Tanışma

66 39 6
                                    

Sonunda geldik ayaklarımı hissetmiyordum arabadan inip geldiğimiz eve baktım tabi ev demek ayıp olurdu çok büyük ve çak güzeldi kocaman havuzu ve bakımlı bahçesi vardi . Halamın güzel demi demesiyle kendime geldim gulumsemekle yetindim yavaşça eve girdik kapıyı hizmetçi açtı çok yorgundum halam bunu fark etmiş olcakki odanı gösteriyim dinlen istersen dedi başımı salladım o önde ben arkada merdivenleri çıktık bir sürü oda vardı   odalardan birinin kapısını açtı burası senin odan dedi çok güzeldi mor ve beyaz hakimdi en sevdiğim renk mordu odamı çok beğendim halam bir isteğin olursa seslen canım deyip çıktı eşyalarımı yerleştirdim uzerimi değiştirip yatağa zıpladım çok rahattı eski evdeki yatagimla kiyaslarsak neyse o evi artık unutmalıyım yeni hayatım var eski eskide kaldı deyip kendimi tatmin ettikten sonra gözlerimi kapadım.

Gözümü açtığımda hava kararmisti yataktan kalkın elimi yüzümü yıkadım yavaşça aşağı inmeye başladım merdivenlerde halamla karşılaştım .
Halam zaten seni çağırmaya geliyordum canım acıkmışsındır dedi yine gülümsedim bu gidişle halam beni dilsiz sanacak neyse yemeğe oturduk .
Enistem Güneş sen bizim kizimissin artık kendini yabancı hissetme bizim çocuğumuz olmadı ama artık bi kizımiz var kendini asla yalnız hissetme halanla ben hep senin yanindayiz zaten okullar bir hafta sonra tatil olacak liseye özel bi okulda devam edeceksin o zamana kadar dinlen olur mu.
Eniştemi onaylayıp peki enişte dedim halamla enisteme hemen kanım kaynamıştı çok iyilerdi yemekten sonra izin isteyip odama gittim bu gün yeterince uyumuştum ama hala yorgundum üzerimi değiştirip yatağa girdim o yorgunlukla kendimi uykunun kollarına biraktim.
Yavaş yavaş gözlerimi açtım her tarafım tutulmuştu saat baya geç olmalıydı üzerime desenli bi kazak ve altına yeşil kısa bi etek giydim.

Yavaş yavaş gözlerimi açtım her tarafım tutulmuştu saat baya geç olmalıydı üzerime desenli bi kazak ve altına yeşil kısa bi etek giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yavaş yavaş asyayı indim halam koltukta oturmuş kahve içiyordu beni görüp gülümsedi.
Halam kahvaltını yap alışverişe gideceğiz tatlım o kadar güzel uyuyodun ki uyandiramadim . Annem bikere olsun böyle dememişti.
Peki halacim deyip hazır olan masaya ilerleyip bir kaç bir şey atıştırdım sonra yukarı gidim sırt çantamı alıp aşağı indim halamda hazırdı birlikte evden çıktık bizi bekleyen arabaya bindik çok geçmeden kocaman alıveriş merkezine geldik burası büyük ve çok güzeldi halam beni hemen kolumdan tutup sürüklemeye başladı her çeşit kıyafetten aldık en son elinde siyah biraz fazla kısa bi elbiseyle geldi.
Halam Güneş bunu kesin denemelisin sana çok yakışacak dedi .
Tabi denedim onu kıramazdım. Onuda aldıktan sonra eve geldik çok yoruldum tüm alışveriş merkezini gezdik birsürü elbise ,makyaj malzemesi aldik bunlar bana bi ömür yeterdi yemeğini yeyip odama gittim yorgundum pijamalarımı giyip yatağa girdim .
Bu eve geleli iki ay olmuştu ne çabuk geçmişti buraya artık alıştım her şey çok güzel gidiyordu şimdi napıyorum derseniz akşam eniştemin iş arkadaşı ve karısi davetli halam aldığımız siyah elbiseyi giymemi istedi tabi onu kıramazdım kabul ettim elbiseyi alıp üzerime geçirdim hafif bi makyaj yaptım saçımı açık bırakıp uçlarını hafif dalgalandım altina siyah bilekten ince bi bandı olan platform ayakkabılarımı giydim.Işte hazırdım bence güzel olmuştum.

Işte hazırdım bence güzel olmuştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yavaşça aşağı indim kapı çalıyordu gelmiş olmalılar kapıyı açtım ve şok oldum bunun burda ne işi vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yavaşça aşağı indim kapı çalıyordu gelmiş olmalılar kapıyı açtım ve şok oldum bunun burda ne işi vardı.
Güneş ne işin var senin burda hangi yüzle karşıma çıktın.
Annesi asıl senin ne işin var burda zaten o yüzünü görmeye çokta meraklı değilim buraya davetiyim canım dedi .
Arkadan bi ses hayatım daha girmedin mi diye seslendi yanımıza gelince onu öptü hiç utanmaları yok muydu bunların .
Her şey yolunda derken yine maffolmustu yani o başkasıyla evlenmişti ne kadar umursamasamda canım yanıyordu bu evde onla aynı evde kalamazdım henen evden uzaklastim nereye gittigimi bilmeden ilerledim .
Sonunda sahile vardım boş banka oturup ağlamaya başladım bu yaşımda yaşadıklarım artık ağır geliyordu orda ne kadar öylece kaldım hatırlamıyorum sonunda ayağa kalktim artık eve gitmeliydim sessiz sokakların birinde yürürken birden elimden birinin çekmesiyle duvara yapıştım adam hemen boynuma gömüldü  üzerimdeki şoku atlatıp onu itmeye çalıştım elbisem fazlaca açıktı adamın elleri üzerinde rahatsizca hareket ediyordu çırpınıyordum bağırıyordum kimse duymuyordu son olarak artık ümidimi kesmiştim ki adam birden üzerimden kalktı daha doğrusu birinin çekmesiyle zorla kaldırıldı onu feci şekilde yumrukluyordu beni kurtaran adam böyle giderse onu öldürecekti sonra belinden silahını çıkardı yapma dediğim anda ateş etti adamı öldürdü o bi katildi elim ayağım titremeye başladı gözüm kararıyordu bacaklarım artık beni taşımıyordu sonrası karanlık.

KARANLIK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin