"Jeg ser at du har blitt berømt, og blitt bestevennen til Justin Bieber" sier han sarkastisk.
"Jepp, vil du kanskje møte han? Han kommer nå snart" sier jeg og smiler.
"Victoria hvem er det?" Hører jeg at Justin spør bak meg.
Jeg snur meg og introduserer dem for hverandre.
"Justin dette er Nathan som jeg møtte like før jeg dro på turnén, og Nathan dette er Justin" sier jeg og tar et steg bakover, for å la dem bli kjent med hverandre. Det er ganske så stille mellom alle oss.
"Så hyggelig å hilse på deg" sier Justin helt ut av det blå, som en gladlaks. Jeg står bare her og ser rart på dem, etter 20 sekunder så tar de sånn 'brofist'. Det virker som om de kunne ha kjent hverandre en god stund. De snakker og snakker, og går bare lengre bort fra meg.
Nå står jeg her helt alene, eller det er andre her også. Men jeg kjenner ingen av dem. Jeg går mot en bar og setter meg ned der.
"Bare gi meg noe, men ikke for sterkt" sier jeg til bartenderen. Jeg vet at dette stedet er kjent for alkohol, så jeg prøver så godt jeg kan å holde meg unna noe som kan slokne meg helt. Plutselig så våkner jeg et sted langt unna, også husker jeg ingenting. Nei, det skal ikke skje med meg.
Nathan's P.O.V
Her går jeg og verdens kjente Justin rundt på stranda.
"Jeg er så glad for å finne venner som ikke forskjellsbehandler meg. Det føles urettferdig, og jeg vil helst ikke oppleve det. Men hvordan kjenner du Victoria?" Spør han.
"Nei, jeg bare møtte henne i Miami for en stund siden" svarer jeg. Jeg har ikke kjent han før idag så det blir bare feil å fortelle han alt. Etter at vi ble ferdige med å snakke om det, så begynte vi å snakke om alt mulig.
"Du, hvordan er det å være en popstjerne?" Spør jeg han.
"Slitsomt og komplisert" sier han. Jeg som trodde at han hadde et perfekt liv. Berømmelsen, pengene og jentene. Det høres så bra ut.
"Hvorfor er det slitsomt og komplisert?" Spør jeg han, for vi har ikke så mye spennende å snakke om uansett.
"Jo, det er slitsomt med de paparatziene som følger etter meg døgnet rundt. Og jeg må være borte hele tida. Borte fra alt sammen, jeg får ikke nok fritid" svarer han.
"Du, skal vi kanskje gå tilbake? Vi har vært borte ganske lenge, og Victoria er ett eller annet sted på stranda, alene" sier jeg og begynner å snu tilbake.
Jeg og Justin går mot det stedet vi forlot Victoria for en liten stund siden. Vi ser henne ikke. Hvor er det blitt av henne? Jeg og Justin går rundt og leter etter henne. Vi prøver å ringe henne, rope etter henne og spørre om noen som har sett henne. Jeg eller vi begynner å bli ganske så bekymret nå. Justin ringer til faren til Victoria, for å spørre om hun er hjemme. Men det er hun ikke.
Victoria's P.O.V
*Like før Justin og Nathan kom tilbake*Jeg sitter her i en bar på stranda. Det kommer og går kjærestepar hele tiden. Jeg lurer på når jeg kommer til å få en jeg også. For å være helt ærlig nå, så er jeg ganske så kjærestesyk.
"Kan jeg få en til av det her" sier jeg og gir bartenderen glasset mitt. En slurk etter en annen. Jeg føler meg ikke bra. Alt er blitt tåkete og jeg føler at bena mine svikter meg.
BAM! Alt er mørkt og jeg kan ikke føle noen ting. Jeg vet ikke om jeg puster ordentlig, eller om jeg sitter eller står. Kanskje jeg ligger på bakken. Det er noe jeg ikke vet, og kommer sikkert ikke til å få vite heller.
YOU ARE READING
Ny gutt?
FanfictionFortsettelsen av Jason vs Justin? Justin og Victoria er nå bestevenner. Nathan kommer tilbake, for å kjempe for sin livs største kjærlighet. Nå er Victoria berømt, og Nathan føler seg mindre verdt. Spesielt når denne gutten, som heter David kommer i...