Jungkook
Mé jméno je Jungkook jsem Android typu RK800.
Jsem Android naprogramovaný k vyšetřování zločinů a zatýkání deviantních Androidů v tomto městě.
Dnes mě vzali do služby mám vyšetřovat nějaký případ deviantního androida který drží jako rukojmí malou dívku. A nejspíš se jedná i o vraždu. Stál jsem ve výtahu určené budovy ve které jsem měl vyšetřovat.
Jelikož je nějaká chvilka než někdo vyjede celý mrakodrap vzal jsem z kapsy minci a začal jsem si s ní házet.
Když se otevřeli dveře od výtahu v 70. patře,poupravil jsem si kravatu a vyšel do chodby. V pozoru tam stal jeden doslova plně ozbrojený policista "opakuji vyjednavač je na straně budovy " Říkal nejspíš do vysílačky kývnul na mě a já na něj, odešel za roh chodby, chvíli jsem tam stal ale pak jsem se dal do pohybu stejným směrem jako on. Rozhlížel jsem se okolo, vše možné věci byli rozházené okolo "ne..stůjte...já..já..nemůžu jí tam nechat"zaslechl jsem, podíval jsem se na stolek který byl u zdi, byla tam nejspíš rodinná fotka byli na ni muž a žena a malá dívka takže jsem předpokládal že se jedná o tu rodinu s deviantním androidem, před očima se mi naskytla jejich jména muž se jmenoval Kim Jae žena Kim Hye-sang a dívka Kim Emma,zvláštní rodiče mají korejská jména ale jejich dítě ne hmm...
Z přemýšlení mě vyrušil nějaký pohyb, kus ode mě na zemi ve zdi bylo zabudované akvárium ale sklo bylo rozbité na zemi sebou házela ryba, podíval jsem se na ni a opět mi před očima vyjeli informace byla to tzv. Trpasličí gourami,vzal jsem ji do ruky a dal jsem ji do vody.
Najednou z rohu chodby vyšla nějaká žena "prosím prosím musíte zachránit moji malou holčičku. "Viděl jsem tu ženu která byla na té fotce přihnala se ke mě ale policista se ji snažil nějak odehnat, vzala mě za ramena a podívala se mi do očí " Počkat...posíláte tam androida? " Prohlédla si mě měl jsem na sobě klasickou uniformu aby všem bylo jasné co jsem zač. "Dobře mamčo už musíme jít" Řekl ji ten policista a chytl ji za ruku a začal ji táhnout pryč "ne... tohle..tohle nemůžete udělat! P..proč tam nepošlete opravdového člověka?!" Křikla ještě když už byli za mnou šel jsem tedy za roh a uviděl všude ozbrojené policisty držící zbraně v připravené poloze na střelbu. Musel jsem najít kapitána An.
"Na tohle vám úplně seru, moji muži jsou připraveni vtrhnout dovnitř. Jen vydám povel!" Uslyšel jsem poměrně naštvaný křik onoho kapitána "kurva, tomu fakt nemůžu uvěřit" Zaklel opět, šel jsem k němu "Kapitáne Anne? Moje jméno je Jungkook. Jsem android poslán Cyberlife."představil jsem se mu ale on mě v podstatě ignoroval. " Ta věc střelí do všeho co se pohne. Už zastřelil dva z mých mužů..sice se můžeme dostat snadno dovnitř ale on stojí nahoře na okraji střechy. Jestli spadne ona spadne s ním "celou dobu co mi tohle říkal byl otočený na policistu který se koukal do počítače až u té poslední věty se na mě na chvíli otočil. "Víte jak se jmenuje?" Zeptal jsem se.
"Nemám tušení ..záleží na tom?" Jakoby mi odsekl. "Potřebuji se dozvědět informace abych zvolil správný přístup. " Odvětil jsem mu profesionálněji. "Nevíte jestli se nechoval nějak divně před tímhle? "Opět jsem se zeptal on se zvedl od toho muže u počítače a šel víc ke mě " Poslouchej..záchrana tý holky je teď to na čem nejvíc záleží. Takže buď tady budeš vyjednávat se zkurveným androidem a nebo se o to postarám já."řekl a odešel. Já šel prozkoumat místo činu abych pochopil co se tady stalo...Taaaakže jsem tu opět s novou knížkou doufám že se bude líbit 💜💜💜💜
ČTEŠ
Seoul become human
FanfictionPředstavte si že jste v roce 2038 aneb v budoucnosti technologie a centrem této technologie je hlavní město Jižní Koreji Seoul kde jedna nadace takzvaná Cyberlife vynalezla takzvané androidy což jsou roboti kteří vypadají jako lidé myslí jako lidé a...