2

1K 36 0
                                    

   In urmatoare zi apare elevul cel nou . Nu apuc sa il vad din cauza ca am intarziat . Ajung in clasa ma scuz ca am inatrziat si ma indrept spre banca mea , dar mi se marise ochii cand vad ca un baiat super random sta in banca.
Eu - Tu cine pisici mai iesit ? si ce cauti in banca mea ?
Baiatul - Hmm nu stiam ca o sa am o colega asa bad..~ mari acesta spre ea ~
Eu - Te-am intrebat ceva!~ ma rastesc la el ~
Baiatul - Usurel pisi ... profu ma pus aici .
Eu - Daca mai imi zici o data pisi te plesnesc . Nu o sa mai stai aici curand .
  Baiatul doar o privi pe fata de langa el care avem niste tatuaje destul de interesante pentru el .
Eu - Te mai holbezi mult ?
Baiatul nu o baga in seama si se uita in alta parte .

Perspectiva lui Yoongi
    Imi place tipa , mai ales tatuajele , are unu care cred ca i la facut iubitul dar nu stiu sigur nu am putut vedea prea bine .

Perspectiva Yuni
    Deja ma enerveaza , credeam ca o sa fie cineva mai normal . Dar no mi-a dat domnezeu cel mai idiot om de pe pamant fix in banca cu mine . Se mai uita si insistent , creca se uita ciudat la semnul de pe gat facut de Jimin pentru a crede lumea ca pot sa am si eu iubit .

    Ies in pauza sa fumez o tigara ...  deobicei fumez cand sunt nervoasa .
Eu-Heii Keli ce faci ai o tigara ?
Keli - nu mai am trebuie sa imi mai cumpar .
Eu - ahh firar si is asa nervoasa am nevoie de una !!
Keli - Hei da ce ai patit ?
Eu - baiatul care o venit in schimb de experiente sat cu mine in banca si deja se crede mare bad boy in fata mea , si se tot holba la mine
Keli - hmm nu stiu ce sa zic mie imi place
Eu- Hai ba Keli
Keli - ceee ? ~zambi ~
Eu - ma duc sa vad daca cineva are o tigara ma intorc .
Keli - ok ok

    Plec pentru a cauta pe cineva care fumeaza dar nu stiu pe nimeni .. dar in momentul urmator il vad pe baitul care sta in banca cu mine ca are un pachet de tigari in mana , fug spre el si il strig .
Eu - Hei baitul care sta in banca cu mine si ma enerveaza . Stai o leaca !
  ~ Baiatul se uita mirat la aceasta care se apropie destul de repede de el ~
Baiatul - Yoongi , Suga pentru tine sa stii si tu . Oricum ce doresti ?
Eu - ok Suga , da si mie o tigara am nevoie urgent !
Suga - Hmm chiar asa ? Si ce se intampla daca nu iti dau ?
Eu- tu doar da-mi o tigara si gata , o sa iti raman dataore ok ?
Suga - cu orice si iti dau 2 .
Eu - cu aproape orice si imi dai 3 . ~ aceasta incepe sa zambeasca copilaresc~
Suga - ne, ne ai de ales
Eu - ok nu imi dai gasesc eu pe altcineva
Suga - sa nu zici ca sunt rau ~si acesta ii prinse mana si ii da 2 tigari si pleaca ~
Eu - Mersi .
~Acesata se intoare si zambi apoi is vazu de drum ~

   Fug inapoi spre Keli care is terminase tigara si ma astepta .
Keli-Pfoaii ai venit ce ti-ai luat atat ?
Eu- o trebuit sa negociez cu neneorcitul ala cu schimb de experiente , pentru ca era singurul care il vazusem cu pachetul .
Keli - si cum o fost ?
Eu - cum sa fie , acuma sunt datoare lui cu aproape orice doar fiindca mi-a dat 2 tigati .
Keli- uuuu , yaa !! ai aflat cum il cheama ?
Eu - cica Yoongi da pentru mine Suga . ~spun razand si imi bag tigara in gura ~
Keli - are un nume dragut sa imi faci cunostinta cu el .
Eu- Hai ba Keli ala nici nu sti cum ma cheama si deja ma omoara din priviri .
Keli - Haidi te rog !
Eu - ce faci daca iti fac cunostinta ?
Keli - un pachet de tigari si un film la mine ?
Eu - deacord !~ razand ~

    Dupa toata agitatia de la scoala  din cauza lui Yoongi , ajung acasa , o salut pe bunica care croseteaza ceva si ma duc la mine in camera .
    Azi trebuie sa ies cu Keli la mall pentru ca vroia sa isi ia cateva haine . Nu prea le am cu mall-ul dar mere cateodata .
   Peste o ora plec din casa o salut iar pe bunica si ies . Peste putin timp intru in autobuz si compstez biletul . Keli sta aproape de mall dar eu stau la 2 stati distanta si acuma nu am chef sa merg pe jos .
  Dupa doua opriri ajung la mall unde dau de Keli foarte entuziasmata .
Keli - Heiiii , ghici peste cine am dat cand am ajuns ??
Eu - De unde sa ghicesc is cititoare de minti ?
Keli - tot o sa iti spun . De Suga !!
Eu - Asta char ma distruge
Keli - haiii sa imi faci cunostinta te rogggg .
Eu - ce iti place la el ?
Keli - e frumos , are par frumos .. si .. ~Nu apuca sa termine ca eu o intrerupe ~
Eu - ok am inteles pentru tine e frumos . Hai sa mergem vreau o cafea .
Keli - hai la starbucks
Eu - haida .

Ajungand acolo eu ma duc dircet la tipa si ii spun ce cafea vreau o astept pe Keli care apare sarind in spatele meu plina de bucrie , sigur la vazut pe nemernicul ala. Keli isi comanda apoi meren la o masa random .
Keli - uitelllll.... ~in timp ce privi spe masa lor ~
~M-am intors si acesta se uita la mine si imi face cu ochiul . Eu dor imi dau ochii peste cap si ma intorc la masa mea.~
Eu - da si ce sa ii fac ?
Keli - ai zis ca imi fac cunostinta !!
Eu - bine dupa ce beau cafea si imi dai o tigara si un foc .
Keli - yeeey ia de aici !!
Si imi arunca pachetul si bricheta in poala . Ma duc sa iau cafele trecand pe langa masa nataraului ala si iau cafele . Cand ma intorc beau o gura de cafea si vorbesc cu Keli pana cand primesc un telefon .
Eu -Keli trebuie sa raspund stai aici putin vin imediat .
Keli - bine , am eu grija de cafea .

~Eu raspund la telefon si plec pe terasa unde se poate fuma .
Imi bag tigara in gura ii dau foc si iau primul puf ~
Eu - alo da buni ce este ?
Buni - Fetita mamei ce ai vrea sa manci diseara ?
Eu - ce manci si tu , manc ceea ce iti place .
Buni - ohh fetita mamei asa voi face daca vrei . Sa vii acasa inainte sa se raceasca ca apoi nu mai e bun .
Eu - Bine buni hai ca am putina treaba mai vorbim .
Buni - bine ai grija te pup .
Eu - bine si eu te pup , ai grija .

~Inchid apelul si aud un tusit din spate . Ma intorc si la vad pe Suga care se uita la mine ~

Eu - de cat timp esti acolo ?
Suga - hmm de la " Buni am putina treaba "
Eu - pai am , nu se vede ?
Suga - nu stiam ca fata cea rea este asa dulce !
Eu -nu stii nimic despre mine

Bine lumee sper ca va place carte . Este destul de muncita dar am si unele greseli . Si imi pare rau daca sunt pe aici pe colo greseli sper sa continuati sa imi citit cartea.

De la bad girl la bad boyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum