İyi okumalaaaar!:))
Bölüm 3
-Catsli kız demek sende buradasın.
Bu ses çok tanıdık gelmişti ve...Catsler!
-P...pardon.
Ben çok şaşırmıştım açıkçası benden büyük gösteriyordu ve galiba benden büyüktü.Üstünde yeşil bir tişört altında ise siyah dar paça pantolon vardı.Sabah dikkat etmemiştim çünkü sabah çok sinirliydim.
-Ukala şey!dedim içimden hala sinirliydim.İnsanlar...İnsanlar bir garip.
-Meraba demeyecek misin?
-Hayır,demeyeceğim.
Chlo şaşkın ve anlamsız bakışlarla bana bakıyordu.
-Neden?
Ona bıkkınmışım bir şekilde tekrardam gzerimi çevirdim ve gözlerimi hiç kırpmadan gözüne baktım ve.
-Çünkü seni tanımıyorum pişkin çocuk.
Ve tekrardan önüme baktım ve Chlo'ya ''Hadi kalkalım mı?''dermişçesine göz kaş işareti yaptım.o da bana gözlerini evet anlamında yumdu.
Ona yani adını bilmediğim fakat ''Pişkin Çocuk'' diye adlandırdığım çocuğa aynı salak kızların yaptığışekilde gözlerimi kısarak baktım ve önüme baktım.
''Bir dakika...Ben daha demin Salak Kız mı dedim?''En nefret ettiğim hareketleri en nefret ettiğim kişilere sergildeğimi şimdi farkettim.''
-Alisa, neler oluyor bana anlatacak mısın?
-Sabahki bahsettiğim çocuk hani çarpışmıştım dedim işte o çocuk.Ve onu okulda yeni görüyorum.Sence de biraz büyük göstermiyor mu bu çocuk?
-Alisa şaka yapıyor olmalısın heralde? O çocuk yurt dışından gelen diğer öğrenciler.Yani o kime gelmiş göremedim ama bileğindeki bileklikten anladım.Bugünkü planları bizim okul olacak heralde.
-Bilekliğine bakamayacak kadar sinirliydim.
-Seni gidi pis misafirperver!
-Chlo çocuklaşma onun misafir olduğunu bilmiyordum.
-Tamam tamam neyse ben resim atölyesine gidiyorum daha sonra görüşürüz.
-Görüşürüz.
Chlo'nun gerçekten çok güzel bir resim yeteneği vardı.Bir portre çizmesi ona o kadar kolay geliyordu ki ben daha bir insan çizmekte zorlanıyordum.
-Seni pis misafirperver!
Yanıma baktığımda yine o ukala çocuk vardı.