Nathan's P.O.V
"Hun er ikke i nærheten. Vi må lete mer. Justin du kan jo spørre i nyhetene sånn at hele USA kan lete med oss" sier jeg.
"Tror du ikke jeg har prøvd eller? Ok, unnskyld jeg er bare bekymret" sier Justin.
"Hei, mindre prating, mer leting" sier faren til Victoria.
Vi leter i hver gate, hus, skog, butikker og rett og slett overalt. Men vi kan ikke finne henne.
"Vent, kan vi ikke få politiet til å spore opp mobilen hennes?" Spør jeg.
"Hva er det vi gjør her da? La oss dra til politistasjonen" sier Justin og små jogger mot bilen.
Victoria's P.O.V
Jeg og David har nå blitt gode venner. Eller kanskje bestevenner. Jeg vet at jeg kan stole på han, og jeg føler meg trygg når jeg er med han.
"Har du funnet ut av hvor faren din er?" Spør David, mens vi går mot klasserommet.
"Nei, og det er til og med ingen som vet hvor Justin er" sier jeg.
"Husker du hvor du var før alt skjedde?" Spør han.
"Jeg tror kanskje jeg var i California, men jeg er veldig usikker" svarer jeg.
"Vi får håpe på at vi finner dem snart" sier han. Jeg nikker og smiler. Timen går veldig fort, og nå starter spise pausen. Jeg går til kantina for jeg hadde ikke tid på morgnigen i dag til å lage mat. Jeg setter meg ned ved det vanlige bordet.
"Hvorfor er du med henne? Hun er jo ikke bra nok for deg" sier Britney helt ut av det blå. Jeg kan høre at det er henne på lang avstand. Den lyse barbie stemmen hennes er så irriterende.
"Det er nok du som ikke er bra nok for oss. Du kan gå nå" sier David og faker et smil. Jeg kunne føle kleinheten hennes helt bort hit. Alle på bordet, og de rundt oss begynte å le litt.
Britney's P.O.V
Jeg kan ikke tro det, men hun er alltid den som får alt. Jeg er en super diva, men det ser ikke ut som om jeg får alt jeg vil. Hun er bare bortskjemt.
"Hvorfor får Victoria alt? Jeg er jo mye penere, ikke sant?" Spør jeg.
"Ja ja, så klart Britney" svarte dem. Julie og Caroline forvirrer meg så mye. Jeg vet aldri hva de egentlig mener. Kanskje jeg bør finne noen nye venner igjen.
David's P.O.V
Telefonsamtale.
David(D): Hvor lenge skal jeg fortsette med dette?
Jason(J): Helt til jeg sier ifra
D: Og når er det?
J: Ikke lenge til, men sørg for at Victoria er hjemme ved seks tida, ok?
D: Hvorfor det? Men greit.
J: Bare gjør det.
Telefonsamtale slutt.
Justin's P.O.V
Hvordan kunne vi miste ei jente? Det skjønner jeg ikke helt.
Vent, er det Jason? Hva gjør han her?
"Hei, husker du meg?" Spør han.
"Kan jeg glemme en av USA's mest ettersøkte?" Spør jeg.
"Haha, godt å se deg igjen. Jeg vet at du er sint for det som skjedde med dama di. Men til mitt forsvar så var det ikke min skyld" forteller han.
"Det er greit. Alt er lagt bak oss nå. La oss starte helt på nytt igjen" sier jeg.
"Greit, men jo til poenget. Grunnen til at jeg er her er fordi jeg vet hvor Victoria er" sier han.
"Hva? Hvor er hun?" Spør jeg nygjerrig.
"Miami, så la oss dra for å rekke flyet" sier han. Jeg spurter til de andre, og ba dem om å bli med. Og at jeg skulle fortelle alt når vi er i bilen.
David's P.O.V
"Skal vi finne på noe i dag?" Spør jeg Victoria.
"Ja, vi kan dra på kino" sier hun. Jeg må jo holde henne hjemme hos seg.
"Kan vi ikke heller se på en film hos deg?" Spør jeg.
"Ja, greit" svarer hun og smiler til meg.
Det hele startet som en jobb, men nå er jeg virkelig glad i henne. Hun får meg alltid til å le og smile. Hun bare lyser opp dagen min. Jeg kan bare ikke miste henne. Tenk hvis jeg mister henne etter jobben.
"Hva tenker du på?" Spør hun, og avbryter tankene mine.
"Nei ingenting" svarer jeg og smiler til henne. Hun smiler tilbake.
"Så hva skal vi se på?" Spør hun.
"Har du sett The Conjouring?" Spør jeg.
"Nei, hva er det?" Svarer hun.
"Så flott, da ser vi på den" sier jeg og går inn på Netflix.
Under hele filmen så holder jeg rundt henne. Hun blir så fort skremt. Det er søtt å se henne krype inn i armene mine slik som dette. Jeg håper at dette aldri tar slutt, men filmen avslutter nå.
"Hvorfor så vi på den?" Begynner Victoria og spørre om ganske så høylytt.
"Den er jo bra da" sier jeg og ler litt. Hun er virkelig redd.
"Jeg kommer ikke til å kunne sove i natt" sier hun. Jeg holder rundt henne, og setter henne på fanget mitt.
"Det kommer til å gå så bra. Jeg er her alltid" sier jeg for å roe henne ned.
Hun setter seg opp, og ser rett inn i øynene mine. Jeg kan ikke nekte for at hun er den perfekte jenta. Vi er kanskje to centimeter fra hverandre. Jeg lener meg litt fremover, men det ble ikke noe mer.
"OVERRASKELSE!" Roper en gruppe med mennesker bak oss. De eneste jeg kjenner eller vet hvem er, er Jason og Justin Bieber.
Jason's P.O.V
Jeg gleder meg til å se ansiktsuttrykket til Victoria når vi kommer inn. Endelig kan jeg være nær henne igjen. Men i det jeg går inn så ser jeg Victoria og David som kysser eller holder på.
YOU ARE READING
Ny gutt?
FanfictionFortsettelsen av Jason vs Justin? Justin og Victoria er nå bestevenner. Nathan kommer tilbake, for å kjempe for sin livs største kjærlighet. Nå er Victoria berømt, og Nathan føler seg mindre verdt. Spesielt når denne gutten, som heter David kommer i...