Truth Or Lie?

60 11 12
                                    

Jhope: καλημέρα παιδια. Πως είστε?

? : Μια χαρά εσύ jhope? Απάντησε ο άντρας στο κινητό

Jhope: δεν μιλούσα εσένα

? : έλα τώρα μην είσαι κακός jhope.

Jhope: πάρατα με ήσυχο, δολοφονε.

?: Πες άλλη μια τέτοια μαλάκια και σε έχω σκοτώσει στο δευτερόλεπτο.

Rm: Ε ε ηρεμήστε. Jhope μην του πας κόντρα.

Jhope: μα ειναι-

? : τι ειμαι ρε?

Rm: jhope μη

Jhope: έτσι και μάθω ποιος είσαι δεν θα περάσεις από τα χέρια μου εύκολα.

?: καλά όταν το καταφέρεις τα λέμε. Λοιπόν, αφού όλοι έχετε ξυπνήσει ήρθε η ώρα για την δεύτερη τρομερή δοκιμασία! Ξέρετε το παιχνίδι truth or lie?

Jin: οχι

?: καιρός να το μάθετε τι λέτε? Λοιπόν, θα σας ρωτάω μια ερώτηση και θα πρέπει να απαντήσετε με ειλικρίνεια. Αμα όχι, όλοι πεθαινεται. Πως ακούγεται αυτή ιδέα?

Jhope: χαλια

?: Τέλεια! Λοιπόν ας αρχίσουμε. Suga, σου αρέσει η ζωή σου έτσι πως είναι?

Suga: Όχι, την σιχαίνομαι και σε κάποια φάση σκεφτόμουν να αυτοκτονήσω κιόλας.

? :ενδιαφέρον! Γιατί όμως?

Suga: νόμιζα πως είπες μόνο μια ερώτηση.

Rm: τι γίνετε?? Οι τοίχοι μικραίνουν και θα μας πλακώσουν!

Jungkook: suga πες την αλήθεια!!

Suga: καλά καλά, δεν έχω λεφτά να συντήρησω την ίδια μου την οικογένεια. Και η ποιο μικρή μου αδερφούλα έχει καρκίνο και βρίσκεται σε πολύ κρίσιμη κατάσταση στο νοσοκομείο ΚΑΙ ΕΓΩ ΒΡΊΣΚΟΜΑΙ ΕΔΏ ΠΈΡΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΆΩ ΣΤΙΣ ΚΌΛΟ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ.

? : οο τι κρίμα. Σχεδόν σε λυπήθηκα. Taehyung. Σε έχει απατήσει ποτέ κάποια?

Taehyung: ναι

?: bang pd εσύ δεν έχεις ερώτηση γιατί ακόμα προσπαθώ να μάθω τα σκοτεινοτερα μυστικά σου.

Bang pd: Τιιι? Μην τολμισ-

? : rm, σου αρέσει η δουλειά σου σαν βιβλιοθικαριος?

Rm: οχι. Πάντα ήθελα να γίνω ντετέκτιβ. Αλλά ουτωσιαλλως βοηθάω την αστυνομία τώρα ποια και είμαι πολύ ευχαριστημένος.

?:Jin πως πέθανε η μητέρα σου?

Jin: τι είδους ερώτηση είναι αυτή??

Rm: απαντά γιατί θα πάθουμε τα ίδια με πριν.

Jin: δολοφονήθηκε από τον ίδιο μου τον πατέρα επειδή τον απάτησε.

? : τι ωραίο love story. Jimin ποιο είναι το αληθινό σου επίθετο?

Jimin: σε παρακαλώ μην μου το κάνεις αυτό.

?: jimin ποιο είναι το αληθινό  σου επίθετο?

Jimin: rm, συγνώμη για όλα αλλά το πραγματικό μου επίθετο και των γονιών μας δεν είναι Kim αλλά Park. Και είσαι υιοθετημένος. Πραγματικά συγνώμη που δεν στο είπα πιο μπρο-

Rm: δεν περιαζει.

Jimin: τι? Πως μπορείς και συγχωρείς ένα τόσο μεγάλο μυστικό τόσο εύκολα?

Rm: πρώτον, το είχα ψιλό καταλάβει γιατί ποτέ δεν εμοιαζα με κανέναν σας και δεύτερον αυτός προσπαθεί να μας διχάσει και να πεθάνουμε όλοι. Γι' αυτό σε αυτή την περίπτωση πρέπει να μείνουμε όλοι ενωμένοι.

? : *κλαπ* *κλαπ* εύγε namjoon. Ήξερα ότι ήσουν πανέξυπνος από το δευτερόλεπτο που γίναμε φιλοι. Λοιπόν jungkook, ποιο είναι το crush σου?

Jungkook: εμ...

Jimin: πες το

Jungkook: ο jimin. Πάντα τον λάτρευα.

Jimin: jungkook... Και εγώ πάντα σε λατρεύα. Φοβόμουν όμως να στο πω. Σαγαπώ jungkook

? : ΑΩΩΩ τι γλυκούλιδες. Τελευταίος και καλύτερος, ο jhope! Jhope, ποιο είναι το χειρότερο πράγμα που έχεις κάνει σε φίλο σου?

Jhope: ενώ ήξερα ότι ο φίλος μου τα έχει με εκείνη την κοπέλα, εγώ πήγα και το έκανα μαζί της. Αλλά ήταν καταλαθος, δεν ήμουν νηφάλιος. Δεν ήξερα τι έκανα εκείνη την ώρα. Πραγματικά συνγνωμη. Ξέρεις ποιος είσαι.

? : ενδιαφέρον, λοιπόν αυτά για σήμερα, τα λέμε την επόμενη φορά που θα έχουμε το πρώτο μας θύμα!

Rm: ωχ Θεέ μου.

-----------------------------------------------------------

Αυτό το κεφάλαιο περιέχει πολλά στοιχεία. Προσέξτε τις λεπτομερείες.

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Jan 20, 2019 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

The game of life (find The Killer) Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora