#12

64 4 0
                                    

Imaginează-ți:

Patul ți se părea atât de tare în lipsa lui. Şi mirosul lui care era acum peste tot în camera ta îți dădea o stare de melancolie. Te-ai ridicat cu greu erai toată plânsă, iar când ai ajuns în baie şi te-ai uitat la chipul tău ai văzut în ce hal te-a adus iubitul tău Zayn care acum 3 zile îți spunea că te iubeşte. Ai început să țipi de nervi şi de durere pentru că tu chiar îl iubeşti.

- De ce! De ce! Țipetele tale şi suspinele se auzeau în toată baia. Te-ai băgat sub duş pentru a scăpa de povara asta de pe sufletul tău şi ai lăsat apa să te liniştească.

După ceva timp te-ai gândit că ar fi bine să mergi să vorbeşti cu el despre ce a fost între voi şi de ce şi-a bătut joc de tine. Ai ajuns în fața casei lui şi începeau să te ia emoțiile. Simțeai că nu poți să faci asta, tu nu eşti aşa. Nu vrei să îi faci rău. Ai intrat în casa lui şi ai strigat după el.

- N.T. ce cauți aici? Îi auzi vocea care te făcea şi acum să zâmbeşti.

- Uite Zayn ştiu că nu am ce să caut aici, dar vreau să ştiu de ce te-ai jucat atât de mult cu inima mea?

- N.T. eu nu am nimic să îți spun! Nu cred că te-am iubit vreodată!

- Poftim?

- Te rog să pleci iubita mea trebuie să apară! Îți spune el şi apoi tu ieşi din casă val vârtej. La naiba! Ai spus şi apoi te-ai aruncat în ploaia rece care abia începuse. Îl urai atât de mult pentru ce ți-a făcut. Într-un moment de neatenție o maşină te ia din plin.

  Peste doi ani de la moartea ta.

- Am fost un prost! Acum plângea Zayn fiindcă îşi dăduse seama cât de nenorocit a fost că te-a folosit.

------------------------------------
Am revenit cu un nou capitol. Este puțin trist din cauza lipsei de inspirație şi din cauza stării mele.
                     Sper că vă placă.😙

Zayn Malik - ImaginesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum