Taehyung

Jsem Android jako každy jiný, sloužím svému majitelovi a uposlechnu každý jeho rozkaz ale přijde mi že je na tom něco špatně....
Dostal jsem rozkaz jít do obchodu koupit nějaké umělecké potřeby. Šel jsem městem, slyšel jsem kolem jen nadávky lidí na ostatní andoridy, vždyť nedělají nic špatně, dělají jen svou práci. Vešel jsem do určeného obchodu a přišel k pokladně, na kraji byla čtečka ruky díky které mohl Android objednat co potřeboval, položím na ni svou ruku. "Identifikace proběhla úspěšně" řekne Android za kasou, mlčel jsem a díval se na něj, skloní se a podá mi balíček s uměleckými potřebám.  "Zde je vaše objednávka #847. To bude $63.99. Prosím proveďte platbu. " Provedu platbu. Vezmu si balíček a odejdu z obchodu, teď mám jít na autobus který mě vezme za mým majitelem. Cestou na zastávku jsem měl projit kolem lidí co demonstrovali proti androidům. Když jsem kolem nich procházel zastavil mě ten co mluvil do megafonu.  "Kam si kurva myslíš že jdeš ty plastová plechovko? Hm? " Chtěl jsem ho obejít ale stále mi bránil v cestě.  "Hele lidi, koukejte, plechovky jako on tu máme všude", obklíčili mě. Jeden co byl za mnou mě silné strčil do zad, spadl jsem na zem.  " Podívejte se na tohohle zmrda. Krade jako oni naše práce ale nemůže sám ani stát. " Uchechtne se žena která byla s nimi. Pokusil jsem se pomalu vstát ale někdo mě kopl do břicha. Znovu spadnu. Opět se pokusím vstat, ten s megafonem mě chytne za triko a vytáhne na nohy. "Ty nikam nepůjdeš. Vymlatime z tý tvoji prdele duši" Díval jsem se mu s neutrálním pohledem do očí. Mezi ostatní se dostane policejní strážník.  "Tak dobře, to by už stačilo. Nech to být" Přijde k tomu co mě držel.  "Nechte nás mu dát lekci" Pevněji mě chytne.  "Poškodiš to a budeš to platit, vy všichni" Na to mě pustí a odstoupí ode mě.  "Až vám vezme vaší práci, uvidíme jak se vám to bude líbit" Strážník se nad tím jen lehce uchechtne. Vezmu do ruky balíček který mi spadl a dojdu na zastávku, autobus přijede a já se postavim mezi ostatní Androidy. Autobus vyjede a já zacnu čekat až zastaví na mé stanici.......


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 27, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Seoul become humanKde žijí příběhy. Začni objevovat