Benim için zor bolum oldu ama yetiştirdim umarım. beğenirsiniz.❤❤❤
Çağan👨💼
Telefonum çalmasıyla uyandım arayan annemin doktoru Cansuydu.
- Çağan bey anneniz...
- Hemen ne oldu anneme diye Cansunun sozunu kestim.
- Herzamanki gibi ufak bir kiriz geçirdi ve bünyesi çok zayıf bu kırızler devam ettikçe bünyesi zayıflıyor yani...
- Ben size boşuna mı para veriyorum lan diye bağırdım. Bu Cansuyu korkutmuş olacakki bi müddet sustu.
-Çağ.an be.y biz eli.mizden ge.len.i yap.ıyoruz. Kekeleyerek zor konuşmuştu korktugu belliydi.
- Tamam birazdan orda olurum deyip telofonu kapattım.
Arabaya atlayın hastaneye sürdüm.
Hemen arabadan inip hastaneye girdim onu kendi yaptirdigim kimsenin tahmin edemeyeceği merkezden uzak ozel hastanede yurtdışından gettirttigim özel doktorlarla tedavi ettiriyordum düşmanım çöktü onu kaybedemezdim.Cansu herzamanki yerinde beni bekliyordu onu umursamadan ustt kata çıkmaya başladım annemin odasının önüne geldiğimde derin nefes aldım yavaşça iciri girdim. Annem yatağın üstünde solgun yüzüyle yatıyordu çok zayıflamıştı onun bu halini göreceğime ölsem daha iyidi daha fazla dayanamiyordum .Ben herkese korku saçan mafya annem için elimden bir şey gelmiyordu ama bunu yapan bunun bedelini cok agir odeyecekti ona kolay ölüm yoktu. Annemin yanagindan öpüp az kaldi anne intikamini alacagim dedim ve odadan hizli bir sekilde ciktim Cansunun bağirmalarına kulak asmadan arabama atlayip bizim bara surdum.Herzamanki yerime oturup içmeye başladım ne kadar içtim bilmiyorum yavaş yavaş sarhoş olmaya başlamıştım telefonum sesini duymamla cebimden çıkardım en sadık adamın Barış arıyordu hemen açtım.
-Abi istediğin adamı aldık depodayiz sen gelir misin biz halledelimmi .
-Geliyorum bekleyin o ite kimse dokunmasın onun hesabı çok ağır ve benim elimden olacak deyip telofonu kapattım.
Herkes yaptığının bedelini ödemeliydi affim yoktu heleki tecavuzculere karsi asla affim yoktu .Onlarin tek cezasi vardi benim gözümde ölüm.Hemen arabama atlayıp depoya sürdüm daha depoyo varmadan bos sokakata duyduğum sesle hemen arabayı durdurdum . Biri ciğlik atiyordu aklima gelen şeyle hemen sesin geldiği tarafa ilerledim tahmin ettiğim gibi ahmagin biri kıza zorla sahip olmaya çalışıyordu. Hemen onu kızın ustunden alıp yumruklamaya basladim bunu yapana verilecek tek bir ceza vardı ölüm silahımı belimden cikardigimda kızın yapma dediğini duydum bu beni durdurmadı tabi tetiği çekip iki el ateş ettim gebersin piç kıza döndüğümde yüzünden ne kadar korktuğu anlaşılıyordu ilk başta sendeleyip bi anda yere yığıldı. Bu kızı napacaktim başıma kalmıştı bu sokakta heleki bu kıyafetle ne işi vardı bu kızın. Onu bu halde bırakamayacağım için kucağıma aldim o kadar zayiftiki tek elimle kizi tutup arabanın kapağını açtım hafifçe onu koltuğa yerleştirdim ceketimi çıkarıp kızın üstünü orttum direk eve sürdüm. Kızı yavaşça yatağa yatırdım bu eve annem ve kuzenimden sonra giren heleki yatağıma yatan tek kadındı bilmiyorum onu başka yerede götürebilirdim ama buraya getirmek istemistim bazen kendimi anlayamıyordum.
Bu şeklde yatamazdı dolaptan kazaklarimdan incesini alıp yatağın yanına oturdum işin en zor kısmı da buydu başka yöne bakıp elbisesinin fermuarını indirdim hafifçe elbiseyi çıkarıp bakmadan kazağı üzerine giydirdim. Aklıma depo gelince hemen telefonu alıp barışı aradım.Ikinci calista açtı.
-Abi çok geç kaldın nerdeydin başına bir şey gelmedi demi.
-Beni bilmiyo gibi konusma isim çıktı adama kimse dokunmasın yarın uğrarım.Deyip telofonu ne diyeceğini dinlemeden kapattım. Zaten günde en fazla bir iki saat uyuduğum için uykum yoktu yatağın karşısındaki koltuğa oturdum kızı incelemeye başladım.
Yüzü çok masumdu orda ne işi vardı bu kızın zayıftı göz altları mordu ağladığı kuruyan göz yaşlarından anlaşıyordu. Neyse beni ilgilendirmiyor yarın çekip gider ondan sonra görüşmeyiz zaten .
Saatin kaç olduğunu bilmeden koltuktan kalktim biraz içmeliydim salona gecip bardağa içki doldurdum ve yine acımasız günlere içmeye başladım.
GÜNEŞ👩💼
Basimin ağrısıyla gözümü açtım gözümün bi müddet ışığa alışmasını bekledim etrafa baktım tekrar yatağa yatarken birden gözlerim irilesti burası benim odam degildiki benim odam mordu burası ise simsiyahtı beyaz olan tek bir şey yoktu sonra dün aklıma geldi o adam onu vurmuştu o katildi ne olursa olsun beni kurtarsada onu öldürdü sanirim onun evindeydim üzerime baktığımda içim titredi üzerimi kim değiştirmişti umarım o katıl değildir neredeydim ben hemen yerimden kalktim kazak büyük olduğu için dizimin biraz üzerinde bitiyordu buda bi avantajdi ama yinede rahatsız ediciydi yavaşça kapıyı açıp merdivenlerden inmeye başladım salona geldiğimde koltuğun üstünde dunku beni kurtaran adami ciplak görünce hemen arkamı döndüm ciplak derken biraz abartmış olabilirim sadece tişörtü yoktu ve tüm kasları ortadaydı ben ne diyorum ya bunun odası yok mu doğru odasında ben vardım sesimi çıkaramazdım bu adam caniydi dünkü adamı hiç gözünü kırpmadan öldürdü bana ne yapardı kim bilir çözüm yolu aramaya baslamistim aklim calismiyordu sanki durdu düşünürken ne kadar dikildim bilmiyorum çözüm ararken arkamdaki duyduğum sesle irkildim.
👨💼👩💼
- Ne o küçük erkencisin çarpılmış gibisin tabi bu kadar kasi ilk kez görünce . Korkma sana zarar vereydim şimdi karşımda olmazdın emin ol. Simdi orda dikilecegine otur.- Konuşamadım bu adamda hic utanma yoktu onun yüzüne bakmak istemiyordum ne yapmaliydim acaba hemen kapıdan kaçsam olmaz bu canı beni yakalardı peki napacaktim bi yandanda kazağın uçlarını çekistiriyordum.
- Acaba ordan sapık gibi felan mı duruyorum dediğim gibi sana zarar versem şimdiye kadar verirdim zaten çokta bakilasi bi vücudun yok.
- Sevinsemmi üzülsemmi bilemedim bu adam kendini ne sanıyordu hem sapik hem kibirliydi hih beğenmiyormuş Allahım ben ne diyorum ya yavaş hareketlerle karşısındaki koltuğa oturdum.Dogru üzerimi kim değiştirmişti ortada yardımcı felan da yoktu ona bakmadan ellerimle oynarken.
- Üzerimi kim değiştirdi diye yüksek sesle konuştum artık sesimin ne kadar güçlü cıktı bilmiyorum.- Senin hayatını kurtardım ve takıldığım tek şey bu mu bu kız ne sanıyordu kendini .Bana teşekkür bile etmedin .
- Se.y b.en özür dilerim teşekkür ederim dedim lanet olsun sesim titremişti.
- Hazırlan seni evine birakiyim dedim oterinter bir sesle . Önce üzerine baktı sonra bana tabi ya burda bekle deyip yukarı çıktım. Kuzenimin kıyafetlerinden sort ve tişört alıp asyagi indim kuzenim zayıftı zaten biraz büyük gelsede başka çare yoktu . Ona uzattığımda anlamış olcakki kıyafetleri alıp yukarı çıkmaya başladı koltuğa oturup onu beklemeye başladım.
GÜNEŞ👩💼- İsmini bile bilmediğim adamın verdiği kıyafetleri alıp yukarı çıktım heralde bu kıyafetler sevgilisindir doğru banane bu sort fazla kisaydi ama yapacak baska carem yoktu bir kez daha anneme annem oldugu icin lanet okudum tisortuda uzerime geçirip aşağı indim ve adini bilmediğim adamı takip ederek dışarı çıktık evin ici gibi dışıda çok güzeldi tabi siyahtı tek fark mavi detaylar vardı ve karşıdaki arabaya baktim audi Q5 prices bu araba cok guzeldi cok zengindi belli arabaya bindik eve yakın bir yerde indim enistem görürse daha kötü olabilirdi teşekkür etmedim daha fazla muhattap olamazdım. Benim için asıl yeni başlıyordu beni vurun ya şimdi evdekilere ne dicem ve dün çok büyük saygısızlık yaptığımı düşünüyorlar ve annemi soylesem iş arkadaşıyla eniştemin arası bozulacak. Yavaşça evin önüne gelip zile bastım. Kapıyı hizmetçiniz açtı bu kızıda hiç beğenmedim sürtüğün teki belli. Arkasından halam göründü hemen benim yanima gelip sarıldı haklıydı kadın çok endişelenmişti içeri geçip koltuğa oturduk eniştemde içlerdeydi beni merak edip polise haber vermişler konuşacak halim yoktu halam önce bi düş al dinlen sonra konusalim istersen dedi yüzüne minnetle baktım onlara ne anlatabilirdim ki hemen yukarı odama çıktım esyalarimi alıp banyoya girdim artık yaşadıklarım fazlaydı zaten göz yaşlarım akmaya başlamıştı ne kadar suyun altında kaldım bilmiyorum çıktıktan sonra yatağa attim kendimi zor olsada hicbir şey düşünmeden gözlerimi kapattım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK AŞK
Novela JuvenilSevgi sizce hayattaki en değerli şey midir ?? Anne sevgisi görmeyen acılarla büyümüş bir kız ne kadar mutlu olabilirdi ki mutlu olmak icin bir çok yol deniyor ama yol nereye çıkarsa çıksın aksilikler peşini bırakmıyor tam bitti derken elini öyle bir...