Deel 3

109 11 2
                                    

Wat vooraf gebeurden:
ik zag woede in Yasin een goeie vriend van mij hij staat altijd aan mijn kant in vergelijking met mijn neven hun zitten lekker teken hoe die kinderen mij pesten en dag allemaal omdat ik dik ben. Yasin stond op......

Perspectief Yassin: Ewa ik ga me ff voorstellen nou ik ben Yassin 17 zit met Rabab in de klas. Ik ben een hele goeie vriend van haar ze is niet de knapste, maar dat boeit mij gwn echt helemaal niks mij gaat meer om het innerlijk dan uiterlijk Rabab heeft echt een hart van goud alleen is ze echt dik en heeft geen kleding stijl waardoor ze gepest wordt haar neven zitten ook bij ons op school als ze word zeggen hun niks of ze lachen mee of kijken mee en dat allemaal omdat hun haar niet mogen en voor haar schamen zich voor haar maar dat over mij. Nou we zitten allemaal rustig in de kantine tot Denise de grootste hoertje van heel de stad ze heeft bijna heel Rotterdam gedaan maar ze liep naar Rabab iedereen begon te kijken behalve 1 neef van haar dat me heel erg verbaasde want hij hoorde de d'r altijd bij maar ik irriteerde me echt heel erg aan Denise. Ik spande mijn kaken en liep op hun af net dat ik wat bij Denise wou doen houd Rabab mij tegen en trekt me naar een hoekje en begon te praten.

          

Rabab: wat doe je ik weet dat je voor me op wilt komen maar geloof mijn binnen kort zullen hun allemaal spijt krijgen van wat ze mij hebben aan gedaan en me met grote ogen aan kijken { en begon gemeen te lachen wel een beetje hard maar maakt niet uit wat zou haar plan zijn???]

          

Yassin: je weet dat ik altijd aan jou kant sta he . Ik kan het gwn niet pikken dat hun zo tegen jou doen weetje wel. Ik zie jou net als mijn zusje, maar als je wilt dat ik niks doe dan doe ik het niet . ik hou van je little sister.

          

Rabab: ik ook van jou big brother en gaf hem een knuffel en liep weer terug waar ik was. En ja hoor het gaat weer beginnen.

          

Perspectief Amir: nou jullie je zeker af wie ik ben???? Nou ik ben de neef van Rabab ik heb niet echt een goeie band met haar ofzo nou ik mag haar eigenlijk niet. Ze is heel dik mijn vrienden pesten haar soms maar ja als ze wilt dat ze stopen moet ze maar lekker afvallen ewa ja ik ben niet de enige die haar niet mag mijn ouder en mijn nichten, neven tantes ooms eigenlijk iedereen. Maar we zijn nu op school ik mijn neven en nog wat vrienden Rabab word weer gepest normaal vond ik het altijd leuk als ze dat deden maar dit keer vond ik het niet leuk en had er een slechte gevoel over. ik zag Yassin hij vond het ook niet leuk maar ja dat is dus een vriend van haar. Wollah hij is echt een lieve jongen hij spande zijn kaken en liep haar kant opnet hij wat wou doen aar ze hield hem tegen en ze trok hem aan zijn hand naar de andere kant ze begonnen te praten daarna gaf ze hem een knuffel en liep weer terug en Denise begon weer te praten nu kijkt iedereen hun weer aan OKEY LUISTER FF VARKEN GA JE NOG HALEN WAT IK TEGEN JE ZIJ ? schreeuwde Denise Rabab zij niks en liep weg .........

Kon ik maar terug in de tijd😔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu