Bio je cas hemije profesora nisam ni slusala gledala sam u jimina osetila sam pogled na sebi koji nije bio jiminov spustila sam glavu na klupu nisam bila dobro.
Otisla sam do toaleta da se umijem neko je brzo usao i zalupio vratima i stavio mi neku salvetu preko nosa i usta i nisam mogla doci do daha onesvestila sam se.
Posle izvesnog vremena sam se probudila i cula sam da je neko rekao "budna si ljubavi" zagledala sam se u tu osobu dok nisam ugledala njega. Moj bivsi decko Ximen.
Rekla sam zbunjeno i pomalo uplaseno 'sta ,gde sam ja?' rekao je "nikad te necu ostaviti ,nedostajala si mi" , a da nedostajala sam ti posle prevare, ja ti nisam bila dovoljna pa si morao da imas jos jednu pored mene i jos me lagao sarkasticno sam se nasmejala.
Pitala sam ga sta ustvari zeli od mene "odgovorio sam" i zatim je citirao prethodno izgovorene reci "Nikad te necu pustiti,ne zelim vise da provodim vreme bez tebe".
Nasmejala sam se toliko glasno da me je stomak zaboleo. Pusti me da idem rekla sam poviseci ton. Na sta sam dobila samar.
[Jimin pov]
Cekao sam Elu posle skole da idemo zajedno kuci. Nije dosla, ja sam stigao kuci zvao sam je 345 puta nije se javljala zabrinuo sam se, do sada se nije desavalo da se ne javlja na telefon.
Sada sam se vec bio uplasen da joj se nesto nije desilo. Ujutru ustajem jer moram da idem u skolu prvo pogledam u telefon, ne nije mi odgovorila ni na jednu poruku.
Otisao sam da je zovem da idemo u skolu kao i svaki dan ali nije otvarala vrata svetla su bila ugasena pomislio sam da spava posto ima obicaj to da radi krenuo sam da otvorim vrata ali bila su zakljucana pa sam bio primoran da provalim u kucu.
Pretrazio sam celu kucu svaki kutak ali nje nije bilo, mozda je otisla kod roditelja u Daegu ali je idalje cudno sto se nije javila.
Otisao sam u skolu cutao sam ceo dan nisam progovorio ni jednu jedinu rec nisam imao sta za reci.
Ela i jedan novi lik koji je uvek bio sa onom crnom maskom na licu i kapuljacum na glavi,bili su odsutni ceo dan u skoli.Dosao sam kuci nije je bilo odlucio sam pozvati njene roditelje oni su rekli da Ela nije kod njih. Samo lose misli su mi prolazile kroz glavu.
Otisao sam kod Yeri nije bila sa njom, nije bila ni sa Wendy a ni sa jednom od svojih drugarica nije bila. Dosao sam kuci da bih uzeo telefon i probao da je kontaktiram nije odgovarala na pozive.
Pustio sam suzu tako su se slivale jedna za drugom niz moje obraze. Pozvao sam Tae,Yoongia i ostale da je trazimo .Trazili smo je satima ni traga ni glasa od nje.
Bilo je kasno uvece negde oko 3h ujutru idalje sam je trazio ali bezuspesno svi smo bili umorni zvali su me da krenem sa njima da se odmorimo i sutra krecemo dalje ali sam odbio da idem dok je ne pronadjem.
Idalje sam plakao stvarno je volim i zelim da je nadjem i nikada je vise necu pustiti i ne zelim. Svi su mi pritrcali u zagrljaj i rekli da sutra nastavimo dalje jer smo svi umorni ipak sam se morao odmoriti.
Idalje sam je zvao samo je sada bilo 524 poziva bez i jednog odgovora. Nisam jeo nisam imao snage da jedem. Plakao sam tako i zaspao.
[Eleonora POV]
Zasto uopste zeli da budemo zajedno ZASTO?Na to pitanje nisam znala odgovor. Sedela sam satima zavezana za stolicu plakajuci sam zaspala.
Osetila sam hladne ruke kako klize po mojim butinama probudila sam se to je bio on Ximen odgurnula sam ga od sebe.
Nasmejao se bezobrazno,prisao mi je i pocepao majicu koju sam nosila od jednom me je poceo ljubiti po vratu ali grubo i nije mi prijalo. Pustila sam suzu.
"Ne zelim da moja buduca zena place" rekao je i na njegovom licu se stvorio onaj pokvareni osmeh koji moze samo on da ima.
Gledala sam ga zbunjeno i nasmejala se sarkasticno i rekla uzvisenim tonom Nikada necu biti tvoja a ni ti moj NE VOLIM TE opet sam dobila samar ali ovog puta jaci "volis li me sada?"pitao je na sta sam odmahnula glavom.
Tako sam iznova i iznova bila jos jace udarana od strane Ximena.
[Jimin POV]
Dobro mi je dosao ovaj odmor a sada moram da nastavim da je trazim. Otisao sam sam nisam zeleo da budim momke tako su slatko spavali. Pretrazio sam svaku kucu u Seul-u ali nje nije bilo.
Tu je bila neka stara kuca u kojoj niko ne zivi vec godinama nju nisam proverio. Krenuo sam dalje ali sam zastao jer ne znam dok ne pokusam mozda je Ela ipak u toj kuci vratio sam se do te kuce ali su vrata bila zakljucana.
[Eleonora POV]
Spustao se ka mojem sortzu. Polako ga je skidao i skidao svoje pantalone sa sebe.U tom trenutku je na vrata usao niko drugi nego Jimin.
Brzo sam odgurnula ovog kretena od sebe Jimin je krenuo da ga udara ali je ovaj dohvatio metalnu palicu i krenuo da me udari Jimin se postavio i udario je Jimina videla sam Jimina kako je lezao na podu i krenula toliko da placem i da vristim i da uzvikujem NE NE NE.
Ximen je krenuo opet ka meni ali je sada i on bio na podu ugledala sam Yoongia i Tea kako trce ka meni i Jiminu,ali izgleda da sam se od onih silnih udaraca onesvestila i pala na zemlju odmah pored Jimina.
Otvaram oci i vidim da sam u bolnici ustajem iz kreveta i odlazim da bih potrazila Jimina vidim Joona i Jina kako sede u cekaonici pognutih glava. Brzo ulecem u Jiminovu sobu i vidim beli prekrivac preko njega i njegovog lica.
Dotrcala sam do njega i pocela da placem otkrila mu lice kvasila sam mu lice sa svojim suzama zacula sam smeh i otvorila oci i videla da se Jimin smeje gledala sam ga zbunjeno i jako ga zagrlila i pocela jos vise da placem i ostali su krenuli da se smeju.
Poljubio me je na sta sam pocrvenela i uzvratila mu. Mislila sam da si me zaboravio za ovih par dana i plakala sam za tobom.
Yoongi i njegova devojka Ena su se nasmejali i Yoongi je rekao"Zaboravio?Nije jeo uopste, nije spavao i samo je plakao i zvao ta 746 puta na dan i trazio te po celom Seul-u " gledala sam ga na sta je Jimin glimnuo glavom .
Opet sam ga zagrlila i otisla da bih zamolila doktora da budemo zajedno u sobi jer ne mogu vise bez njega ni jedan sekund.
____________________________________
Ayy evo ga i drugi deo, nadam se da ce vam se svideti.💓
KAMU SEDANG MEMBACA
[J.P] i still love you🍀💌🦄
Fiksi PenggemarZaspala sam sa osmehom u milislima o Jiminu.