Es atbraucu uz Seulu kopā ar mammu un BTS. Es biju ļoti sajūsmā par to ka beidzot satiku J-Hope. Mēs izdomājām ņemt to pašu autobusu, ar kuru brauc BTS. Es sēdēju viena, jo mamma satika savu "Korejiešu puisi" kurš mani nokaitinājis jau kuro reizi bet mammai vienkārši vienalga! Es aizstaisu acis, pēkšņi sajūtu siltu roku man uz galvas kura glāstīja manu galvu. Es paliku kā tomāts, jo zināju ka tas bija J-Hope. Es atvēru acis un viņš man prasija.
-kā gulēji?
-eeeh....
Es aizdomājos, un viņš man apsēdās tuvāk un es paliku vēl kautrīgāka, es drusku atkāpos, viņš manas rokas pagrāba un apskāva mani.
-es pēc tevis ilgojos!
Es samīļoju atpakaļ, jo jutu viņa siltumu, mēs apskāvāmies jau ilgu laiku. Viņš palaida vaļā.
-cik ilgi tu esi fanojusi par BTS?
-eh...jau 4 gadus.
-tad jau ilgi! Esi domājusi par mani?
Viņš pasmaidīja. Es aizsapņojos un ignorēju viņa jautājumu.
-j-jā..tu esi īsti mans bias.
Es paskatījos uz kājām kautrīgi. Viņš man pēkšņi prasīja kautko, ko es nevarēju sadzirdēt. Pēkšņi jutu blackout un noģību.
J-Hope P.O.V
-ak nē!
Es viņu turēju cieši. Kad atbraucām mājās viņas māte aizgāja ar savu puisi uz viņas māju. Jo Jimin pateica ka viņa paliks pie mums kamēr pamodīsies. Mēs iegājām mājās un es viņu ieliku manā gultā un apsedzu viņu ar segu.
Yung Yeri's
(Tavs P.O.V)Es pamodos svešā gultā, es nezināju kur es atrados, es izskāpu no gultas un es nogāju lejā. Dzīvojamā izstabā bija ļoti tumšs, es aizgāju kādu meklēt, pēctam sajutu dīvānu un tajā gulēja kāds, es nejauši iekritu dīvānā. Es sastingu un lēnām mēģināju piecelties, pēkšņi izdzirdu nogurušu balsi aiz manis.
-Tu nomodā?
-Jā..kas Tu esi?
-esmu J Hope...ej gulēt, ir ļoti vēls
-kā vēls?..
Es paskatos pulkstenī un bija 3:46PM no rīta.
-kā es šeit nokļuvu??
Es biju nervoza un atkāpos no viņa.
-viss kārtībā! Tu autobusā noģībi, un man nācās tevi aiznest atpūsties. Es tevi ieliku manā gultā, tāpēc šoreiz guļu uz dīvāna.
-es varēju gulēt uz dīvāna. Tev nav jācenšas kautkādu švešinieci likt savā gultā tikai lai atpūšās
-nekas....tu esi tagad drošībā. Ej gulēt
-nē! Labāk guli savā vietā. Es gulēšu uz dīvāna.
Viņš ieslēdza gaismu un viņš bija ļoti mīlīgs, ar saviem izspūrušiem matiem, baltu kreklu kurš cauri spīdēja uz viņa ķermeni, un ar melniem pidžammas šortiem. Viņš mani pacēla un aiznesa uz savu guļamistabu.
-laid mani lejā! Es neiešu gulēt
-KLUSĀK!
Suga iebļāvās caur savu guļamistabu.
-es nelaidīšu vaļā kamēr neaiziesi gulēt!
-kāpēc?
-tapēc ka es tevi mīlu...
KO? V-viņš mani mīl? Kā?
•
•
•
♡ja jums patika šī episode tad rakstāt komentāros un spiežat vote♡
ESTÁS LEYENDO
Es Satiku Manu Bias || J-Hope ||
Romancees fanoju par bts ļoti ilgi, it sevišķi par J Hope, viņš ir mans sapņu angel. un es vēlos viņu satikt, beigās mani viņš atpazina un uzaicināja uz viņa solo koncertu daydream, beigās viņš man pateica ka viņam es patīku. un es braucu mājās priecīga ar...