|I.|

30 8 4
                                    

Zhluboka jsem se nadechla a oblékla jsem si černé legíny a bílé tričko s černou značkou Adidas. Vlasy jsem si upravila do drdolu a vytáhla z něj dva pramínky modrých vlasů, tak, že krásně lemovaly moji tvář. Podívala jsem se na sebe do zrcadla. Viděla jsem v ní tvář posetou pihami, obočí klenoucí se nad zelenýma očima, plnější rty a prázdný výraz.

Dnes byl můj první den na nové škole. Doufala jsem, že se tam stanu populární a oblíbená jako jsem byla na mé staré škole.

Otevřela jsem skříň a vzala si na sebe šedý svetr s nápisem Cheap Monday a znovu jsem se podívala do zrcadla.

„Liso, pojď nebo přijdeš pozdě!" zavolala na mě mamka z kuchyně.

Rychle jsem se navoněla a dala si batoh přes rameno. Seběhla jsem dolu ze schodů.

„Tak jsi připravená?" usmala se na mě mamka.

„Asi jo," přikývla jsem a úsměv jsem ji opětovala.

Mamka vzala klíče od auta ležící na botníku. „Tak se obuj, počkám na Tebe v autě," ukázala bradou na dveře a následně odešla.

Otevřela jsem botník a obula si bílé tenisky. Mamka už netrpělivě čekala v autě. Troubila.

Zasmála jsem se a opustila dům. Mířila jsem si sednout do auta, kde čekala mamka.

„Tak jedem?" usmála se na mě, když jsem se připoutala.

„Jo," nervózně jsem se na ni pousmála a rychle ji uhla pohledem, ten mi padl na iPhone, který ležel vedle mě ležel na sedačce. Cinkl mi messenger.

Byla to Terka, moje nejlepší kamarádka a bývalá spolužačka.

Terry: Ahoj, tak co, frčíš do new školy? :D

Lisa: Jo a jsem pěkně nervózní! :((

Terry: To ti věřím, já už jsem ve škole, hele nechces někdy přijet a jít třeba do kavárny? <3

Lisa: Jo to bych ráda, ale víš co, maybe někdy jindy, tenhle týden asi fakt ne :D

Terry: To chápu, musím, ahoj a napiš jak to dopadlo nebo zavolej cauky <3

Lisa: Papa <3

Mezitím, co jsem zabíjela čas psaním, dorazily jsme. Bohužel.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 16, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

BullyKde žijí příběhy. Začni objevovat