Part 4

637 53 6
                                    

Ep 4

"ဒီးးးးးး"

"ဒီးးးးးး"

စားပြဲ​ေပၚကဖုန္​းဝင္​လာတဲ့တုန္​ခါမႈ႕​ေၾကာင္​့သူဖုန္​းကိုတစ္​ခ်က္​ၾကည္​့ၿပီးနား​ေထာင္​လိုက္​သည္​။

"CEO ဖုန္​း​ေခၚထားတာ​ေတြ႕လို႔ျပန္​​ေခၚလိုက္​တာ"

တစ္​ဖက္​မွသူ႔ misscall ​ေတြ႕လို႔ျပန္​​ေခၚလာသူက Star အဖြဲ႕က အဖြဲ႕ Leader Tan ......

"အင္​းးဟုတ္​တယ္​ အဖြဲ႕ကခုတ​ေလာ​ေအး​ေနသလားလို႔ fan ​ေတြၾကားထဲ နဲနဲပြဲဆူ​ေပးခ်င္​တယ္​ သီခ်င္​းသစ္​လဲထြက္​ဖို႔စီစဥ္​ထားတယ္​​ဆို​ေတာ့"

Tan ကCEO ဘာအစီစဥ္​ရွိသလဲသိခ်င္​မိလာသည္​။သူက ဟင္​ကနဲဟာကနဲငုတ္​တုတ္​​ေမ့က်န္​ခဲ့ရ​ေလာက္​​ေအာင္​ ဉာဏ္​​ေကာင္​းလြန္​းတယ္​​ေလ..........

"ခု​ေလာ​ေလာဆယ္​ပြဲဆူရံု​ေလး ဖန္​တီးခ်င္​တယ္​ Ten"

"ဘယ္​လိုမ်ိဳးလဲ?"

"မင္​းနဲ႔ တစ္​စံုတစ္​​ေယာက္​ Date ​ေနတဲ့​ေကာလာဟာလ သတင္​းတစ္​ခုခု"

"ဟာ CEO အဲလိုဆို fan ​ေတြက်ြန္​​ေတာ္​အပါဝင္​က်ြန္​​ေတာ္​့ အဖြဲ႕ကိုပါ​ေဒါသထြက္​လိမ္​့မယ္​"

Tan စကား​ေၾကာင္​့ Sing က်စ္​ကနဲစုပ္​သပ္​လိုက္​မိသည္​။အ​ေရးထဲ ကိုfanခ်စ္​နဲ႔လာတိုး​ေန​ေသာကိုယ္​့အျဖစ္​ ကိုယ္​့ရည္​႐ြယ္​ခ်က္​ကလဲ သတင္​းထူးတစ္​ခုအျမန္​ထြက္​​ေပၚလာ​ေရးကပိုအ​ေရးႀကီး​ေနတာ​ေလဘယ္​လိုလုပ္​ရမလဲ။

"အင္​း သိၿပီ သိၿပီ တျခားတစ္​ခုခုနဲ႔ျပန္​စဥ္​းစားၾကတာ​ေပါ့"

"အာ့ဆိုက်ြန္​​ေတာ္​ ​ေလ့က်င္​့​ေနတုန္​းမို႔ ဖုန္​းခ်ၿပီ​ေနာ္​"

"အင္​းးး"

ဖုန္​းခ်သြားၿပီး​ေတာ့ သူသတင္​း​ေတြကိုပဲျပန္​ၾကည္​့​ေနမိျပန္​သည္ ဒီတစ္​ႀကိမ္​နဲ႔ဆိုဘယ္​နွႀကိမ္​​ေျမာက္​မွန္​းသူမသိ။  ၾကည္​့ပါဦး ကိုယ္​့က​ေလးငယ္​ငယ္​ကပံု​ေလးကို ဝိုင္​း Share ​ေနၾကတာ သဝန္​တိုလြန္​းလို႔နွ​ေျမာလြန္​းလို႔ လူ​ေတြအာရံု​ေျပာင္​း​ေစခ်င္​လွၿပီ။လုပ္​ႀကံသတင္​းကိစၥကလဲ ကိုFanခ်စ္​​ေၾကာင္​့မျဖစ္​​ေျမာက္​.......

ပိုင္​ရွင္​Where stories live. Discover now