En alttaki soruyu cevaplarsanız çok mutlu olurum çok ÖNEMLİ!İYİ OKUMALAR♥
Satır arasına yorum yaparsanız mutlu olurumJungkook
Güzel uykumu bölen şey tam olarak v hyung un bana tokat atması oldu. Ben ne güzel rüya görüyordum yaağ!
"Hyung sinirlenmiyerek söylicem. NE VAR BE NE UYANDIRIYON!?"
"Bana bağırma! Kalk gidiyoz!" ilk önce yüzüne salak mışım gibi bakış attım.
"Nereye?" bana bakıp elini anlına koydu.
"Ahh! Ahh! Birde herkes seni akıllı zannediyor. Mama var salak"
"Biz nerdeyiz?"
" neredeyiz anlatayım. Otel odasındayız. Aynı odadayız ve sen bana dün gece konuşurken yattın yani ilk ben yattım ama"
"Ne konuştuk?"
"Sen bana yeri yi çok güzel bulduğunu söyledin. Sonra jennie ve kai nin dedikodusunu yaptık. Ten ve lisa nın da dedikodusunu yaptık. Veeee... Ha seulgi ve jiminin dedikodusunu yaptık. Niye birşey hatırlamıyon salak. İçkide içmedik...yani ben içmedim. Sen içtin mi lan?"
"Hayır"
"Ha iki saat konuştuk yeter lan hadi giyin"
"Sen konuştun hep" tam arkası dönüp elindeki telefona bakarken yandan kötü bir bakış attı.
"B-ben konuşuyorum. LAN SALAK İKİ SAATTİR SORU SORUYON. GERZEK!"
Dudağımı büzerek
"Yaağ hyung bana niye gerzek diyorsun. Küstüm" diyip geri dudağımı büzdüm. Ellerini Saçlarının arasından geçirip."Aishhh! Seninle uğraşamam" diyip yatağa yattı.
"Giyin gidelim salak"
"Tamam be!" diyip bavulumdan rahat şeyler çıkardım. Giydikten sonra yatakta hâla uzanan hyunhuma baktım.
"Eee acelemiz var hyung iki saattir seni bekliyorum"
"Yemin ederim seni dövmemek için zor duruyorum. Çık dışarı" diyip omzuma elini koydu.
"Hyung?"
"Ha?"
"Ha ne ya. Düzgün cevap ver"
"Efendim?" durdum ve yüzüne baktım.
"Ne lan?"
"Yok bir şey" diyip asansöre koşarken arkamdan v hyung geliyordu. Arkamı dönüp baktım hâla geliyordu.
"Benim kadar hızlı değilsin taetae"
Derken tam önüme döndüm ve arkamdan v hyungun sesini duydum ama çok geçti.
"Jk dikkat et!"
Dedi ve bom."Ahhh!"
"O-ooo şey... Özür dilerim" evet jungkook aferin. Yeri ye çarptın. Alkış. Yeri saçını düzeltip benim kim olduğuma baktı. Bana baktığında çok yakın duruyorduk. Gözlerimi gözlerine dikmiş bakıyordum.
"Ö-önemli değil" diyip bir adım geri attı. V hyung arkadan yanımıza gelip
"Yeri iyi misin?"
"İyiyim sağol"
"Jk sen iyimisin?"
Başımı salladım. Ve yeri ye dônüp"Cidden tekrar özür dilerim" diyip saygıyla eğildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K-POP《Texting》TAMAMLANDI ✅
Comédie7 GRUP! DEDİKODU! DOSTLUK! MİZAH! ŞAKALAŞMA! KISKANÇLIK! AŞK! birazcık nefret~ BTS - RED VELVET - NCT - TWICE - EXO - BLACKPINK - GOT7 [Başlangıç= 19.01.2019] [Bitiş= 22.04.2019]