❝Le diable❞
Taehyung'un güzel kahverengi gözleri cep telefonunu bırakamadı. İmkansızdı. Çok garip.
Çok acı verici.
Erkek kardeşinin numarasının henüz atanmadığını ve sorunun bu olduğunu biliyordu. Elleri titriyordu ve kalbi o kadar çarpıyordu ki göğsünden çıktığına inanmaya başlamıştı.Jeongguk
➾Taehyung, seni özledim hemde çok özledim.
➾Dün, seni Yoongi ile eğlenirken gördüm ... barda. Çok kırıldım ama kendini affettireceksin, değil mi? Bensiz yaşayamazsın, ha? Söyle bana, Taehyung .. Bana her şeyi söyle ..
En garip olan, Taehyung'un kendinden büyük olanın siluetini, bazı dansçıların teklif ettiği binlerce egzotik dans ateşinde gördüğünü ama hayalini kurduğu şeydi. Ve bu sadece bir rüyaydı. Avucunun içinde Jeongguk'un olduğu ve dudakların sonunun kanını bulduğu bulundu. Jeongguk öldü.
-
Jeongguk
➾ Abine cevap vermiyor musun?
Tereddüt ettiğini biliyorum. Taehyung. Benim Jeongguk ..Taehyung
➾Beni rahat bırakın! Hiç komik değil .. hiç değil, bunu yapmak için kaç yaşındasınız?
Jeongguk
➾Yaşamadığıma emin misin? Yine de beni gördüğünü biliyorum Tae .. Numara yapma.
➾Sana geleyim mi? Seni ziyaret etmemi ister misin? Ben her zaman sana geleceğim, bunu biliyorsun, ha? Senin için her şeyi yaparım .. canımı bile veririm.
-
Taehyung ellerini tapınaklarına koydu. Titremeye başlıyordu ve yataktan kaçmak istemediğini ve ailesinin kollarına sığınmak istemediğini söylerse yalan olurdu. İç sesi, kendisine mesaj gönderen bu kişiye güvenmemesini söylüyordu. Taehyung, önünde Jeongguk'u gördü, ağzı açık kalmıştı ve hepsinden önce, cansız bedenini görmüştü.Taehyung
➾Seni polise rapor edeceğim. Sen tam bir delisin!
Jeongguk;
➾Sakın bunu yapma.
➾O telefonu bırak.
➾numarayı çevirme!
➾Taehyung ...Taehyung artık cep telefonuna bile bakmıyordu ve büyük elleri arasındaki ev telefonunu alıp polis numarasını çevirmek için kendini oturma odasında bulmaya çabucak başladı. Bu durum çok garipti. Açıklanamaz.
"Merhaba, sizin için ne yapabiliriz?"
"Beni rahatsız eden biri var,
şikayet etmek istiyorum.""Bize daha fazla bilgi verebilir misiniz?"
"Kim Jeongguk'un numarasından mesaj alıyorum, sadece o-"- Telefon hattı kapatıldı. Lütfen bağlantınızı veya kablonuzu kontrol edin. Telefon hattı kesildi. Lütfen bağlantınızı veya kablonuzu kontrol edin. Telefon hattı kesildi ...
__________ ✿___________
Yeni bir kitap ile karşınızdayım.
Umarım beğenirsiniz ッ❦