Hayat her zaman yeni hikâyeler hazırlar bizlere.
Tam bitti derken yeniden başlarız
her şeye..-
Ne yapacaktım?
Deniz Demir..
Sıradan bir katil değildi,yaşadıklarını biliyordum ama eğer yakalanırsam işim tehlikeye girebilirdi. Polise haber versem daha iyi mi olurdu? Hayır,o iyi bir insan. Zaman’ı gelince kendi teslim olur zaten. Hem daha bu sabah keşke yardım edebilseydim dedim. Belki de kaderin bir oyunudur. Bunu yapmam gerek.Etrafta ki kameralar’ın görüş açısından çıktıktan sonra arabayı mezarlığın arka kapısından içeri getirdim ve mezarlığın yolundan Deniz’in üstünde durduğu mezar’a doğru getirdim ve arabanın arka kapısını açtım,Deniz’i yatırdım ve üstümde olan siyah kabanımı Deniz’in üstüne koydum.
Hemen sürücü koltuğuna oturdum ve arabayı çalıştırdım. Arabayla ordan uzaklaştım.Yarası için tanıdığım bir doktor arkadaşım vardı hemen onu aradım.
-
Yolda trafik polisleri vardı,hemen sağa çektim,
“Cam’ı açalım”
Cam’ı açtım.
“İyi günler Hanımefendi”
“İyi günler”
“Ehliyet,ruhsat alayım lütfen”
“Tabi”
Verdim ve
“Hayırdır bir hatamız mı oldu memur bey”
“Yok,bir firari mahkum var onu arıyoruz”
“Ya,evet bende duymuştum”
“Devrem bi bakar mısın”
“Tamam”
“Buyrun hanımefendi evraklarınız,devam edebilirsiniz”
“Sağolun,kolay gelsin”
“Sağolun”
Arabayı çalıştırdım, ucuz atlatmıştım.
-
Eve geldim ve kapıyı açtım sonra Deniz’i kucağım da taşıyarak eve getirdim.
“Şanslıymış,çok kan kaybetmemiş.”
“Güçlüymüş”
“İlaçlarını aksaltmasın sakın,yakın da kendine gelir”
“Anladım,kanka,çok sağol ya valla sende olmasan”
“Azra biliyorsun,biz çok eski arkadaşız. Koşarak gelirim ne zaman istesen. Ama başını belaya sokma,dikkat et kendine.”
“Merak etme,teslim olacak zaten.”
“İyi tamam,hadi görüşürüz o zaman,bir durum olursa ararsın zaten”
“Tamam,tamamdır kanka”
“Hadi görüşürüz Azra”
“Teşekkürler tekrardan,hadi görüşürüz”
“Görüşürüz”
-
Tekrardan salona geldim,Deniz’in yattığı kanepe’ye oturdum.“Allah’ım ben napıyorum böyle”
Gerçekten napıyorum böyle? Asla böyle bir hata yapmazdım. Bu kadın neden çok güzel? Bu kadar güzel olmak zorunda mısın?
---
23.01.2019Erkenden bölüm yayınlayım dedim. Eğer bölümlere fazla vote+yorum gelmezse bölüm sınırı koyarım haberiniz olsun.
Sizi seviyorum, umarım bölümü beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVUKAT / AzDen
Fanfiction"Müvekkilime aşık oldum. " "Biz birbirimizi tamamlıyorduk." ... Farklı bir içerik, eğer merak ediyorsan okuyabilirsin. AZ&DEN