Deel 8

81 10 3
                                    

Perspectief Rabab: nou mensen ik heb net ingecheckt en ben nu in mijn kamer ik heb me net ingeschreven op een sportschool en ga vanaf morgen beginnen voor vandaag ga ik niet echt iets doen voor vandaag.....

Donderdag: ik ben wakker ik doe mijn ochtend routine en kleed me om in een legging en een oversized t-shirt en niks schoenen ik ga daar naar toe lopen want het is niet zo ver van hier daar aangekomen begon ik gelijk want ik was al omgekleed ik zag heel veel meisjes rond mijn leven tijd en ik begon te praten met een meisje genaamd Yasmin zij heeft het zelfde probleem net als mij en kon het goed vinden met haar heey wil je misschien mee met mij vroeg ik haar ja hoor lijkt me gezellig moet maar niet voor heel lang he gezellig kom je mee ik heb wel kleding voor je kan je bij mij gelijk douchen zij ik en ze liep mee bij de hotel aangekomen ging ik gelijk douchen toen ik klaar was deed ik gelijk een kandora (Marokkaanse huis jurk) Yasmin deed het zelfde aan als mij en ik maakte een goals foto en plaatste hem op insta ik krijg nog steeds  haat reacties maar logisch haha want ik ben nog steeds dik ik ben pas 1 dag begonnen.

3 weken later.... laatste donderdag van de vakantie

Hier sta ik dan voor de spiegel in een kort broekje en een topje te kijken hoe erg ik ben veranderd platte buik mooie rondingen dikke heupen gwn perfect. Ik ben gwn van 82 kilo naar de 54. ik hoop dat niemand mij heeft gezien in deze paar weken ik heb niemand van mijn familie gesproken behalve Amir. Ik heb hem vergeven en heb een hele goeie band met hem en vandaag ben ik van plan mijn moeder te bellen want ik heb haar echt gemist ik bel haar wel anoniem niemand hoeft mijn nummer te hebben ik bel mijn moeder na 2 keer over gaan nam ze op:
Mama: allo (hallo)
Ik: salam mama
Mama: oh bentie hoe gaat het ik jou hebben gemist
Ik: ik heb jou ook gemist yemma het gaat heel goed hmdl.
Mama: bentie wanneer ik jou zien
Ik: mama inshallah zo snel mogelijk.
Mama: is goed hier is Ahmed hij wilt met je praten.

Ahmed& Rabab
Ik: Ewa  broertje
Ahmed: yooo  hoe is het
Ik: hmdl met jou
Ahmed: normaal sinds jij weg bent is het zo saai.
Ik: haha komt goed ik zie je zo snel mogelijk en dan praten we alles bij
Ahmed: papa enzo missen je ook heel erg
Ik: omg wil je alsjeblieft niet over hun praten zij ik boos ja mensen ik ben nog steeds boos op hun.
Ahmed:uhmmm sorry hier is mama weer

Mama: bentie zaterdag is de bruiloft  van siham dus als je wilt komen aan zie ik jou ook weer. En zo praten we veder over hoe en wat nou mijn nicht gaat dus trouwen en ik ga met plezier ik ben benieuwd wat ze vinden van de nieuwe Rabab. Siham mag mij niet aangezien ik dik was en ze heel erg voor mij schaamde omdat zij knap en populair was maar ja ze zal spijt krijgen en de rest van de familie ik ga dus naar de bruiloft ik moet nog jurk bekijken enzo dus dat ga ik morgen doen voor vandaag ga ik denk ik met Yasmin afspreken zij is niet heel er veranderd want zij kon het niet echt vol houden we hebben mekaar nu bijna 2 weken niet gezien of zo.

Perspectief Yasmin: ik heb vandaag met Rabab afgesproken omdat we mekaar iets van 2 weken niet hebben ik denk dat ze heel erg is veranderd want ze wou heel dun worden ik ben nu onderweg naar haar we gaan samen naar de stad want ze wou nieuwe kleding halen en ik wou het ook dus kwam het goed uit. Aangekomen in de hotel klopte ik gelijk aan ja 2 keer kloppen deed ze deur open omg ze ziet er zo goed uit ze is veel knapper geworden en een vorm waar je zelfs een moord voor zou doen OMG JE BENT ZO KNAP MASHALLAH WOLLAH JOU FAMILIE MOET ECHT SPIJT KRIJGEN VAN WAT ZE JOU HEBBEN GEDAAN SCHREEUWDE IK hahahahhaha dankjwel schat ik ze zullen zeker spijt krijgen maar ja kom snel binnen en we liepen naar binnen.

Perspectief Rabab: Yasmin kwam dus binnen ik deed snel me kleren aan ze waren wel allemaal 3ayak groot dus ga ik nu naar de stad en mij maar kleding halen en Yasmin wou dat ook dus was het goed. ik pakte mijn auto en reden naar de stad bij de stop licht stopte een groepje jongens met kei harde muziek naast ons. Eey zine gooi je nummer riep een van de jongen maar ik negeerde het gelukkig was het al snel ik verbinden snel mijn tel aan de auto en deed sofian-boef aan TUURLIJK ZIE JIJ DE SHINE MAAR NOOIT ZAG JIJ DE PIJN IK ZONDER OUDERS IK WAS KLEIN ONGEVEER EEN JAAR OF NINE WANNEER DR IETS VERDWIJNT SLA JE DAT OP IN JE MIND EN ME OOM DIE SLOEG ME TANTE MAAR ZO WOU IK NIET ZIJN zongen ik en Yasmin hard mee. We waren aan gekomen ik zag van de verte allemaal groepjes jongens maar ja is normaal in de stad haha maar ze keken allemaal mijn kant op alsof ik wat van hun aan had ik stapte uit en Yasmin deden het zelfde. Als iemand je roept moet je gelijk naar me toe komen of wat bij doet ik regel het dan wel met fluisterde ik haar oor haha ja hoor zij ze terug. Er kwam een jongen aan lopen  hee zina mag ik je nummer. "Nee ik ben geen hoertje die haar nummer aan jongens geeft" oeh pittig hou ik wel van. "Hou je ook van mijn vuist die zo meteen in je krijgt" oehhhhhhh riepen jongens achter ons. Wat oehh ik weet niet maar zij is ook gwn iemand die haar benen wijd open voor boys maar ik denk dat ze het heeft van haar hoeren moeder misschien kan ze beter naar huis en nog wat leren van haar moeder riep de jongen okey hij heeft gewoon de bloed onder mijn nagels vandaan gehaald.................

Kon ik maar terug in de tijd😔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu