakat Ashira çevikti hemen Tukame'yi kolundan kavradı ve obur tarafa fırlattı. Yüzüstü yere yıkılan Tukame acıyla ayağa kalktı pes etmeye niyeti yoktu çünkü pes etmek onun kitabında yazmazdı. Acısını belli etmemeye çalışarak Ashira'ya baģırdı "beni yenmene izin vermicem bügün olmaz!!!!". Ashira, Tukame'nin gözlerini görünce korkmadan edemedi. Hayatında böyle birşey görmemişti. Bu gözler ne hokagenin sharinganına nede konoha köyünde büyük ilerleme göstermiş olan Hyuga klanının gözü byakugana benziyordu. Hayır bu çok farklı bir şeydi. Tukame'nin açık kahverengi gözleri parlak bir maviye dönmüştü. Ama yinede bu Ashira'ya engel oluşturmicaktı. Bundan emindi çünkü Tukame'nin mavi gözleri sürekli parlaklığını kaybediyor sanki asıl rengini geri istermiş gibi yok olup geri geliyordu. Anlaşılan Tukame bu gücü kontrol etmeyi bilmiyordu. Tam Ashira bunları düşünürken önlerinde birden senseileri belirdi. Tenefüs bitmişti ve her iki öģrencide ceza almak üzereydi.

Naruto Yeni Ninja ÇağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin