Pacient: Jeon JungkookZačátek léčby: 2.3.2017
Nemoc: xeroderma pigmentosum (nesmí přijít do kontaktu se sluncem, mohlo by to zapříčinit smrt)
~Bylo mi krásně. Na mou kůži dopadaly sluneční paprsky a tráva po které jsem běžel mě píchala do mých bosých nohou. Byl jsem na louce. Okolo poletovala hejna barevných motýlků které jsem se marně snažil chytit. Když se mi jednoho konečně chytit podařilo, chvilku jsem ho nechal spočinout na mé dlani a potom jsem ho vyhodil do vzduchu, aby se znovu přidal ke svým kamarádům. Chvíli mu sice trvalo než se mu znovu povedlo vzlétnout protože jsem ho trochu rozhodil ale po chvilce se vzpamatoval a letěl dál. Já mezitím šel dál po louce, trhal různé květiny, čichal si k nim a vyhříval se na sluníčku. Všechno bylo tak barevné a krásné, byl jsem šťastný!
Lehl jsem si do trávy a koukal na slunce. Bylo nádherné, když jsem koukal trochu déle, začalo mě oslepovat tak jsem si před oči dal svoje ruce a vytvořil tak stín. Takhle jsem ještě nějakých pár minut ležel než jsem se zvedl a šel dál. Zase jsem se rozeběhnul a užíval si ten pocit svobody.
Najednou ale všechno potemnělo, začal na mě dopadat jakýsi stín a já jsem začal utíkat co mi síly stačily. Nestihl jsem to.. stín mě pohltil. Spadnul jsem na zem a měl jsem poci jakoby mě stín začal dusit. Snažil jsem se zvednout a běžet dál, ale nešlo to. Stín mě přišpendlil k zemi pálil mě na kůži víc než slunce. Takhle to pokračovalo, už jsem se ani nebránil, jen jsem prostě čekal co se stane dál. Stín mě dusil, drásal mi kůži a já jen křičel.
~
Toto byl Jungkookův obvyklý sen, poslední dobou se mu zdál každou noc a dnešek nebyl výjimkou. Prudce se ze své postele vyšvihl do sedu a zjistil, že je celý mokrý od potu. Ostatně jako vždy. Jako vždy když se mu tento sen zdál. Sen o dni kdy mu diagnostikovali onu smrtelnou nemoc.🍤
uh.. ano ano já vím! mám rozepsané jiné příběhy, ale prostě jsem dostala nápad na psaní nového tak je tu. příběh bude na motivy jednoho filmu (už ze začátku myslím každému dojde co za film to je), nemělo by to být sice psané přesně podle toho, ale film z toho určitě poznáte, hehe.
budu ráda když si to přečtete, ale za následné újmy na zdraví neručím! příběh vzhledem k tomu, že ho píšu já nebude nijak kvalitně napsaný, ale snad to nebude tak hrozné +-+
ČTEŠ
ᴍɪᴅɴɪɢʜᴛ ʟᴏᴠᴇ | ᴠᴋᴏᴏᴋ
FanfictionDiagnóza smrtelné nemoci od základu změní jeho život. Zákaz vycházení ven za slunce, žádná možnost znovu dýchat čerstvý vzduch za slunečního záření.. přišel tak o spoustu přátel. Na své staré přátele si vlastně už ani nevzpomínal. Kdy vůbec byl napo...