David's P.O.V
Jeg vet hvem hun mener, og jeg kjenner faktisk Jason. Men greia er at jeg ikke kan fortelle henne det. Jeg holdte på å bli avslørt jo. Jeg skjønner hvorfor Jason gikk for henne. Hun er veldig pen og pratsom. Man blir aldri lei av henne.
"... Så det er hvordan jeg og Jason kjente hverandre" avslutter Victoria.
"Kan du fortelle meg om det kriminelle livet ditt?" Spør hun. Jeg forteller så klart bare det hun trenger å høre.
"Husk, at jeg er alltid her og jeg skal beskytte deg" sier jeg. Jeg må jo få henne til å føle seg trygg, for at jeg kan beskytte henne.
"Tusen takk. Jeg trenger virkelig en som deg akkurat nå" sier hun.
"Ja, det gjør du. Det er utrolig mye farlig der ute som du trenger beskyttelse til. I og med at du er berømt, og også kjent som Jason's eks-kjæreste" forteller jeg.
"Det var veldig hyggelig å være her, men det begynner å bli sent så jeg bør nok dra hjem" sier hun.
"Takk, for at du tok deg tid til dette. La meg kjøre deg hjem" tilbyr jeg henne. Hun sier ja og tar på skoene.
Etter at Victoria går inn i huset så får jeg en melding.
Møt meg i parken. -JJeg kjører så til parken. Jeg setter meg ned på en benk, og venter.
"Hey, du kom" sier han.
"Hei, Jason" svarer jeg.
"Så hvordan har hun det?" Spør han ivrig. Jeg forteller alt som har skjedd siden jeg "reddet" Victoria.
Victoria's P.O.V
Jeg trenger en ny mobil. Det har jeg helt glemt.
"Mathias, jeg skal ut for å kjøpe en ny mobil" sier jeg før jeg går ut av døra. Jeg går til bilen, og starter den. Så kjører jeg mot byen.
Jeg kjører først forbi en park, også er jeg fremme. I det jeg passerer parken så ser jeg bilen til David, og David med en til. Jeg klarer ikke helt å se hvem det er, men det får være det samme. Det er jo hans liv. Jeg kjører vidre, og kommer frem til byen. Jeg går inn i et senter, og til en butikk der de selger mobiler.
David's P.O.V
"Hallo? Er du her?" Spør jeg han, for han ble helt borte.
"Du så det ikke sant? Det var Victoria" sier Jason.
"Hvor da?" Spør jeg og ser meg rundt.
"Hun kjørte forbi, men jeg sverger på at det var henne" sier han.
"Ja, det var sikkert henne. Hun bor jo her Jason. Hvis det ikke var noe mer så drar jeg hjem" sier jeg og reiser meg opp.
Victoria's P.O.V
Ja, som vanlig så endte det ikke med å bare kjøpe en mobil for å si det sånn. Jeg går ut av senteret, og til bilen for nå skal jeg hjem til mitt eget hus.
Jeg parkerer foran huset, og går ut av bilen. Jeg ser noen foran døra, men det er så mørkt så jeg ser ikke klart.
"Unnskyld, hvem er det?" Spør jeg. I det neste sekundet så ble personen borte. Så rart.
Jeg går mot døra, og det er en lapp på dør matta. Jeg tar den opp, og går inn i huset. Så legger jeg fra meg posene, og ser på lappen.
Jeg vil aldri glemme deg, og jeg kommer ikke til å slutte å elske deg.
Står det, med et bilde av meg og Jason. Jeg mister lappen og bildet. Var det Jason? Var det virkelig han? Spør jeg meg selv med tårer i øynene.Jeg savner han selvom jeg er sint på han. Eller jeg husker ikke engang hvorfor jeg er sint på han.
YOU ARE READING
Ny gutt?
FanfictionFortsettelsen av Jason vs Justin? Justin og Victoria er nå bestevenner. Nathan kommer tilbake, for å kjempe for sin livs største kjærlighet. Nå er Victoria berømt, og Nathan føler seg mindre verdt. Spesielt når denne gutten, som heter David kommer i...