Tessa povMerg cu Perla pe hol, apoi încep să îi spun cu frumosu, ca să nu leșine sau mai rău o criză.
Eu: Fratele tău este în Londra !!
Îi spun eu repede, iar ea se oprește din mers.
Perla: Ce ? Când ? Ce face aici ? De ce ?
Eu: Dylan a venit împreună cu prietenii mei să mă convingă să plec înapoi în New York !!
Perla: Ce legătură ai tu cu fratele meu ?!
Eu: Suntem prieteni buni, locuim în aceiași casă de șase ani, seara mergeam amândoi la pistă, pentru că ceilalți nu ne lăsau să participăm la curse periculoase !!
Perla: Când mi-ai spus în sală că trebuie să vorbești cu cineva era cumva Dylan ?!
Eu: Da, trebuia să aflu adevăru, iar înainte să vin la mafie m-am întâlnit cu el !!
Perla: Pot să mă întâlnesc și eu cu el, acuma ?!
Eu: Desigur, dar trebuie să îl sun !!
Perla: Sună-l atunci, ce mai aștepți !!
Eu: Stai așa că nu pleacă nicăieri, ce te grăbești !!
Perla: Nu mi-am văzut fratele de opt ani, tu de ce crezi că mă grăbesc ?!
Eu: Da bine, am înțeles !!
Apoi îl sun pe Dylan și îi spun să vină la casa mea, din nou.
Perla: Unde mergem ?!
Eu: Acasă la mine !!
Perla: Ok !!
Mergem în garaj și ne luăm motoarele apoi pleacăm spre casă, drumu a durat ca de obicei jumătate de oră, iar acuma am oprit în fața lui Dylan amândouă, ne dăm căștile jos, iar el o privește confuz pe Perla, l-am sunat, dar nu i-am spus și motivu.
Dylan: Bună fetelor !! ne salută el.
Eu: Bună !!
Dylan: De ce mai chemat ?!
Eu: Ca să îți cunoști sora mai mică !!
Îi spun, iar el a rămas uimit.
Perla: Te-ai schimbat mult frățioare !! îi spune ea timidă.
Dylan: Și tu la fel !! îi spune și el, apoi o i-a în brațe.
A trecut cinci minute, iar cei doi încă stau îmbrățișați, și eu una m-am plictisit să mă tot uit la ei.
Eu: Nu vreau să vă întrerup din îmbrățișare voastră frățească, pe cine păcălesc eu aici, vreau să vă despart, pentru că stați așa de cinci minute, iar eu m-am plictisit, nu vreți mai bine să mergem în casă și să povestim !!
Dylan: Bine gata ne-am despărțit !! îmi spune râzând.
Eu: Mulțumesc !!
Îi spun apoi mă îndrept spre intrare, ei fiind în spatele meu, intrată în casă îmi pun cheile de la motor pe masă, la fel făcând și cu masca, apoi mă întorc spre cei doi, iar Perla a rămas uimită.
Perla: Ți-ai dat masca jos ?!
Eu: Da, ești sora lu' Dylan, iar el este prietenu meu cel mai bun, pot avea încredere în tine nuu ?!
Perla: Da !!
Eu: Bine, mă cheamă Tessa !!
Dylan: Doar Perla știe cum arâți ?!
CITEȘTI
Mafioată cu inimă de piatră
AksiEa o mafioată cu inimă de piatră, nici un băiat nu stă prin preajma ei, înafară de prieteni ei....... El un mafiot cu un trecut nu prea frumos, nici o fată nu se apropie de el, deoarece le este frică.... Volumul 2 : Reîncarnarea