8

699 41 17
                                    

Era Suga, ce sa vezi... Încerc sa trec nepăsătoare pe lângă el dar acesta lasă țigară din mana ma prinde de brat ma întoarce spre el și ma săruta.
II puteam simți gustul de țigară și menta. I am răspuns dar l am oprit după imediat.
E-ce pana mea faci aici?
S-am venit la iubita mea nu?
E-iubita ta e la școală așteptând te sa o iei cu mașina.
S-pai uite ca a și venit și ma și sărutat nu?
E-nu, Jo ce ai făcut cu ea?
S-m am despărțit azi de ea..
E-serios?
S-da, altfel crezi ca mai veneam sa te iau de la școală?
E-cum a reacționat?
S-vrea sa știe cine e fata pentru care m am despărțit de ea.
E-dacă afla ca îs eu, am rupt orice legătură cu ea..
S-îți promit ca nu o sa afle, acuma hai în mașină te duc acasă.
E-asa te scot și eu la o prăjitură
S-adica?
Eu doar zâmbesc și îl ignor întrebarea.
Când ajungem în fata casei ii spun sa parcheze și sa vina cu mine. Acesta mirat ieși val vârtej din mașină și vine spre mine crezând ca vom face ceva în seara asta.
E-stai calm ca nu facem prosti.
S-O fack.. Atunci?
Eu deschid ușa - bună buni, ce faci? să îți fac prezentare cu un nou prieten.
S-stai ce!?
B-oo bună bună, incantata, eu sunt bunica Yuniei, Ella dar poți sa îmi spui buni. ~zâmbește cald sper baiat~
E-buni el e Suga.. Sau Yonngi.
S-sărutmana, incantat.
B-incantata, acuma hai întra tocmai ce am scos prăjitură din cuptor.
Eu ma uit la Suga știind ca a vorbit de o prăjitură înainte sa plecam de la școală.
E-ti am zis îți fac cinste cu o prăjitură, acuma hai.
S-am crezut ca tu ești prăjitură...
E-nu te mai gândi la prosti
Ne am lăsat papuci la întrare și am mers spre bucătărie. Acolo bunica ne a servit cu o bucata calda de prafjtura cu ciocolata și nuca, preferata mea.
B-si cum este Yoongi? Este preferata Yuniei.
S-e chiar foarte bună, va pricepeți.
B- ohh vai mulțumesc, ești un dulce.
B-dar de când ești cu Yunie?
Eu scupi mâncare de gura fără sa vreau și răspund.
E-nu suntem... ~nu apuc sa termin ca Suga ma întrerupe ~
S-de aproape 5 săptămâni.
E-de unde 5?
S-tu taci și mănâncă.
Eu ma uit furioasa la el și la bunica cum se înțeleg asa bine, ma pocnise gelozia acuma. Îmi iau farfuria și plec la mine în camera.
B-ofofo ce geloasa e fata asta.
S-ce îmi place când e asa.
B-hai du te la ea
S-eu? La ea?
B-pai nu e iubita ta?
S-da, acuma, mulțumesc de prăjitură foarte bună.
Buni doar ii zâmbește și ii arata unde este camera mea.Suga pornește spre camera mea și ciocan. Eu doar zic da, și ma uit incontinuare în telefon.
S-hei mica mea geloasa.
E-ce cauți aici?
S-bunica ta mi a spus sa vin.
E-stie sa ma facă geloasa nu?
S- sa știi ca, amm pot sa stau jos?
E-sigur.
S-și unde sunt părinți tai??
E-pff, mama ma părăsit și tata a murit.. ~spun trista și îmi las capul în jos ~
S-ohh îmi pare rău, adică îmi pare rău că am întrebat... Știu cum e sa nu ai mama..
Ma ridic și ma apropie mai mult de Suga încât sa îl pot îmbrățișa.
E- și ea te a părăsit?
S-nup la mine o murit..
E-ohh îmi pare rău.
S-nu ai de ce.. Acuma a trecut, defapt ea e trecut, trebuia sa ma bucur de prezent nu?
Eu îmi ridic capul de pe pieptul lui bine făcut și ma uit la el. Privirile noastre sunt intersectate și buzele noastre ard de nerăbdare sa ne sarutam.
Dar fix atunci îmi suna telefonul...
E-ohh scuze stai un pic
S-mi a stricat momentul
Eu ma uit la el și rad. Se pare ca la telefon era jimin

E-hei, ce sa întâmplat?
J-nu îmi răspunde keilie, poți sa o suni tu și sa ii spui sa ma sune.
E-hai ba jimin serios
J-hai te rog, scuze dacă am strict ceva
E-hai pa
J-si eu te iubesc

E-hei keilie
K-hei, ce faci?
E-uite bine, sună-l pe jimin
K-de asta mai sunat?
E-asa se pare, doar îl știi pe jimin
K-nici sa mânc nu mai am voie off
E-vorbesc eu cu el mai încolo sa îți lase spațiu
K-mersi hai pwp
E-pwp

In timp ce vorbeam la telefon Suga sa strecurat în spatele meu. Și când am terminat ma trântit de perete.
E-ce mai speriat
S-acuma sa terminam ce am început
E-și nu puteai sa stai pe pat
S-nu.
Asta o fost ultimul lui cuvânt înainte de aș asalta buzele lui de buzele mele. Am început încet și drăguț, apoi mi am încolăcit picioarele în jurul abdomenului lui și ma pus usoar pe pat. Sărutul devenind unul mai adand în care limbile noastre au început un dans unic pe care doar ele îl știau.
Ne am oprit din sărut și i am dat jos tricoul și ne am învârtit incat eu sa fiu deasupra lui. Am început sa îl sărut pe abdomen și sa ii las mici semne. Săruturile au continuat pana la gat unde i am lăsat un semn drăguț sa știe toată lumea ca e luat. Am continuat și am ajuns iar la acele buze calde.
Dar acesta sa pus iar deasupra mea și a început sa ma sărute pe gat făcându-mi și mie semne. Voia sa îmi dea jos tricoul dar a cionacit cineva la ușa.
B-pot sa întru?
Suga își ia pe el repede tricoul și strig tare.
E-daaa
B-v am adus niște suc.
E-mulțumesc buni
B-cu drag, apropo vezi ca ai parul ciufulit.
Acceasta iese și eu îmi aranjez repede parul.
S-mi a plăcut
E-alta data deacuma
S-stai deci acuma suntem într o relație?
E-tu ce crezi?
Suga doar îmi zâmbește și ma săruta lung și apăsat. Eu doar ii răspund la sărut și îmi las buzele sa danseze cu ale lui.

Hei heii 😊
  Am încercat sa vin cu un capitol nou cât mai repede, și uitațiil aici. Dacă va plăcut nu uitați sa votați și scuzați greșelile încă le corectez. Lectura plăcută.❤️

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 05, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

De la bad girl la bad boyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum