uvod

163 10 0
                                    

Budim se uz alarm ustajem jer je vreme za skolu. Ustajem nikakvog raspolozenja oblacim se i krecem u skolu.

 Ustajem nikakvog raspolozenja oblacim se i krecem u skolu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[ovo sam ubukla]

Posto sam nova u skoli sva paznja je uprta pa sam se osecala nelagodno. Cujem glasove oko sebe kako mi dobacuju da sam ja samo razmazena bogatasica da sam nikakva osoba. Sto cujem svaki dan pa se ni nisam osvrtala na te glupe komentare.

Komentari su od jedno prestali. Osetila sam da je neko iza mene ali se nisam marila vec sam nastavila dalje do table da bih videla gde mi je ucionica.

Prisao mi je jedan decoko mojih godina i pitao me kako se zovem na sta sam sramezljivim glasom odgovorila zovem se Elelena.

On mi je rekao da se zove Jimin. Ostali su nas samo gledali. Pogledi su nam se susreli, oci su mu se presijavale na suncu i bile su prelepe kao i ostatak njegovog tela.

Rekao mi je da sam slatka na sta sam pocrvenela. Cas je poceo pa smo zajedno trcali do ucionice. Svi su nas ljubomorno gledali. Kada sam usla u ucionicu laganim koracima sam otisla do zadje klupe. A onda je Jimin seo pored mene.

Cas po cas dan je prolazio bila sam u hodniku skole kod svog ormarica dok nisam osetila toplao dodir necijih ruku na svom ramenu.

Okrenula sam se i videla Jimina pitao me je ako nemam nista protiv da me odprati do kuce. Na sta sam vec polu uzarenim obrazima klimnula glavom.

Posli smo zajedno kuci i na kraju se ispostavilo da on zivi u susednoj ulici. Oboje smo ziveli sami. Krenula sam da udjem u svoju kucu ali Jimin me je uhvatio za ruku i rekao je da bi voleo da sledece nedelje odemo na godisnji karneval i da se malo bolje upoznamo.

Naravno da sam pristala sam.
Ta slika kako me je uhvatio za ruku, taj topli dodir, nezan glas vrteo mi se po glavi.

[nedelju dana kasanije]

Jaoooooj pa ja stvarno ne znam sta da obucem...
Plakala sam u sebi dok me je Yeri 'tesila'.

Posle sati provedenih pokraj ormara obukla sam jednu haljinu.

Posle sati provedenih pokraj ormara obukla sam jednu haljinu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[izgleda ovako]

Cekao me je ispred sa kljucevima od auta u ruci i cvecem koje je mirisalo prelepo. Posli smo ranije pa smo otisli na plazu setali smo se plazom gledajuci zalazak sunca koji je obasjavao celu plazu.

Rukom mi je prosao kroz kosu i odmerio me od glave do pete i rekao da lepo izgledam na sta sam pocrvenela . Tako smo na plazi proveli 2 sata pricajuci. Usli smo u auto i zaputili se na taj cuveni karneval.

Polako me je uhvatio za ruku i opet sam pocrvenela. Setali smo se dok nismo naisli na stand na kojem se prodaje secerna vuna.

Kupio nam je secernu vunu i posto sam ja tako smotana morala sam da se umusavim sva, onda je on iz dzepa svoje jakne izvukao maramicu kojom mi je obrisao mrlju od secerne vune sa mog obraza.

Seli smo na klupu pored. Ja sam bila poprilicno umorna od onolikog setanja u sandalama koje su izazivale strasan bol u mojim petama.

I daa zaspala sam.

Dok sam spavala naslonila svoju glavu na njegovo rame. Video je da sam umorna pa me je odvezao kuci.

Poljubio me je u obraz i ja sam mu uzvratila istim. Brzo sam otisla da se istusiram. Obavila sam razgovor sa mamom o utiscima na fakultetu.

Onda sam dobrih sat vremena prepricavala Yeri kako mi je bilo na 'dejtu' sa Jiminom.

Ona je u pola razgovora zaspala, jer to je Yeri. Umorna od silnog peicanja i ja sam zaspala.

[Jutro Time Skip]

Probudila sam se ali ovog puta srećna zbog sinocnog izlaska sa Jiminom. Jedva cekam da ga opet vidim. Ranije sam ustala pa sam imala vremena da popijem kafu i da se lepo sredim.

 Ranije sam ustala pa sam imala vremena da popijem kafu i da se lepo sredim

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[kako izgleda outfit]

Posto idem sa Jiminom na fakultet pa sam dosla do njegovih vrata i pozvonila. Jimin je sa onako razbarusenom kosom i polu otkopcanom kosuljom otvorio vrata kada je video da sam to ja tuzno me je pogledao jer mu se ocito nije islo u skolu.

Na matematici mi je bilo dosadno profesora nisam ni slusala vec sam razmisljala o Jiminu. Gledali smo jedno u drugo i osmehivali zatim je poceo da pise neku ceduljicu pa dok je profesor listao dnevnik dobacio mi ju je .

Na toj ceduljici pisalo je: "Veceras izlazimo?". Bez ikakvog razmisljanja sam pristala.

 Bez ikakvog razmisljanja sam pristala

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[kako izgleda outfit]

Otisli smo na plazu i gledali zalazak sunca. Sedeli smo na pesku gledajuci more. Onda je on ustao i otrcao do vode i ja za njim. Usao je u more i od jednom me je oprskao vodom.

Na sta sam itekako uzvratila. Tako smo se prskali u moru i ja sam jednom nogom stala na algu i okliznula se.

Pokusao je da me uhvati da ne padnem pao je za mnom u vodu. Bili smo skroz mokri.

On kao da je predvideo sta ce se desiti pa je tako iz automobila izvukao jedan veliki peskir i pokrio nasa idalje mokra tela.

Posle izvesnog vremena otisli smo kuci. Pre ulazka u svoju kucu poljubila sam ga na sta se bezobrazno nasmejao.
____________________________________

Ovo je prvi deo moje price, nadam se da ce vam se svideti.💓


[J.P] i still love you🍀💌🦄Where stories live. Discover now