Prológ

484 20 1
                                    

" 28.apríl, 17:35. Deň prvý. Už je to 46 minút odvtedy, ako som začal pracovať na humanitnej mutačnej látke. Musím sa spokojiť s vlastnými pomôckami, keďže nikomu nedovolili pracovať v školskom laboratóriu, ale to môj projekt zo žiadneho hľadiska neovplyvňuje. Pred troma minútami aj dvadsiatimi šiestimi sekundami som subjektu 023 vpichol do krvného obehu CX-219. "

" 29.apríl, 19:18. Deň druhý. Subjekt 023 odmieta prijímať potravu. Každým pohybom trpí. Potrava a  tekutiny vyvolávajú v jeho tele zvracanie. Pred pätnástimi sekundami začal subjekt 023 vykašliavať krv. To je dobré znamenie. CX-219 začala účinkovať. "

" 3.máj, 15:21. Deň piaty. Subjekt 023 nejaví žiadne známky života. "

" 7.máj. 20:50. Deň deviaty. CX-219 po štyroch dňoch začal opäť účinkovať. Subjekt 023 sa pomaly prebúdza k životu. Po desiatich minútach sa chovanie subjektu drasticky obrátilo. Jeho chovanie je agresívne. Nedalo by sa povedať, že by bol silnejší než predtým, ale niektoré z jeho zmyslov sa zlepšili. Nechce prijímať iný druh potravy než čerstvé mäso. Zvieracie už tiež odmieta. Čo potom chce?

" 7.máj. 23:48. Niečo sa zvrátilo. Toto som nečakal. Nechápem tomu. Nie. Toto sa nemalo stať.

Dúfam, že sa vám prológ páčil a budete túto poviedku radi čítať :) 1.kapitolu pridám, keď tu bude 10* hviezdičiek ;)

Apocalypse ( Ashton Irwin, 5 Seconds of Summer )Where stories live. Discover now