Denne uken hadde jeg passet mye på Darcy. Harry er alltid ute og moren til darcy, Oda forlot darcy etter at hun og Harry slo opp. Darcy er nå 4år, og Oda forlot hun når hun var 2. Darcy savnet virkelig moren sin og snakket hele tiden om henne. Jeg syntes synd på henne som har en mamma som forlot henne og en pappa som alltid er ute.
"DARCY" ropte jeg gjennom det store huset. "Jaa" "Det er leggetid" jeg gikk til rommet hennes og fant henne allerede klar til å legge seg. Jeg ble helt hjerteknust da jeg så at hun holdt et bilde av Oda mens hun gråt. Hvordan kunne noen gjøre dette mot denne lille søte jenta? Jeg satte meg ned ved siden av henne og holdt rundt henne."Jeg vil ha mamma hjem"sa hun mens hun gråt."Jeg vet darcy.." Jeg visste ikke hva jeg skulle si. Hun satt på fanget mitt mens jeg strøk henne over håret. Hun sovnet tilslutt, jeg la henne ned på sengen og tok dynen på henne. "Godnatt" hvisket jeg
til henne mens jeg kysset pannen hennes forsiktig. jeg tok bilde av Oda og satte det tilbake på nattbordet til Darcy.
Jeg gikk ned å så på tven. Jeg våknet av at døra small igjen. "Hallo?"sa personen. Det var Harry. Han kom inn i stuen og satte seg på sofaen. "Har det gått bra?" Spurte han. "Darcy.."sa jeg mens jeg hadde en klump i halsen. "Ja?" "Hun fant bildet av Oda.. Jeg fant henne gråtende på rommet mens hun så på det" nå hadde jeg også tårer i øynene.
Han sa ingenting men kysset meg. Jeg kysset tilbake. Vi ble avbrutt av at noen banket på døren. "Jeg tar den" sa jeg mellom kryssene. Han nikket bare før jeg gikk for å åpne. Når jeg så personen fikk jeg hake slepp.. Det var Oda!
"Hei! Er Harry hjemme?" Hun så rart på meg. "HARRY! Det er noen på døren til deg!" Ropte jeg. Jeg kunne ikke fatte at Oda hadde kommet tilbake. Og hvertfall ikke etter det hun gjorde med Darcy! Jeg høre Harry komme bak meg. "ODA! Hva gjør du her?" Sier harry surt. Jeg har aldri sett denne siden av Harry før! Og jeg hadde kjent han en stund nå. "Jeg kom for å se datteren min" hvisket Oda. Jeg og Harry så rart på henne. "SÅ ETTER TO ÅR KO MER DU PLUTSELIG OG VIL SE HENNE! VET DU HVOR MYE DARCY HAR SPURT ETTER DEG?" Nå ropte Harry så hele nabolaget kunne høre han. "Jeg har like mye rett til å se henne som deg!" Sa Oda tilbake mens hun hevet stemmen sin. "mamma?" Alle tre så bak Meg. "MAMMA!" Skrek Darcy mens hun løp mot moren sin. "Hei vennen" Oda tok Darcy i armene sine. "Hvem er det?" Spurte Oda Darcy å pekte på meg. "Pappa sin kjæreste" finisfe Darcy. "Ehh, nei Darcy det er bare en venn" sa Harry kjapt tilbake. "Neihei der kysset mye før Mamma kom!" Sa Darcy tilbake. Oda så bare stygt på meg. Mens jeg kikket ned i mens jeg rødmet.. "Darcy gå inn er du snill" sa jeg kjapt for hun sa noe mer om meg. Hun sprang inn på rommet sitt mens hun fniste som en annen galing.
"Hva vil du egentlig Oda?" Spurte Harry rett etter at Darcy hadde lukket rom døren sin. "Jeg vil ha en ny sjanse" sa hun mens hun så på Harry. "Det går ikke, jeg har følelser for en annen" Oda sa ikke mer. "Jeg kommer for å se Darcy imorgen" smilte hun.. Også gikk hun. Jeg gikk for å se om Darcy var våken. Men hun sov.
Så Jeg gikk inn til stuen til Harry. Vi satt lenge å stirret på hverandre. Han skulle til å kysse meg men jeg stoppet han før han fikk det til. "Du hadde følelser for en annen! Og Jeg er barnevakten"sa jeg imot han. "Det er deg jeg liker" jeg kunne ikke tro det.. Jeg hadde akkurat samme følelser for han. "Vil du være kjæresten min og ikke lengre en barnevakt?" Jeg kysset bare Harry tilbake. "Så jeg tar det som et ja?" "Ja".
YOU ARE READING
OneDirection |||Norwegian|||
FanfictionDenne historien inneholder flere OneDirection imagines!