Victoria's P.O.V
Endelig er det sommerferie. Jeg gleder meg så utrolig mye. Gå ut på stranda og sole meg, lange dager, og fri fra alt sammen. Det kommer til å bli verdens beste sommerferie, hittil. Også er turnén til Justin over også."Ey Victoria! Kom hit litt" roper Justin.
"Kommer!" Roper jeg tilbake og leter etter han.
Plutselig kjenner jeg noen hender rundt meg, og i det neste sekundet så blir jeg løftet opp. Jeg kan ikke noe for det, men jeg bare skriker og ler samtidig."Ro deg ned" sier Justin og ler samtidig som han setter meg ned. Så fort jeg tråkker ned på bakken, så heller jeg en flaske med iskaldt vann på han.
"Du skal så få igjen for dette" roper han og løper etter meg.
"Greit, nå må vi vidre alle sammen. Justin og Victoria kan dere hjelpe til med bagasjen?" Spør pappa.
"Ok, kommer!" Roper jeg og Justin i kor. Vi hjelper til med bagasjen, og går inn i det hotellet vi skal bo i en stund.
"Pappa, jeg skal bare ut for å kjøpe litt mat" sier jeg og begynner å gå ut døra til rommet til pappa.
"Ok, men ta med Justin. Han har mast i hele dag om å få spise" sier pappa. Jeg gjør som han sier, og tar med Justin.
"Hvor skal vi?" Spør Justin og ser rart på meg.
"Ut å spise jeg er skrubbsulten, og jeg vet at du også er det" svarer jeg han.
"Greit, hvor skal vi spise?" Spør han.
"Subway ellerno" svarer jeg kort. Det eneste jeg klarer å tenke på akkurat nå er mat.
"Kom igjen gå fortere. Jo raskere vi er, jo fortere får vi mat" sier jeg og drar Justin med meg.
"Er du virkelig så sulten?" Spør han med en liten latter.
"Ja! Så kom igjen" sier jeg og prøver å dra med han, men han bare står der.
"Greit, da går jeg bare uten deg" sier jeg, og jeg kjenner at jeg blir små irritert.
"Jeg tror ikke at du skal noen steder uten lommeboken din. Eller hva?" Sier han viser frem lommeboken min. Når var det han tok den?
"Det er ikke morsomt lengre jeg er faktisk sulten" sier jeg.
"Greit, her" sier han og gir meg lommeboken min. Jeg jogger til Subway'en og bestiller mat. Så setter jeg med ned, og venter på maten og Justin. Han er så utrolig treg.
Endelig kom Justin, og maten min. Jeg sitter og spiser mens Justin bestiller maten sin.
"Hva har du lyst til å gjøre idag?" Spør han i det han setter seg ned.
"Kan vi dra på stranda?" Spør jeg han ivrig. Han nikker som et svar.
"Men vi må innom en eller annen butikk, fordi ingen av bikiniene mine passer" sier jeg og tar en bit av baguetten min.
"Det er jo fordi du spiser så mye" sier han. Jeg gir han det seriøse blikket mitt.
"Bare kødda ro deg ned" sier han og får nesten panikk. Jeg begynner å le av å se på han.
Justin og jeg er nå ferdige med baguettene våres, og rydder før vi går ut av Subway'en også til den nærmeste klesbutikken. Jeg gikk igjennom nesten hele bikini avdelingen, og fant ingen som jeg likte.
"Victoria, kan du komme hit litt?" Spør Justin fra den andre siden av butikken. Jeg går så mot han, og der ser jeg at han holder opp en babyrosa bikini. Den er så nydelig.
"Liker du den?" Spør han nervøst. Jeg nikket, og tok den med meg til prøverommet.
Den passer perfekt, men så dyr den er. Jeg tar den av, og skifter før jeg går ut av prøverommet.
"Hva er det? Passer den ikke?" Spør han.
"Nei, den er bare litt dyr også trenger jeg ikke å bade idag" sier jeg og legger den fra meg, og går ut av butikken.
Vent, hvor ble det av Justin? Jeg ser meg rundt, og han er ikke her. Jeg går så mot butikken vi var i. Der ser jeg Justin komme ut med en pose. Han har sikkert kjøpt noe.
"Du har vell ikke kjøpt den bikinien?" Sier jeg ser han dypt inn i øynene.
"Nei, jeg kjøpte en badebukse" sier han og viser den frem. Jeg hadde håp om at han skulle kjøpe den, men samtidig ikke.
"Men i denne, så er det ikke noe til meg. Kan du holde den?" Spør han. Jeg tar den imot, og kikker litt oppi. Siden jeg ble så nygjerrig. Der ligger den bikinien jeg liker så godt.
"Jus.." sier jeg, men så blir avbrutt av Justin.
"Ja, den er til deg" sier han og smiler. Jeg gir han en stor klem. Vi går så til hotellet, for å skifte. På vei til hotellet, så møtte vi på mange som ville ha autografene våres. Jeg vet egentlig ikke hvorfor de ville ha autograf av meg. Jeg gjør jo ingenting haha.
"Så er du klar for å gå på stranda?" Roper Justin fra den andre siden av døra.
"Jada kommer nå" roper jeg tilbake. Jeg har på bikinien, som jeg fikk av Justin. Og en cardigan over, som dekker til litt.
Vi går sammen ut av hotellet, og bort til stranda. Det ligger ikke så langt unna hotellet, så derfor gikk vi istedet for å kjøre. Også liker jeg så godt å gå.
"Jeg skal bare kjøpe noe å drikke. Kommer snart" sier Justin før han går bort. Jeg gjør meg klar for å sette meg ned, og sole meg
"Victoria?" spør en fremmed med en mørk stemme. Jeg setter meg opp, for å se hvem det er.
"Ja?" Svarer jeg for å være høflig.
"Hva er det du gjør her?" Spør han.
"Unnskyld, men kjenner jeg deg?" Spør jeg, for jeg tror kanskje jeg har sett han før.
"Det er meg Nathan" sier han. Nathan, det ringer en bjelle inni hodet mitt. Jeg møtte han i en park før jeg dro på turnén.
"Å hei Nathan. Hvordan går det?" Spør jeg.
"Det går fint. Har blitt friskere, og jeg har faktisk ikke besvimt siden den dagen" sier han og prøver å få øyenkontakt med meg.
"Jeg ser at du har blitt berømt, og blitt bestevennen til Justin Bieber" sier han sarkastisk.
"Jepp, vil du kanskje møte han? Han kommer nå snart" sier jeg og smiler.
"Victoria hvem er det?" Hører jeg at Justin spør bak meg.
YOU ARE READING
Ny gutt?
FanfictionFortsettelsen av Jason vs Justin? Justin og Victoria er nå bestevenner. Nathan kommer tilbake, for å kjempe for sin livs største kjærlighet. Nå er Victoria berømt, og Nathan føler seg mindre verdt. Spesielt når denne gutten, som heter David kommer i...