Ne znam zasto sam prihvatila ali ajde pruzicu joj sansu ipak joj je prvi put da napravi gresku. Spremila sam se.
[ovo sam obukla]
Od sminke sam samo stavila maskaru.
Krenula sam...
Dogovorile smo se da idemo u Park posto ne volim da idem po kaficima.Dosla sam u park i sedela na klupi i gledala u reku, u jednom trenutku sam osetila njenu ruku na svom ramenu najezila sam se od njenog dodira.
Sela je na klupu i krenula da me zagrli odmakla sam se ali me je bez obzira na to privukla sebi i snazno zaglila.
Ne znam zasto ni iz kog razloga ali mi je to nedostajalo onaj njen parfem ona nasa narukvic koju jos uvek nosi ona koju sam joj ja napravila. Odvojila nas je i rekla "prvo Izvini za sve!" klimnula sam glavom u znaku da nastavi.
[Mina point of view]
Vec znas za posao svog oca. On je odvratan covek koji iza sebe ima i krivicni dosije vec je bio 10 godina u zatvoru. Zao mi je sto moram na ovakav nacin da ti kazem.
Uglavnom one noci kada si nas videla na to sam bila prisiljena veruj mi nikada ne bih uradila tako nesto.
Samo je prevrnula ocima. Tvoj otac me je naterao na to zvuci cudno ali je istina tad me je pogledala malo ozbiljno.
[ Throw back]
Zacula se zvizdaljka trenera za kraj dansnjeg treninga. Idem u svlacionicu da se prevucem, opremu za sutrasnju utakmicu sam ostavila u ormaricu uzela telefon i slusalice i krenula kuci.
Nesto se gradilo u mojoj ulici i onda je put bio blokiran pa sam morala duzim putem kojim je retko ko isao ali nije me bilo strah.
Hodam mracnom ulicom nigde svetla nigde znaka zivota dok u jednom trenutku nisam zacula smeh koji me je uzasno iritirao to je bio Elin otac.
Taj smeh dobro, osoba koju sam mrzela i koja je ujedno ubila jednu meni najdrazu osobu, moju majku.
Samo sam ga pogledala i nastavila dalje nasmejao se i uhvatio me je za ruku i to bas snazno istrgla sam ruku,sad me je gurnuo uz zid,
sad sam se vec iznervirala.Krenuo je da se smeje pruzila sam korak krenuo je da me udari ali sam mu zaustavila ruku.
-Sta hoces od mene, opet?
-"Da ostavis Moyea da budes sa Ximenom?"
-Ne ne zelim?
-"Pa u suprotnom cu ubiti Elenu i Moyea."
-Alo nemoj da se salis sa takvim stvarima!
-"Ko je rekao da se salim? sad me je pogledao ozbiljno."
-Pomeri se budalo jedna pijana.-odgurnula sam ga.
-"Biraj ili da me poslusas i ja ih necu ubiti ili suprotno..."
-"Dajem ti jedan dan da razmislis nemoj da cekam jer znas da to ne volim."
Samo sam otisla posle ovoga pravo kuci. Plakala sam jer ako ga ne poslusam ubice mog decka i moju najbolju drugaricu, ja ne mogu da zivim bez njih mnogo ih volim.
[Sutradan]
Pripreme za utakmicu protiv jednog od najboljih timova u gradu. Obuvam komacke,navlacim stucne i idem da se zagrevam. Sutam loptu o zid jer mi je dosadno a i umorila sam se.
Zvizdaljka trenera se zacula za mini odmor i da se pripremimo jer za pola sada moramo da budemo na terenu.
Idem da se istusiram ulazim u svlacionicu po peskir i odecu za utakmicu ali vidim da mi je ormaric otvoren samo slegnem ramenima jer svakako nemaju sta da nadju ili da ukradu.
Hladna voda koja se sliva niz moje telo i spira znoj sa mene je tako prijatna i osvezavajuca. Oblacim dres i obuvam kopacke jer za 10 minuta idemo na tekmu.
Bili smo u svlacionici trener nam je govorio taktiku kojom cemo igrati ja sam celo vreme razmisljala o onom jucerasnjem dogadjaju ta stvar mi nije izlazila iz glave.
Cula sam da me zove trener trgla sam se i ustala jer je sada bilo vreme da pokazemo sta znamo i da damo sve od sebe da pobedimo. Utakmica pocinje pozdravljamo se sa suprotnim timom i zauzimamo svoja mesta.
Dugo smo igrali ali je idalje 0:0 pogledam ka tribinama i vidim onaj dobro poznati osmeh Elinog oca.
-"MINAAA IMAS PRILIKU DA DAS GOL!!!"-drala se Hyun na mene.
Trgnem se i primim loptu zatim trcim ka golu i prolazim par igraca i dajem gol.
Odmah se cuju vrisci publike koja navija za nas i devojke koje skacu na mene ja onako zbunjena pogledam i vidim da Elin otac odlazi.
Poluvreme idemo u svlacionicu trener mi cestita na postignutom golu i u tome ga prekida vibracija mog telefon jer mi je dosla poruka.
Ulazim u svlacionicu,otvaram poruku nepoznat broj?
Iza stadiona za 10 minuta moras odgovoriti na moje pitanje.Sta je sa njim tekma jos nije gotova ovo mi je mnogo vazno ali Eli mi je vaznija uzimam telefon i ranac i izlazim van. Idem iza terena vidim ga sa crnom kapuljacom na glavi i cigaretom u ustima i prilazim mu.
Okej uradit cu to ali nemoj nesto da pokusavas.
Oho ho vidi ko je dosao da zastiti svoju drugaricu poceo je ironicno da se smeje.Pruzila sam korak uhvatio me je za ruku i rekao javljam ti o daljim uputstvima o ovome nikome ni rec, jasno?
-Jasno.Vracam se na tekmu sva sreca nisam zakasnila. Napeto je dobacujem hyun loptu ona trci i daje GOOOL!
2:0 glas komentatora odjekuje stadionom. Publika opet vristi i peva pesmu naseg kluba.Yeri mi dobacuje loptu trcim ali me devojka suprotnog tima spotakla i ja sam pala. Sudija zvizdi za faul,sledi penal. Sad moram da dam sve od sebe.
Sutiram lopta felsira i ulazi pravo u okvir gola.
Kraj utakmice i nasa pobeda sa rezultatom 3:0.Ulazimo u svlacionicu trener vristi od srece jer smo pobedili. Presvlacim se i idem kuci sva umorna penjem se uz stepenice i idem u svoju sobu.
Poruka sa istog broja "Ljubit ces se sa Ximenom na maturi iza skole ali Elena mora da vas vidi,njemu sam sve objasnio znaci samo cekate trenutak da vam posaljem poruku i krenite da se ljubite."
Prevrnula sam ocima i bacila telefon na krevet i ustala da obucem bidzamu .Legla sam na krevet i uzela telefon vidim milion cestitki samo od Eli a o Moyeu da ne pricam.
____________________________________Konacno novi deo dugo mi je trebalo vremena da ga smislim. Nadam se da ce vam se svideti.🌼