#13

60 4 0
                                    

Inaginează-ți:

  În urma unei decizii, ai aflat că trebuie să pleci la facultate în Florida.

- De ce trebuie să mă obligi să plec în acel loc dacă eu nu vreau să merg?

- E pentru binele tău, o să vezi! Îți zâmbeşte ea foarte drăgăstos dar tu pleci în camera ta supărată fiindcă ai impresia că tot viitorul tău s-a dus pe apa sâmbetei. Tu voiai să merg la U.C.LA. După ce ai aruncat toate bagajele aranjate de mama ta te-ai pus pe pat şi ai început să plângi. Aici aveai planuri: să pleci cu prietena ta la facultate, să te apuci de muzică şi multe altele.
   Ai auzit uşa camerei tale cum se deschide, iar când ai văzut cine intră ai rămas în capul oaselor ştergându-ți lacrimile.

- Hei! O auzi pe prietena ta cea mai bună.

- Hei! Îi răspunzi şi tu cu jumătate de gură. Te gândeai că poate nu a aflat de plecarea ta aşa că nu vrei să o întristezi.

- Totul bine?

- Aş vrea eu!

- Hei, ce e? Ştii că mie poți să îmi spui!

- Mama, vrea să mă trimită în Florida să studiez acolo. Se pare că o să stau la mătuşa mea. Dar nu vreau să plec.

- Serios?

- Da şi eu chiar nu vreau să plec! O să îmi pierd toți prietenii asta te include şi pe tine.

- Pe mine nu o să mă pierzi! Ştii că putem vorbi la telefon , pe video.

- Să ştii că asta nu mă face să...

- Nu vreau să te fac să te răzgândeşti, îți dai seama că şi mie îmi e greu, nici eu nu vreau să pleci.
    Îți spune şi apoi o tragi într-o îmbrățişare. Ştii că îți va lipsi foarte mult.

A doua zi foarte devreme mama ta dă buzna în camera ta şi aprinde becul.

- Trezirea! Ai avion într-o oră!

- Şi de ce mai trezi cu o oră înainte?

- Pentru că trebuie să te pregăteşti!

- Da, mulțumesc, acum ieşi! Îi spui tu răspicat şi te ridici din pat mergând spre baie. După ce ți-ai făcut un duş rapid te-ai hotărât să te duci la dulap pentru a alege ceva de îmbrăcat. După ce ai optat între o rochie şi nişte blugi, ai auzit-o pe mama ta țipând că taxiul care te ducea trebuie să ajungă. Te-ai îmbrăcat repede iar acum erai pe scări şi îți luai la revedere de la casa şi familia ta.

Ai urcat în taxi şi ai plecat spre aeroport.

Peste câteva ore avionul aterizează în Florida, iar acolo un grup de fete te aşteptau. De acum locuiai cu ele.

- Bună, tu trebuie să fii N.T.!

- Îmi pare bine! Le zâmbeşti tu absentă. Urăşti tipul ăsta de oameni care sunt mereu atât de fericiți.

- De acum vei locui cu noi! Încă o fată din acel grup sare în sus entuziasma-tă să te aibă colegă de cameră.

După ce ați urcat toate în maşina lor ați plecat spre campusul facultății la care ai fost înscrisă fără voia ta. Campusul era chiar în fața ta dar acele fete te-au dus la o mare vilă unde se pare că vei locui.
    Ai ieşit din maşină luând bagajele şi ai intrat în casă pentru a te stabili. Toate fetele erau foarte drăguțe cu tine, dar tu erai supărată că nu voiai să fii aici.

  Camera era destul de spațioasă având în vedere că mai era un pat. Asta însemna că mai ai o colegă de cameră.

- Bună!

- Bună! Răspunzi tu surprinsă să vezi o fată roşcată care abia intra în cameră.

- Tu trebuie să fii noua mea colegă de cameră, eu sunt Eva. Imi pare bine.

- Şi mie îmi pare bine! Eu sunt N.T.
  După o discuție cu acea roşcată, ai început să îți dai seama că locul ăsta nu e chiar atât de rău. După un tur al casei prezentat de şefele grupului te-ai închis în camera ta şi ai sunat-o pe prietena ta cea mai bună.

- Cum e locul?

- E frumos, dar sincer nu cred că e locul meu aici! Tu cum eşti?

- M-am înscris până la urmă la UCLA!

- Şi cum e?

- Super!

- Mă bucur! Spui tu apoi uşa de la camera ta se deschide şi pe ea Eva.

- Hei, N.T. este o petrecere în campusul facultății vrei să vii?

- Nu prea sunt eu cu petrecerile! Răspunzi tu şi apoi o vezi pe prietena ta rugându-te din priviri să mergi să te distrezi.

- Nici eu, dar măcar vedem ce e! Insistă Eva şi până la urmă decizi să te duci şi tu.
  I-ai inchis prietenei tale şi ai plecat la petrecerea aceea împreună cu Eva.

Spre surprinderea ta era foarte multă lume aşa că ai plecat spre barul cu băuturi, sucuri şi de toate. Ți-ai luat puțin punch şi ai mers să o cauți pe Eva, singura persoană pe care o cunoşteai de aici.
  La un moment dat îți cade privirea pe noul solist al trupei care se pare că avea concert chiar aici. Prin lumina aceea foarte mică ai putut să observi un mic zâmbet pe fața lui bine conturată. Privirea ta încă îl urmărea, dar ți-ai lăsat ochii spre punch-ul tau care se varsă pe tine. "La naiba" ai reuşit să spui şi ai plecat spre casa unde locuiai pentru a te schimba.
      Va continua....

Zayn Malik - ImaginesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum