Marco şi Julia:Ce ne am face noi fără tine, Zayn?
Zayn: Sincer ,nimic ! Eu sunt bun la toate.
Julia: Şi iar începe , Zayn modestul!
Marco: Hai mergem la ore, iar o să țipe Mason la noi că întârziem la ora lui!
Zayn : Pf hai!
*Am început aşa dintr o dată şi am uitat să vă spun că vă mulțumesc că îmi citiți cărțile. Ştiu că nu am mai postat de mult. Scuze termin cu asta să revenim.*
Marco: Auzi , Zayn o vezi pe tipa aia?Zayn: Aia blondă sau aia roşcată? spune făcându le cu mâna la ambele.
Julia merge spre ele si se aşează în banca din fața lor.
Marco: Frate pe bune, esti culmea!Aia care stă la geam.
Zayn: Aaa da ce e cu ea?
Marco: Nu am mai văzut o pe aici , crezi că e nouă?
Zayn : Să fiu sincer nu. Dar cui îi pasă hai aşează te în bancă şi nu te mai holba că tot la labă ajungi acasă!
Marco: Da prost eşti! Doamne cine mi la dat în cale?
Julia: Hei zăbăucilor luați loc şi nu mai şuşotiți că vă aude toată clasa cum vorbiți de fata nouă.
La auzul acestora băieții se pun în bancă şi aşteaptă să vină profesorul.
După terminarea orelor:Marco se duce spre fata nouă: Hei , Sarah..ăm mă gândeam poate..
Zayn: Lasă mă pe mine! Vrei să îl laşi să te conducă acasă?
Sarah: Ăă scuze băieți nu pot!
Marco: Dar de ce?
Sarah: Păi mai avem 4 ore până ieşim ăsta e un motiv bun?
Marco: A dar eu ziceam că atunci când ieşim de la ore poate..
Sarah: Îmi pare rău dar nu pot..
Marco: Ok.
Sarah: Mi ar plăcea să mă însoțească Zayn!
Zayn face ochii mari şi o priveşte din cap până în picioare : Ok te aştept când ieşi.
Sarah: Bine!
Marco: Pe bune!?.
Zayn : Heh aşa noroc să tot ai.
Va continua..
CITEȘTI
Zayn Malik - Imagines
Fiksi PenggemarDacă îți place Zayn atunci ai gusturi bune. Sper să îți placă şi încercarea mea de a-mi lăsa imaginația să se joace. ✌