Jego/Jej/Twój komentarz na temat filmu:
Baran: Ty: Zanim kogoś zakopiesz upewnij się czy na pewno nie żyje i nie dopuszczaj do nich DR. Smiley'a.
Byk: On: Ja byłbym lepszy w tej roli niż ten robocik!
Ty: Ciekaw jak byś utrzymał puszkę z farbą.
Bliźnięta: On: Hehe, też bym mógł tak powspominać. Może jeszcze bym wrócił z nowymi czaszkami do wykończenia fotela.
Ty: Po Tobie nie widać wieku. Po za tym na pierwszy rzut oka można Cie określić jako psychola... Za drzwi by Cie ni wpuścili.
Rak: Ty: To takie cudowne!
Ona: Tak! I zarazem takie koszmarne!
Obie: *ryczą*
Lew: Ty: To jest genialne! Haha.
On: Mógłbym wszystkich załatwić swoimi niciami w 15 minut.
Ty: Nie psuj mi zabawy Żarówo!
Panna: Ona: Bajka była lepsza niż to coś...
Ty: Pierwszy raz w życiu się z Tobą w jakiejś kwestii zgodzę.
Waga: On: Nawet jeśli nie otworzą oczu i tak mógłbym być ich największym koszmarem, hyh.
Ty: To tak nie działa. *przewraca oczami* Moim największym koszmarem jesteś teraz, bo Twoja japa się nie zamyka podczas gdy chce obejrzeć ten film.
Skorpion: Ty: Każda, która przyjmnie od Ciebie róże powinna się czuć jak po zawiązaniu paktu z diabłem...
On: Hahahahahahaha! Tu się zgodzę! Nie wszystkie przeżywają moje pieszczoty.
Ty: nawet jedna jeszcze nie przeżyła.
On: Chcesz zobaczyć czy będziesz pierwsza *lubieżny uśmiech*?
Ty: *Ucieka*
Strzelec: On: Ona w ogóle nie ma stylu! Ubiera się jak łachmaniarka!
Ty: Ona jest w randze niżej niż niewolnik! Ona nie ma na jedzenie a co nawet na ciuchy. Ona nie ma dosłownie nic! To znaczy później będzie miała super kiecke, ale to dopiero w połowie filmu.
On: Przewijaj kobieto!!
Koziorożec: Ty: Ty też jesteś chora.
Ona: *Patrzy na Ciebie*
Ty: Tyle, że na debilizm. Może też znajdziesz jakiegoś człowieka, który się zlituje...
Ona: O Ty szujo!
Obie: *Obopólny śmiech i walka na poduchy*
Wodnik: On: Jestem lepszy niż jakiś tam cienias Bond!
Ty: Stary, on Twoje gry przeżywa. I kto tu jest cieniasem?
On: *Foch*
Ryby: On: Nawet jako pies zrobił bym większą rozróbę niż te przerośnięte jaszczurki!
★★★‡★★★‡★★★‡★★★‡★★★‡★★★