1

256 19 2
                                    

JEON JUNGKOOK- ახალგაზრდა ფოტოგრაფი, ცნობილი უნივერსიტეტის, დაკავშირებული ტექნიკურ მეცნიერებასთან. შემოქმედებასთან და დიზაინთან..  ის არ იყო შეშინებული იმ ფაქტზე, რომ ასეთი უნივერსიტეტების უარყოფითი მხარეები მოიცავს სპეციალობის მოპოვების რისკს, რომელიც, როგორც აღმოჩნდა,ბევრს არმოსწონს,რადგან ამდენი წლები სწავლა და უშედეგოდ... მშობლების დაჟინებით მოთხოვნა, რომ მათ მხოლოდ ფოტოგრაფია უნდა შეესწავლათ, ახალგაზრდებმა ეს საკითხი დახურეს..მას აასევე უყვარს კითხვა და გადაუღოს ყველაფერს ფოტო რასაც ხედავს... მისმა მშობლებმმა მას ბევრი ზრუნვა და სიყვარული მისცეს, ასე რომ, ახლა მას ნამდვილად არ სჭირდებოდა იგი, და არავისგან არ ითხოვდა ამას... კისრის არეში არის ნათელი ნიშანი იმისა, რომ მან ჯერ კიდევ ვერ იპოვა თავისი ბედი, მისი სიყვარული, მაგრამ ეს ჯონგუკს არც აწუხებდა, იმითაც ბედნიერი იყო რომ მას თავისუფალი ცხოვრება ჰქონდა...ამავდროულად, როცა მისი მეგობრები ნახულობნენ თავიანთ ბედს (მეწყვილეს) გუკი ამით ბედნიერი იყო, რადგან სხვა რაუნდა გაეკეთებინა ? ის ბედნიერი იყო მისი მეგობრით - პაკ ჯიმინით, რომელიც საკმაოდ მხიარული იყო, და უყვარდა სხვადასხვა თემებზე ხუმრობა.. მიუხედავად იმისა რომ ის ჯონგუკზე დიდი იყო ასაკით, ის არ აღიარებდა ამას, რადგან ჯიმინი ხშირად ისე იქცეოდა, როგორც ბავშვი, ის ამით არ აღიზიანებდა არავის, პირიქით ძალიან საყვარელი იყო...
ორი წელი გავიდა. ამ დროის განმავლობაში ბევრი რამ შეიცვალა:  ჯონგუკი უკვე 21 წლისაა, ის პროფესიონალი ფოტოგრაფი გახდა, რომელიც მზად იყო ფოტო გადაღებებისთვის.. ის უფრო სერიოზული და პასუხისმგებელი გახდა, მაგრამ გულში იგივე ბავშვი დარჩა.. და მაინც იგივე ნიშნით კისერზე, რომელიც არ გამოჩენილა..
- მასწავლებელო ლი ! ნეტა მომეცით ამ ფოტოსესიაზე წავიდე, გთხოვთ !- ჯონგუკი ფაქტიურად ემუდარებოდა მასწავლებელს, რომ ის როგორც ფოტოგრაფი, გაეშვა პრესტიჟული მოდის კვირეულზე ნიუ-ორკში... მას ალბათ უნდოდა თვით შოუს ყურება, დაკვირვება მონაწილეებზე, როგორც ერთი მოდური მოდელი, რომელიც წარმოადგენდა, როგორც ბიჭის ასევე ქალთა ტანსაცმელს კერძოდ - კიმ თეჰიონი..
- კარგი, კარგი, ჯონგუკ.. მაგრამ შენ მართლა შეგიძლია ამის გაკეთება ?
- დიახ, რათქმაუნდა.
- კარგი, მე შევეცდები იმას რომ, შენ გაგაზზავნონ ამ შოუზე, დაელოდე ჩემს წერილს...
ჯონგუკის ბედნიერებას საზღვარი არ ჰქონდა, ის ბედნიერი იყო რომ როგორც იქნა შეძლო რამე ღირსეული გაეკეთებინა, ვიდრე ჯიმინზე ფოტოების გადაღება ან უბრალო მოდელების რეკლამირება... საბოლოოდ, ის შეძლებს დაამტკიცოს თავისი ძალა და გაარკვიოს ყველა იმაში, რაც მას შეუძლია.. ასეთი შესაძლებლობა მას უამრავ შანსს მისცემდა,რადგან ჟურნალისტებს შეეძლოთ მისი სურათებიდან რამდენიმე ფოტოს აღება და გამოყენება, რაც იმას ნიშნავს რომ ისენი დაწერდნენ მასზე როგორც პროფესიონალ ფოტოგრაფზე.
ნიუ-იორკის მოდის კვირეულის შესახებ, ამას დიზაინერებმა ყურადღება უნდა მიაქციონ.. ჯონგუკი უკვე იჯდა ყურსასმენებით თვითმფრინავში, და მიდიოდა ძალიან დიდ მოვლენაზე..პედაგოგმა ლიმ მართლაც არ გაუცრუა იმედი ჯონგუკს, და ის ისეთი რეკომენდაციით გაუშვა როგორც *ელიტის* ფოტოგრაფი.. როგორც კი მან ეს გაიგო, უფროსწორედ როგორც კი წერილი მიიღო, გუკმა დაუყონებლივ აჩვეენა ეს წერილი დედამისს, რომელიც ბედნიერი იყო თავისი შვილით, ქალმა უთხრა ყველაფერი მამას, რომელიც, ძალიან ამაყობდა მისი ვაჟით, ეს ჰომ ჯონგუკისთვის სააუკეთესო მიღწევა იყო..
- დიზაინერ sylvie milshteyn-ს აქვს ფრანგული და იაპონური ფესვები, მაგრამ მან გადაწყვიტა საკუთარი ბრენდის საფუძველი ნიუ იორკის მოდის ინდუსტრიაში - სოჰო. Sylvie ეყრდნობა ქალის სილუეტებს და მშვიდ ფერებს მაგრამ მისი თამაში კოლექციის პროპორციებით არ გამოიყურება მოსაწყენი... - ტელეფონის ეკრანზე აჩვენეს, თუ როგორ გამოიყურებოდა დიზაინერი და შემდეგ ბოლო მოდის კვირეული, რომელშიც მან მონაწილეობა მიიღო, ფერების არჩევანი იყო საკმაოდ საინტერესო, მაგრამ მას არ უნახავს მისი საყვარელი მოდელი.. juicy Couture.. დიახ, ამ ბრენდს ძნელად უწოდებენ მსოფლიო მოდის სამყაროს, მაგრამ ახალი შემოქმედებითი რეჟისორის Jamie Mizrah, ყოფილი სტილისტი Nicole Richie, მის ახალ ცხოვრებაში დაიწყო ახალი თავი... ეს სეზონი Juicy Couture_სთვის მართლაც გახდება გარკვეული დებიუტი,ბრენდი წარმოგიდგენთ კოლექცია პირველად catwalk .. ბრენდი, რომელიც ცნობილი გახდა 2000 წელს თავისი უცნაური ფერის კოსტიუმებისთვის.ხელახლა ისაუბრა 2016 წელს კოლაბორაციის შემდეგ *Vetements*.. ახლა, გუნდს სურს ვიზუალურად აჩვენოს, რომ Juicy Couture არ არის მხოლოდ hoodie და sweatpants... რა გამოვა აქედან, ძალიან მალე ვვნახავთ_ და თუ სიმართლეს ვიტყვით ჯონგუკზე ამ სტილმა შთაბეჭდილებ არ მოახდინა ამიტომ, მან სწრაფად გადაატვირთა ეს ნაწილი და გადავიდა ახალზე...
ჯონ ელიოტი...ლოს ანჯელესის დაფუძნებული დიზაინერი პოეტური სახელით sews, როგორც ჩანს, საუკეთესო ტანსაცმელით მიმდინარე მიმართულებით athleisure, მისი sweatshirts განკუთვნილია არა მხოლოდ ფიტნეს კლუბისთვის, ამ სეზონში, ჯონ ელიოტი საბოლოოდ გააგრძელებს ქალთა ხაზს -ჩვენ ვვარდაუდობთ რომ ეს ნამუშევარი ცოტათი განსხვავდებოდეს იქნება მამაკაცისგან, მაგრამ ეს ნამუშევარი ძალიან ლამაზია,_საბოლოოდ ჯონგუკის საყვრელი მოდელი კიმ თეჰიონი გამოჩნდა, ტელეფონის ეკრანზე.. ტანსაცმლის ეს ბრენდი უბრალოდ საოცრად იჯდა თეჰიონზე, რაც არ შეეძლო ჯონგუკს არ შეემჩნია...
- Alice Morgan-ის არის ნიჭიერი დიზაინერი, ავსტრალიიდან..მიუხედავად, იმისა რომ მან თავისი ბრენდის გამოშვება 2006 წლიდან დაიწყო, მხოლოდ ახლა მიიღო საშუალება, ნიუ-ორკის მოდის კვირეულის ჩვენებაზეე წარედგინა თავისი ნამუშევრები... ნაბიჯი უფრო ლოგიკურია - გასულ წელს დიზაინერმა თავისი ბრენდის ლოს-ანჯელესში წარმოდგენა მოახერხა, ამიტომ ამით ამერიკულ ბაზარზე წარმოდგენის ინტერესი გამოიწვია.. . ამ სეზონში, მორგანი თავისი ჟანრის საუკეთესო ტრადიციებში ასრულებს: რთველის შთაგონებას, ბევრ ფერებს, ქალის სილუეტებს- ბრენდის თაყვანისმცელმებს მოეწონა, მისი ლამაზი მოდელის ნახვის შემდეგ, ახალგაზრდამ გადაწყვიტა, ამით განეხორციელებინა ეს განზრახვა და ტელეფონი ჯიბეში ჩაიდო, სანამ ის საბოლოოდ არ დაჯდა.. როდესაც მან მის ახლოს სკამი დაინახა, ჯონგუკმა საყვარლად გაიღიმა, მან მის მძინარე მამას შეხედა.. მას უყვარდა თავისი ოჯახი და ცხოვრება მათი მხარდაჭერის გარეშე, ვერ წარმოედგინა,ისინი ერთად ავსებდნენ ერთმანეთს და სწორედ ამიტომ გამოიარეს ყველა რთული მომენტი ერთად. ის ფიქრობდა დედაზე,რომელიც მისი ძმაზე იყო ფეხმძიმედ, ჯონგუკს ვერ წარმოედგინ რომ მამამ ის მარტო დატოვა, მიუხედავად იმისა, რომ, ალბათ, მისი მუდმივი კაპრიზებისგან, დასვენება უნდოდა ცოტახნით... Ipod-ში მუსიკის ჩართვისშემდეგ, ჯონგუკმა თვალები დახუჭა და მიიძინა...
                                        ******
-მამა სად ხარ ? -ჯონგუკი იდგა ხმაურიან დარბაზში, რომელიც სავსე იყო მაყურებლებით..

will you be my boyfriend?Where stories live. Discover now