Chapter 2

17 3 0
                                    

Sesudah sampai di depan pintu kelas,Im saem masuk ke dalam kelas. Sementara itu,jihoon menunggu di luar kelas sehingga Im saem memanggilnya.

Jonghyun: semua tunduk.(mengahrahkan pelajar lain memberi hormat kepada Im saem)

Im saem: pelajar semua,kamu ada rakan baru.(pandang ke arah jihoon) masuklah.(jihoon pun masuk) perkenalkan diri kamu.

Jihoon: anyeonghaseyo,Park jihoon imnida,saya dari Busan.

Pelajar x: comelnya..

Im saem: Yojung ah..

Yojung: okey..
(Semua pelajar ketawa.)

Im saem: Jihoon kamu boleh duduk.

Jihoon pun menuju di tempat yang kosong,seorang pelajar di belakangnya menegur.

Pelajar Y: hai Jihoon ah.

Im saem: Woojin ah. Tolong senyap.

Woojin: baik cikgu ( kecewa)

Jihoon hanya tersenyum. Waktu belajar pun tamat. Ketua kelas,Jonghyun pergi ke arah Jihoon.

Jonghyun: hai Jihoon ah saya Jonghyun ketua kelas ini. Selamat berkenalan.

Belum sempat Jihoon berkata apa-apa semua pelajar kelas itu berebut mahu perkenalkan diri mereka kepada Jihoon.

Jonghyun: Ya! Ya! Ya! Janganlah berebut pening dia nanti.

Woojin: hai Woojin imnida.

Yojung: Yojung imnida.

Jonghyun: dia dah tahu pun. Im saem dah sebut nama kamu berdua.

Woojin & Yojung: Haish(geram).

Pelajar yang lain pun perkenalkan diri.

Jinyoung:Hai Jinyoung imnida.

Somi: Somi imnida.

Euiwoong: Euiwoong imnida. Tapi kamu boleh panggil saya woong pun takpa.

Seonho: Hai Seonho imnida.

Sohye: sohye imnida

Chaeyeon: chaeyeon imnida

Taehyun: taehyun imnida

Kenta: saya dari jepun. Kenta imnida

Sejong: anyeong jihoon ah, sejong imnida

Sakura: saya pun dari jepun. Sakura imnida

Hyungseob: saya changseob. Sebelah saya ni haknyeon, yang tu pulak samuel.

Haknyeon dan samuel membelasahmya sebab sesuka hatinya perkenalkan diri mereka tanpa izin.

Doyeon: pedulikan mereka. Saya doyeon. Ni nayong, sebelah nayong mina, dan yang tu yongjeun.

Nayong,mina&yongjeun: hai jihoon

Donghyun:anyeong donghyun imnida

Guanlin:saya pulak. Saya dari china, guanlin imnida

Keulkeung:saya dari china jugak.
Nama sebenar saya jieqiong tapi di sekolah ni nama saya keulkeung.

Yongguk:saya pun.nama asal saya longguo tapi kamu boleh panggil saya yongguk.

Justin: I'm justin from chinese to.

Chungha:hai chungha imnida

Daehwi:hai jihoon, saya daehwi.

Baru sahaja tiga orang terakhir mahu perkenalkan diri, Changseob datang ke arah jihoon.

REVENGEWhere stories live. Discover now