⚠️(μεγάλο chapter alert)⚠️
Ο rm είναι είναι ένας ψυχολόγος που παράλληλα βοηθάει την αστυνομία ερευνώντας εγκληματικές σκηνές.
Είναι πολύ καλός σε αυτό που κάνει μιας και έχει λύσει αρκετα εγκλήματα που η αστυνομία δεν ήταν ικανή να λύσει.
Σημερα, βλέποντας τα νέα στην τηλεόραση αποφάσισε να πάει στο δάσος όπου έγινε η απαγωγή του jimin. Ο jimin είναι ο μικρότερος αδερφός του rm και είναι πολύ κοντά μεταξύ τους. Εμπιστεύονται τα πάντα ο ένας στον άλλο. Σε αυτή την έρευνα ο rm ανησυχούσε πολύ. Ίσως να ήταν επειδή κλάπηκε ο ίδιος του ο αδερφός. Ίσως να ήταν επειδή κάτι του φαινόταν παράξενο. Πως γίνεται 4 από τα μέλη της παρέας του να είχαν εξαφανιστεί την ίδια βραδιά, ο ένας μετά τον άλλον? Κάτι δεν πάει καλά σε αυτή την υπόθεση. Ξάφνου, άκουσε βήματα από πίσω του. Τρομοκρατηθηκε πολύ και άρχισε να τρέχει προς μια κατεύθυνση. Λίγο αργότερα συνηδητοποιησε ότι είχε χαθεί, αλλά ευτηχως έχασε και ότι βρισκόταν από πίσω του. Μήπως αυτός από πίσω του ήταν ο jimin? Στήριξε το κορμί του σε έναν κορμό δέντρου και έβγαλε μια ανάσα ανακούφισης. Ξαφνικά, ένα πανάκι βρέθηκε στα μούτρα του. Ωχ όχι τον ήθελαν να πέσει αναίσθητο. Ο rm προσπάθησε να ξεφύγει αλλά όλες του οι προσπάθειες ήταν ματαιες. Στο τέλος έπεσε αναίσθητος στο πάτωμα.
-----------------------------------------------------------
Ο jin και ο jhope ήταν οι μεγαλύτεροι της παρέας και αδέρφια. Δεν ήταν τόσο αγαπημένοι όσο τον jimin και τον rm, αλλά φυσικά Εμπιστεύονταν ο ένας τον άλλον.
Jhope: εγώ παραγγέλνω πίτσα και εσύ βάζεις ταινία τι λες?
Jin: χμμ, καλή ιδέα ακούγεται. Δηλαδή μπορώ να βάλω ότι θέλω εγώ??
Jhope: ναι μπορείς
Jin: yess
Μετά από 25 λετπα...
Jhope: ήρθε επιτέλους η πίτσα!
Jin: πάω εγώ να ανοίξω
Πήγε γρήγορα να αρπάξει τα λεφτά από την κουζίνα καθώς το κουδούνι χτυπούσε μανιωδώς. Περίεργο. Άνοιξε την πόρτα και ένας πολύ ψηλός κύριος ντυμένος στα μαύρα με 3 πίτσες στα χέρια του εμφανίστηκε.
? : οι πίτσες σας κύριε
Και με μια κίνηση τις πετάει πάνω του με δύναμη. Ο Jin έπεσε κάτω αναίσθητος μιας που χτύπησε το κεφάλι του δυνατά. Ο jhope ακούγοντας την φασαρία στην πόρτα έτρεξε γρήγορα να δει τι γινόταν. Είδε κάτω τον Jin αναίσθητο και έτρεξε να πάρει τηλέφωνο το ασθενοφόρο. Τι να είχε γίνει? Όμως πριν προλάβει να φτάσει το τηλέφωνο κάποιος τον έπιασε από το κεφάλι και...
-----------------------------------------------------------
Jhope: ΑΑΑΑ που βρίσκομαι? Με ακούει κανείς?
Suga: ούτε και εγώ ξέρω που βρίσκομαι αλλά είμαι εδώ κολλημένος για ώρες.
Jhope: έχει κανείς ιδέα που βρισκόμαστε?
Rm: καμια απολύτως
Ξαφνικά ακούγεται μια περίεργη μουσική από ενα τηλέφωνο στην άκρη του δωμάτιου. Δεν είναι δικό του ούτε κανενός φίλου του. Αφού τελειώσει η περίεργη μουσική ένας τύπος ντυμένος στα μαύρα πετάγεται στην οθόνη
? : γειά σας φίλοι μου! Καλοσωρισατε στο παιχνίδι της ζωής. Στο οποίο το παιχνίδι διαλέγει την μοίρα σας. Ένα λάθος και μπορεί να οδηγηθειτε στον θάνατο ή σε πολύ σοβαρό τραυματισμό. Οι κανόνες είναι απλοί. Κάθε μέρα θα έχουμε μια διαφορετική δοκιμασία. Η την εκτελείται ή πέθαινετε. Αυτά λοιπόν. Σήμερα έχετε ελεύθερη μέρα οι δοκιμασίες ξεκινά από αυριο. Let the game begin!
Jhope : αυτό δεν το άκουσα μόνο εγώ έτσι?
Rm: οχι
Jumgkook: ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕΕΕΕΕ
Jimin: οχι jungkook δεν θα πεθάνουμε, θα βγούμε από εδώ μέσα ζωντανοί
Rm: κάτι δεν πάει καλά. Κάποιος μας κάνει πλακα
Taehyung: δεν νομίζω να είναι πλάκα αυτό rm
Rm: καλά λες. Λοιπόν αυτό που θα κάνουμε είναι απλό. Κανένας δεν θα αρνηθεί να κάνει δοκιμασία για να την βγάλουμε όλοι ζωντανοί από εδώ μέσα κατανοητό?
Jin: ναι, αλλά ας πάρουμε έναν υπνάκο τωρα γιατί νυστάζω.
KAMU SEDANG MEMBACA
The game of life (find The Killer)
Misteri / Thriller-A story which a game chooses your fate ⚠️Disclaimer⚠️ Η Ιστορια περιέχει σκληρό λεξιλόγιο και κάποιες σκηνές ίσως να ενοχλήσουν κάποιους αναγνώστες. Η ιστορία δεν συνιστάται για έγκυες γυναίκες, ανθρώπους μεγάλης ηλι...