Paierspectiva lui Yoongi
O duc pe Yuni la mine acasa deoarece nu stiu unde sta ,cand sa ii pun centura facem contact vizual si apoi aceasta ma saruta .
II raspund la sarut lungindul mai tare , il fac cat mai delicat si placut .
Stiam ca nu e bine ce fac dar buzele ei ma atrageau asa tare .
Dupa ce ne despartim din sarut aceasta imi zambeste si isi lasa capu sa faca contac cu geamul rece .
Dupa un drum lin ajung acasa cu Yuni in masina care dormea bustean dupa paharele alea dat le gat acuma 10 minute .
O duc sus si o asez in pat unde o inveles si o las sa se odhineasca si sa isi revina .
Ma duc la baie sa fac un dus sa scap de mirosul de alcool si tigara care sa napustit asupra mea .Prespectiva Yuni
Ma trezesc cu o durere ingrozitoare de cap si imi vine sa vomit .
Intru intr-o camera si acea se nimerise sa fie baia .
Dupa ce vomit ma ridica, ma spal pe fata si il observ pe Yoongi in spatele meu doar cu un prosop si corpul lui bine facut la vedere.
Eu-AAAJJJ , ce mai speriat ! ce cauti aici ? si de ce nu esti imbracat ?
Suga - aici locuiesc !? si deabea am tremminat de facut baie .
Eu - stai nu sunt acasa ?
~Yuni iese din baie si incepe sa inspecteze casa din priviri si chiar nu e la ea acasa .~
Suga- vezi ?
Eu - da... cum am ajuns aici ?
Eu- sau mai bine ce am facut , oooo doamne sigur am facut ceva naspa ... AAAAJJJ
Suga-inafara sa urli in bar la prietena ta si la mine ,poate doar ne-am sarutat
Eu - de urlat stiu ca urlu ... STAI CE ?? te-am sarutat ?
Suga - cam asa ceva
Eu- si de ce ai acceptat sarutul ???
Suga-buzele tale is asa bune nu am rezistat .
Eu - doamnee daca afla Keli ma omoara ..~spun si ma asez pe pat si imi pun mainile in cap ~
Suga - aamm de ce ? ~ se aseaza langa mine ~
Eu - chiar te place si vrea sa va combin
Suga - de asta mai lasat cu ea atunci la cafenea ?
Eu - da de ce crezi ? ~si ma uit la el~
Suga- promit ca nu o sa afle . ~si ne uitam unul la altul ca doi prosti ~
Eu-ar trebui sa plec ..~ ma ridic si dau sa plec dar sunt prinsa de mana calda a lui Yoongi carr ma intoarce spre el ~
Suga- mai bine ai stai peate seara ca e intuneric afara cine stie ce ti se poate intampla .
Eu - dormi pe jos atunci
Suga- ~rade~bineDimineata
Suga-neata pisi
Yuni- de cate ori ti-am zis sa nu mai imi zici asa ?!
Suga- chiar crezi ca o sa ma opresc sa iti zic asa ?
Yuni-ar trebui
Suga-si daca nu
Yuni-poate te bat
Suga-deja ma speri
Yuni -~ia ramenul pregatit si se seaza la masa ~ ar trebui
Suga -~vine si se ajeaza la masa langa ~ bine pisi
~Yuni doar se uita urat la baiat si continua sa manance ~Eu-ma duci acasa te rog .!?
Suga - ia asta mai intai ~si imi arunca in fata un hanorac de al lui ,avea un parfum destul de fain ~ pentru ?
Suga - e frig afara pisi
Eu-~ma uit urat la IAR si ma imbrac in hanorac ~ mersi
Suga - cuplacere , hai .Ii zic unde stau si ma duce pana in fata blocului unde vreau sa ii inapoiez hanoracul dar ~
Yoongi- pastreazal o sa mai ai nevoie .
Eu- mersi cred , mersi ca mai si adus .
Yoongi-cu drag , pa ai grija de tine .
Eu-si tu .Capitol nou dupa 100 de ani in care nu am avut ideei ...
Sper sa va placa si sa continuati de citit . ♡
Imi plare rau daca gasiti greseli.
CITEȘTI
De la bad girl la bad boy
Novela JuvenilYoongi e pe val peste tot , renumit ca un bad boy in liceu . Acesta face schimb de experiente ... citit si veti afla pup