Di hospital.
Empat hari sudah berlalu tapi jihoon masih belum sedarkan diri.
Sudah agak lama jihoon tidak berjumpa dan bermimpi akan park jimin. Tapi kali ini jihoon bertemu lagi dengan park jimin dalam mimpinya.
Ketika di dalam mimpinya, jihoon tersedar dari tidurnya. Jihoon bingung tidak tahu ia berada dimana. Kerana tempat itu sangat gelap. Cahaya hanya ada di sekelilingnya sahaja. Jihoon tidak tahu ke mana dia mahu pergi. Jadi jihoon berjalan tanpa arah. Dia terus berjalan lurus.
Tiba-tiba jihoon ternampak satu pintu, jihoon berasa gembira kerana dia akan keluar dari tempat gelap ini. Jihoon terus membuka pintu itu dan jihoon terpana melihat kawasan yang ia masuk. Jihoon terus melangkah masuk dan pintu tadi sudah tiada. Kawasan itu kelihatan sangat luas.
Jihoon: tempat apa ni?
Tiba-tiba satu suara menyapanya dari belakang.
...: awak berada di alam bawah sedar.
Jihoon menoleh ke belakang.
Jihoon: Park Jimin.
Jihoon terkejut. Apatah lagi ini kali pertama dia melihat rupa jimin yang sempurna.
Jimin: saya gembira dapat berkenalan dengan awak.
Jihoon: apa yang dah jadi sebenarnya ni?
Jimin: awak kena langgar dan sekarang awak sedang koma.
Jihoon sudah mengingati kejadian itu yang hampir meragut nyawanya.
Jihoon:(bermonolog) saya di langgar oleh pembunuh itu.
Jihoon: siapa lelaki misteri itu sebenarnya?
Jimin: dia abang kandung saya.
Jihoon terkejut. Tak sangka pembunuh tu abang jimin.
Jihoon: A...abang awak! Tapi,kenapa?
Jimin: saya pasti awak dah tahu tentang kehidupan saya dekat sekolah kan.
YOU ARE READING
REVENGE
Mistero / ThrillerJihoon pelajar baru di hanlim high school.Tanpa disangka terjadi kes pembunuhan dan pelajar hilang. Jihoon dan kawannya cuba merungkai kejadian yg terjadi. Tetapi,selamatkah mereka? (Fanfic pertama saya 2019)