Her ne kadar kendi hikayemizin kahramanı olsak da,
hayat bize her zaman kendimiz olma şansını tanımaz.
Hikaye bizimdir ama kontrol kaderin elindedir.-
Bu sabah yine telefonun alarmından tam sekiz dakika önce kalktım. İnsan birşeylere alışınca,bu durum hayatında süregelen birşeyler oluyor.
Her sabah yaptığım gibi bilgisayarımdan Wild World’ü açtım.
Bu şarkı çok güzeldi.
Mutfağa gittim ve kahvemi hazırladım bir yandan da haberleri dinlemek için kumandadan televizyonu açtım.
Magazin haberleri,yemek programları.. ve evet haber kanalı bulmuştum.
-
“Cezaevinden kaçan mahkum Deniz Demir henüz bulunamadı. Polisler hâlâ izini sürmekte, eğer bu mahkum’u gördüyseniz lütfen yetkililere bildirin”Bu kadının yaşadıklarını duymuştum açıkçası size şöyle söyleyeyim eğer bende aynısını yaşadiysam ben de yapardım.Yardım edebilmeyi çok isterdim. Bu arada neden bu kadar güzel?
Ha,kusura bakmayın kendimi tanıtmadım değil mi? Ben Azra,Azra Kaya. Türkiye'nin en iyi avukatlarından biriyim ve bir biseksüel’im. Kendimle alakalı söyleyecek pek de birşey kalmadı.
Sonrasını siz öğreneceksiniz saten.Ben bunları düşünürken kahvemi yudumladım ve telefon sesi geldi hemen odam’a gittim ve telefonu aldım,arayan bir müvekkilimdi. Onunla konuştuktan sonra hemen hazırlandım ve yola çıktım.
Mezarlığın önünde ki yol da kaza olmuştu oraya gidecektim,
müvekkilim için bir kaç yere bakacaktım.
-
Oh,bu İstanbul Trafiği..
Sonunda gelmiştim,etrafa bakındım, kamera kayıtlarını sordum gidecekken mezarda yatan kadın’ı gördüm ve bakmaya gittim.
Kanlar içindeydi hemen ambulans’ı arayacaktım,yüzüne bakmak için kafasını çevirdiğimde gördüğüm şey ile şok oldum.
Ne yapacaktım?; 01.19.2019
Merhaba,bölüm için özür dilerim.
Şuan burdayım ve bölümler uzun aralar olmadan gelecek♥
Yazım yanlışlarım olduysa özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVUKAT / AzDen
Fanfiction"Müvekkilime aşık oldum. " "Biz birbirimizi tamamlıyorduk." ... Farklı bir içerik, eğer merak ediyorsan okuyabilirsin. AZ&DEN