"Aktuğ olabilir." dediğinde hayatımın şokunu yaşamış gibi hissediyordum.
"Yani demek istiyorsun ki ölmedi." dedi Barış. Kaşlarımız çatıktı. Tam olarak sinirden değil de düşünceli halimizden olsa gerekti.
"Ama hayır... Üzerinden 6 ay geçti. Olamaz, 6 aydır ölü numarası yapıyor olamaz." dediğimde çıldırmak üzereydim ne tepki vereceğimi bilmiyordum. Gözüm acıyordu, başıma bir ağrı saplanmıştı. Gözlerimin dolduğuna emindim.
"Büyük bir ihtimalle o ama cidden iyi bir bahanesi olmalı." dedi Giray soğukkanlılıkla.
"Peki, sen bunu nereden biliyordun ve neden bize söylemedin?" dedim titreyen sesimle. Derin bir nefes aldı. Barış ve ben sakince ona bakıyorduk.
"Birkaç gün önce otopsi raporlarına tekrar bakmak için hastaneye gittim. Biliyorsunuz kaza mı yoksa cinayet mi olduğu belli değildi ve bu yüzden otopsi yapılması gerekmişti. Fakat orada hastanın kaydı yok dediler. Ben de ya ölmediyse diye şüphelendim tabii."
"Bu durumda orada başka birisi olabilir ve yazan da belki de odur. Hatta otopsi uzmanıyla anlaşmış ve sonuçları değiştirmiş bir katil bile olabilir bu kişi." dedi Barış. Gözlerim dolmaya başlamıştı ama hayır, ağlayamazdım. "Olabilirliği var evet fakat bir katil neden öldürdüğü insanın sevgilisine yazsın?" dedim sakince. Ellerimle başımı ovmaya başladım. Yazan kişi gerçekten Aktuğ olabilir midi? Onun cesedini görmemiş miydik?
Onun yaşıyor olma ihtimali bile mutlu ettiyse görünce ne hissederdim bilmiyorum. Gerçi şu an da tam olarak ne hissettiğimi de bilmiyordum. Kızgınlık, sevinç, üzüntü... Hepsi bir anda olabilirdi. Belki onu asla affetmezdim beni bu kadar yalnız bıraktığı için. Bunları düşünüp boş yere hayal kurmak da istemiyordum.
Belki de korkaktım Ares'in de dediği gibi. Aslında biraz düşününce haklıydı, biliyordum korktuğumu. Aktuğ'un ölümünü kabullenemiyordum ve ağlarsam gözyaşlarım boşa akacakmış gibi hissediyordum. O görünce üzülür gibi hissediyordum. Birisine bahsedersem kendimi tutamam ve ağlarım diye korkuyordum.
Üzgünüm Aktuğ. Korkak olduğum için.
Ares'in dediğini ilk başta anlamamıştım.
Ama şu an ne demek istediğini fazlasıyla anlamıştım ve teyit etmenin sadece bir yolu vardı.
Fakat ben o yolu denemek istemiyordum.
En azından şimdilik.
***
Arklarım hazır bölümlerim bitiyor...
Yazma zamanı geldi
Yarına da bir bölümüm var galiba.
Bu arada her bölüm bu kadar kısa değil ileride 1900 kelimelik bölümler de var.
1 yıl önce yazdığım bir kurgu olduğundan hazır 14 bölümü var fakat isimleri değiştirdim ve kurguda oynamalar yaptım bundan dolayı bölümleri yeniden yazıyorum sayılır.
Çok da ciddi bir kitap değil hani fark etmişsinizdir dlgkslkgpslyly
Ciddi yazdığım bir kitap da var ama onu en az 10 bölüm hazırda bulundurmadan yayımlamayı düşünmüyorum.
Neyse dostlarım görüşmek üzere :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i'm afraid
Teen Fiction"Korkaksın." bu kelimenin anlamını ilk başta anlasaydı her şey aynı olmayabilirdi. Dolunay, normal bir günde aldığı mesajla 6 ay önce ölen sevgilisinin arasında bir bağ olduğunu fark eder. Bunun üzerine arkadaşı Barışla bunu araştırmaya ve üzeri kap...