Bölüm 2: Yeni Takımlar

193 11 7
                                    

Not: Lütfen okuduysanız yorum yapın yorumlarınız benim için değerli

Tüm öğrenciler sınıfa geçti ve herkes yerine oturdu iki kişi hariç. Tukame'de Ashira'da ceza alcaklarínı bildiklerinden ayakta bekliyorlardı. Hoca ikisinede sinirli bir şekilde baktı ama sonra derin bir nefes aldı. Artık sakin duruyordu ve iki öğrenciyede yerlerine geçmelerini söyledi. Tukame'nin keyfi yerindeydi. Hem ilk defa bir cezadan böyle kolay yırtmıştı hem de akademi bitiyordu. Hocaları Takımları anlatmaya geçtiğinde Tukame pek dinlememişti çünkü diğer öğrencilerle arası pek iyi sayılmazdı. Tek arkadaşı olan Yuki ile aynı takımda olması onun için yeterli olacaktı. Yuki hafifden kahverengiye kaçan sarı saçlı ve açık yeşil gözlü güzel bir kızdı. Tukame kendi adını duyunca dinlemeye başladı. Sensei "Ve 10.Takımın üyeleri ise Tukame, Yuki ve Ashira". Tukame takımını sevmişti. Hem Ashira'yı geçmek için uğraşabilir hemde Yuki ile zaman geçirebilirdi. Tukame, Yuki'ye baktı. Yuki ona gülümsedi. Halinden memnun gibi duruyordu. Akademi bitmişti. Herkes evlere dağıldı. Tukame evine girince evin ne kadar dağılmış olduğunu gördü. Herşey birbirine girmişti.

Annesi yada babası hakkında en ufak fikri olmadığı için bütün iş ona kalmıştı. Aslında bu yeni birşey değildi. Sonuçta hayatı boyunca yalnız yaşamıştı. Evini, eşyalarını, yemeğini sağlayan kişi ise Hokage'idi. Tam o sırada kapı çaldı. Tukame'nin ne arkadaşı nede ailesi vardı. O yüzden pek kapısı çalınmazdı. Tukame kapıyı açınca karşısında Yuki'yi buldu. Elinde temizlik eşyaları vardı. Yuki gülümseyerek "Hadi başlayalım!" dedi. Tukame sırıtmadan edemedi ve Yuki ile işe başladılar iki kişi olunca işleri daha çabuk bitmişti. Tukame her ikisi içinde hamburger yaptı. Çok geç olmadan Yuki evine döndü. Tukame temizlenmiş evine baktı. Belki pek arkadaşı yoktu ama arkadaşlığın ne olduğunu anlamaya başlamıştı.

*************

İlk bölümler sıkıcı olabilir zaten asıl hikaye daha başlamadı :D

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 06, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Naruto Yeni Ninja ÇağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin