Part 3

82 8 0
                                    

[ 3 meseca kasnije]

Mama me nije zvala 3 meseca onako sam upitno gledala Enu. Inace ja i Ena smo postale najbolje drugarice od onog dana kada sam bila oteta i bas smo se zblizile i bas je gotivna od tada je stalno uz mene i kada sam to trazila i kada ne stvarno je volim.

Zagrlila sam je i palo mi je na pamet da odem u posetu svojim roditeljima i bratu koje nisam videla 4 godine. Daegu to mesto budi toliko uspomena i dobrih i losih secanja.

Haha secam se da sam tu upoznala svoju "drugaricu" Minu. Znamo se jos od 1. osnovne ona zadnja klupa gde jos pisu nasa imena urezana sestarom. Iako sam imala samo brata ona mi je bila sestra ali sam je zamrzela onog leta .

Bila sam srecna jer cu napokon videti svoje roditelje i brata. Kupila sam kartu za avion let je bio za nedelju dana stalno sam skakala po kuci jer cu napokon cuti glas svojih roditelja i videti njihov lik koji sam stvarno pozelela.

Rekla sam Jiminu da idem u Daegu na 2 nedelje pogledao me je tuzno ali se zatim nasmejao i zagrlio me .U skolu nisam isla dugo a i nije me toliko briga iskreno samo zelim da vidim svoju porodicu.

[time skip]

"Molim vas vezite svoje pojaseve."odjekivao je glas jedne od stjuardesa. Nakon par sati sleteli smo na aerodrom nikome nisam rekla da dolazim zelela sam ih iznenaditi.

Stojim pred vratim svoje kuce idalje je tu ono drvo koje smo ja i Moyeo posadili kada smo bili mali.

Cujem glasove iz kuce "kada mislis to da joj kazes kada ce ona to da sazna" i tada otvaram vrata sa pitanjem "a sta to trebam da saznam?" mama tata i brat su me gledali sa ustima otvorenim do poda.

Moyeo mi je uskocio u zagrljaj koji sam cekala tako dugo i napokon sam tu u njegovom zagrljaju mama i tata su nam se pridruzili.

Nista se nije promenilo sve je ostalo isto i moja soba idalje je tu onaj plisani medo kojeg  mi je kupila Mina za rodjendan. Idalje su tu one slike na zidu od mene i Ximena.

I poslednje sto je ostalo su uspomene na moju prvu ljubav i najbolju "drugaricu".
Ulazi Moyeo u sobu i opet me grli ali ovog puta uz pratnju placa i ja sam krenula da placem sa njim.

Pricam mu o Jiminu i Eni o svemu sto sam prozivela u Seulu za te 4 godine koje sam tamo provela .Uvek je bio tu da me saslusa kada sam mu nesto zelela reci i drago mi je zbog toga.

Mina?- upitala sam ga.
Trgnuo se iz svojih misli i zamolio me da ponovim pitanje.
"Mina,da li je jos uvek volis"-ponovila sam.

Cutao je suza mu je skliznula niz obraz po ko zna koji put kad pricamo na tu temu. Mina i on su bili zajedno ali ga je ona prevarila sa Ximenom. Stvarno ju je voleo ne znam kako je mogla da ga povredi.

Palo mi je na pamet ono sto je rekao mami da nesto trebam da znam pa sam ga pitala a sta to trebam da znam? podigao je glavu i rekao "ma nebitno" klimnula sam glavom i zabacila glavu pozadi i tako zaspala.

Ujutru se budim uz zvuk lajanja mog psa i vlaznosti na svojim obrazima (lizao mi je obraze).Protezem se i sklanjam zavese sa svojih prozora da bih videla svetlost dana i onako gledajuci razmisljam da povedem Barkija u setnju.

Idem po povodac i patike i spremam se za setnju sa svojim psom. Idemo do skole na fudbalski teren i tada pustam barkija sa povodca da trci po terenu.

Vidim da je krenuo da trci ka nekoj osobi i osoba ka njemu i vidim Minu svu srecnu jer vidi Barkija posle toliko godina sto me je cudilo.

Osetim da me je Mina videla i krenula ka meni zato sam ja krenula na klupu da bih izbegla susret Barki prilazi i vuce me za rukav od duksa da podjem ka njoj otimam se ali neuspesno.

Dovukao me je do Mine ne znam zasto ali je igledala srecno. Trci ka meni i skace mi u zagrljaj odmakla sam se poljubila me je u obraz i ostavila otisak crvenog karmina na mom obrazu.

Pogledam je i podignem obrvu i pitam je onako jos u cudu.

-Zasto mi prilazis posle svega?

-"Posle cega?"

-Sad se kao nesecas,ajde produzi
molim te.

-"Mislis na ono u srednjoj iza skole?"

-Da,na to mislim. Kako si mogla?

-"Ne nije onako kako izgleda stvarno."

-Auuuu kakvo opravdanje,daj molim te skloni se ne mogu da te gledam.

-"Ne stvarno nije tako,dopusti mi da ti objasnim."

-Kako mislis da to mozes da objasnis?

-"Ajde da idemo na kafu da ti sve ispricam."

-Dobro,ali bolje bi ti bilo da imas cvrst razlog!

-"Obecavam."
____________________________________

Znam da nije nesto ali eto sta je tu je. Ovo je bilo u naletu ekspresija pisala sam sta mi je doslo na pamet. Tek sam pocetnik i ne pisem bas najbolje ali ono hvala sto pratite i podrzavate.🤗

[J.P] i still love you🍀💌🦄Where stories live. Discover now