Jak spędzisz ferie:
Baran: w Willi jako pomoc kuchenna Operatora.
Byk: Z Helenem na co dwudniowych wyprawach po farbę.
Bliźnięta: Będziesz próbować pokonać Bena w Mario Kart 7. Dobra, on będzie próbować pokonać Ciebie.
Rak: Slenderman zleci Tobie i Hoodie'mu porządkowanie książek w bibliotece.
Lew: Pan Laughing Jack to Twój nowy nauczyciel martwego cukiernicatwa (wiecie, są martwe (wymarłe) języki, których już się praktycznie nie używa. Tak samo jest z zatrutym cukiernictwem)
Panna: Hobo Heart będzie Cię ciągał na wycieczki rekreacyjne w celu 'zaprzyjaźnienia się z naturą'.
Waga: Nikt nigdzie nie będzie Cię wyciągać, masz spokój.
Skorpion: Będziesz pomagać Sally z nauką.
Strzelec: Splendorman poprosi o ocenę jego nowych spektakli... DWUDZIESTU nowych spektakli..
Koziorożec: Eyeless Jack będzie praktycznie codziennie przychodzić byś my pocztała coś. Ty kochasz czytać, a on słuchać Twojego głosu i emocji w nim zawartych.
Wodnik: Bardzo zdenerwowałeś/aś Maskiego. Próba zachowania życia jest chyba ciekawym zajęciem na ferie, nie?
Ryby: The Puppeter będzie nachodzi Cię dopuki nie pomożesz mu... Sam/a nie wiesz w czym. Liczy się to, że ten stalker lata za Tobą gdzie tylko nie pójdziesz i nie daje normalnie funkcjonować.
★★★‡★★★‡★★★‡★★★‡★★★‡★★★