ÜÇÜNCÜ BÖLÜM

605 44 19
                                    

Sabah: 05.48

Deniz uyandı, şaşkınlıkla bakan gözleri burada ne işinin olduğu konusunda düşündüğünü anlatıyordu.

Deniz,onu gördü. Yanında uyuyakalan yabancıyı. Gerçi bu durum da kendisi yabancı oluyordu.
Görünen’e göre onun evindeydi.
Bu arada Deniz yarasını,acısını ve kızıl saçlı yabancının evinde kaldığını unutmuş o kızıl saçlı güzel kadına yani Azra’ya bakıyordu.

Deniz’den;

Çok güzeldi,o kadar güzeldi ki. Sanki bütün dünya,tüm evren,görüp görebileceğimiz herşey onun için yaratılmış gibiydi,çok güzeldi,çok..

Deniz ayağa kalktı bir eliyle yarasını  tutuyor bir yandan da yürüyordu. Evinde olduğu kişinin kim olduğunu
öğrenmek için etrafı gezecekti.
Salonun kapısına gelecekken durmasını sağlayan ses Azra'dan geliyordu.

“bir yere mi gideceksin Deniz?”
“...”
Kendini yormanı istemiyorum,ne istiyorsan söyle de getireyim.”
“su”
“hadi ama, kaçmayı düşündüğünü biliyorum
“kimsin sen”
“Azra ben,Azra Kaya”
“Beni mezarlıkta mı buldun?”
“evet,seni gördüm ve evime getirmek istedim. Seni ihbar etmedim Deniz merak etme. Şu işini bitirdikten sonra teslim ol ama olur mu?”
“teslim olacağım merak etme ama birşey’i merak ediyorum, aklıma takıldı yani”
“neymiş o?”
“beni kim tedavi etti? Doktor felan mısın?”
“bi doktor arkadaşım”
“polislere ötmesin?”
“yok merak etme, yapmaz”
“sevgilin felan mı güveniyorsun belli”
“ne? Saçmalama Deniz; erkek o, imkansız yani”
“saçmaladım biraz üzgünüm”
-
“gözlerin çok güzel”
“efendim, anlamadım?”
“gözlerin diyorum çok güzel böyle boncuk boncuk”
“...”
“sana boncuk diyeceğim boncuk”
“ehm, teşekkürler”
-
“ne işle uğraşıyorsun?”
avukatım ben boncuk”
“bende sana avukat diyeceğim o zaman,pekii bi sebebi var mı? Yoksa istediğin için felan mı?
“ben de kaldım,mahkumdum yani,içerde okudum ve sonra çıktım, gördüğün gibi avukat oldum boncuk”
“anlıyorsun o zaman bizleri”
“evet anlıyorum,seni de anladığım için, haklı bulduğum için orda ihbar etmedim boncuk”
“kendi adaletimi kendim arıyorum,bilirsin sen de bu dünya da adalet kalmadı artık avukat”
“biliyorum, ama yine de için soğumayacak boncuk”
“ama ben adaleti kendi bildiğim yoldan yapacağım ve bu dünya da  adalet sağlanacak avukat”
“bunlari konuşuruz sonra,artık yatalım dinlenmen gerek boncuk”
-
“Avukat,ne yapıyorsun”
“Yorganları indiriyorum boncuk”
“boyun yetişecek mi?”
“tabi yaa,sen ne sandın beni boncuk ben ne yere bakan yürek yakanımdır ohooo
“çekil de ben alayım,alamazsın şimdi bozulma ben alırım”
“kız boncuk,yaralı bi boncuksun sen nasıl alcan?”
“alırım alırım”
“alamazsın”
“sen bu boyda hiç alamazsin tartişmayalım lütfen”
“görürsün şimdi
*Azra sandalye getirip koydu ve üstüne çıktı*
“ama bu haksızlık,sandalye yoktu”
“ben sana alırım dedim,yetişirim demedim boncuk;)”
“amanda aman hemen havalara gir”
sende biraz düşün kız kelimelerle oynamayı severim ben”
“banane, inşallah düşersin amin”
*O sıra da azra dengesini kaybeder ve denizin kollarında bulur kendini*
-
“bu kadar güzel beddua olur mu be boncuk?”
“ha?”
“diyorum ki bırak da dikişlerin açılmasın yoksa bana hava hoş,sana da burdan memnunsun gibi geldi”
*yavaşça bırakıyor*
“ne münasebet canım halla halla burdan memnunsun gibi gelmişmiş hayal gücüne hayran kaldım”
bana da hayran olsan
“ne dedin sen? anlamadım bak yine”
sen beni duyuyosun, duymazlıktan geliyorsun bence
“yoo,duymadım ki”
“tamam hadi yapalım yatağımı da yatalım”
“kanepe de sen yatmayacaksın heralde? benim yatağimi yapıyorsun”
“yoo, benim yatağımda yat sen boncuk,hem uzun zamandır düzgün yatak görmemişsindir sert oluyor yataklar,demiri batıyor felan”
“ama olmaz öyle şey sana sürekli yük oluyorum azra”
“ne yükü be boncuk saçmalama”
“iyi tamam”
“benim yarın duruşmam var akşama doğru gelirim lütfen gitme boncuk,en azından yaran iyileşene kadar”
- - -
Birden fazla samimi yaptım galiba sjdnsbcjsbjcbsbdjsbfjshf azdenli yanim izin vermedi uzatmaya biraz flörtleşsinler caanım
Bundan sonra bolumler en kısa sürede yüklenecek söz veriyorum efendiim✔❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 07, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AVUKAT / AzDenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin