MEDYA: Mamamoo- gogobebe
şarkı çok hoşuma gitti be! Sizce nasıl şarkı? Beğendiniz mi?●Bol bol yorum yaparsanız sevinirim♡
Sizi seviyorum♡♥♡
İyi okumalar♥
Jungkook
Pratik sonrası biz sularımızı içerken kapı açıldı. Hepimiz şaşkınlıkla kapıya bakarken içeriye 18 kişi girdi. Sizce kim?
Doğru tahmin Nct! Başka kim olabilir ki?
"Büyük buluşma" dedi jisoo noona..
Sonra içeriye Blackpink ve Got7 girdi. Koşarak Yugyeom ve bambam e sarıldım."Lan napıyonuz?"
"Napalım kanki bizde öbür dünyaya gittik geldik" bambam e gülerek karşılık verdim.
Sonra biri Yugyeom a sarıldı. Kimin sarılığına baktım. Tzuyu. Bunlar çok şey ya, şey yani... Şey.
"Aşkım uzun zaman oldu."
"Evet Yugyeom seni çok özledim"
Gülerek iki kankamı izliyordum. Sonra odaya bir baktım. Yuh lan! Herkes sevgilisi ile sarılıyor. Yemin ederim dostluk, arkadaşlık bitmiş.Herkes oturdu. Sessiz bir ortam vardı. Sanki aramızda bir katil var bizde onu bulmaya çalışıyoruz. Ortam çok komikti.
Sessizliği ilk bozan Xiumin hyung oldu.
"Olum grupta çok rahatsınız ama yüz yüze utangaç bu ne lan?!" Xiumin hyunga karşılık veren ilk kişi sana oldu.
"Yoooo! Biz hiç utanç değiliz! " Sana sanki biraz sinirli. Bir de yuta dan uzak duruyo. Zaten iki de bir bakışıyorlar.
"Sana sen neden sinirlisin?" Hepimizin sormak istediği soruyu soran chen hyung a selamlarımı gönderiyorum
"Ben sinirli değil oppa!"
"Sana ne oldu?" Bu sefer yuta sormuştu. Lan acayip dedikodu! Dikkatli bir şekilde izlemek için kolumu bacağıma koyup, elimide çeneme yerleştirdim ve dudaklarımı büzerek izlemeye başladım.
"Hiç bir şey yok!"
"Var! Ama benimle ne ilgisi var onu öğrenmek istiyorum!"
"Seninle alakası yok!"
"Tamam senin başka sorunlarına Karışmak istemem ama bana neden böyle davranıyorsun? "
"Nasıl davranıyorum!"
"İŞTE BÖYLE!" Yuta yüksek sesle bağrınca Taeyong araya girdi.
"Siz ne yapıyorsunuz?! Düzgünce konuşun ya da hemen birbirinizden Özür dileyin! HEMEN!"
"Neden ben Özür diliyorum hyung?! Daha olay ne onu bile bilmiyorum! "
Şimdi yuta çok haklı zaten ama Sana neden böyle davranıyor?"Yuta ikinizde birbirinize bağırdınız o yüzden hemen ikinizde Özür dileyin!"
"Özür dilerim" yuta nın sinirli bir şekilde söylediği çok belliydi.
"Bende Özür dilerim sevgilim." Sana ayağa kalkıp yuta ya sarıldı. Biz ne yaptık? Tabiki bağırdık.
"Çok saçma bir kavgayı geride bıraktık"
"Aynen suho hyung. Yemin ederim korktum ikinci ayrılan çift olacak diye!" Bu velet jisung tam bir uyuz. Bir de ben ve yeri ye bakarak söylüyor. Hemde bastıra bastıra.
Taehyung hyung heyecanla konuyu uzatmaya çalıştı."A-a kim ayrılmış kiiii?" Bir de oyuncu olacak lan! Göz devirdim.
"A-a taehyung hyung bilmiyor musun? Yeri ve Jungkook ayrıldı." Jisung u takmadım ve yere bakmaya devam ettim.
"Uzatmayın ikiside üzülüyor ve ikiside benim çok yakın arkadaşım böyle söyleyip daha fazla üzmeyin" işte benim en kaliteli kankam Lisa!
"Birbirlerinin üzüleceklerini biliyorlarsa neden ayrıldılar?" Ah be Lucas! Konuyu kapatalım artık be!
Yere bakarak konuştum.
"Biz üzülüyoruz ki. Yani ben üzülüyorum. Sonuçta Yeri benim sadece arkadaşım." Ben ne diyorum yah?! Kafamı kaldırdım ve herkese baktım, en sonunda Yeri ye baktığım anda o da bana baktı. Uzun zaman sonra onun gözlerine bakmak çok iyi gelmişti.
"Peki üzülüyorsunuz o zaman neden ayrılma kararı aldınız? " kai ye cevap ararken Yeri cevap verdi.
"Hani bir insanı çok seversin ve çok mutlusundur ama her güzel şeyin bir sonu vardır. Bizim ilişkinin sonu da gelmişti ve bitti." O konuşurken sadece yüzüne baktım belki bir daha bu kadar bakmayağım.
"İşte o sonu getiren şey ne?"
"Sevgi. Yani artık sevmiyorum, sevmiyoruz. Arkadaşım olarak görüyorum" sadece kafa sallaya bildim zaten daha ne yapabilirim ki?
Hiçbir şey."Offf! Peki... ş-şey ımmm... konuyu kapatalım artık" joy noona ya baktım biraz gözleri dolmuştu.
"Artık hepimiz arkadaşız işte iyi bir şey bu" ded im gülerek. Sonra kafamda aynı taehyung hyunga vurduğum gibi bir ses çıktı. Jimin hyung vurmuştu.
"Yah! Hyung! Neden vuruyorsun?!"
"Bilmem shipim ayrıldı vurayım dedim." Göz devirdim. O da seulgi noona ya sarıldı. Amaaaan hiç bir kız beni ilgilendirmiyor artık
"Abi bırakın sevgili derdini de ben ve lisa nın dansını görmeniz gerek! Efsane! " ten heyecanla anlatıyordu.
Sonra araya jinyoung girdi."Cidden fazla sexy!" Lisa öksürmeye başladı.
"Sizinki nasıl twicevelvet?"
"Bizim dansımız daha çok tatlı?"
"Ay ay ben sizi yerim" cidden bazen jhope hyung tan şüpheleniyorum.
"Irene noona sen gelmişsin 29 yani 30 yaşına sana tatlı konsept gider mi ki?" Anlaşılan o ki jisung her zaman Irene noona ile dalga geçiyor ama Suho hyung karşılığını veriyor.
"Sen sus velet! Yaşın daha küçük sen okula git!"
"Yah! Suho hyung! Comeback var okula gidemem!"
"O zaman git comeback showlarının performanslarına çalış!"
"Offf! Peki hyung!" Diyip ayağa kalktı jisung. Sonra yeri de ayağa kalktı.
"Bende jisung ile beraber gidiyorum sonra görüşürüz yani mesajlaşırız"
"Bakın benim ablam beni yanlız bırakmaz birde 17 tane abim olacak ve daha çok var ama biri Yeri nin yerini doldurmuyor!" ( yanlız cümleyi okuyup okuyup duruyorum çok komik lan sjsjsjsj)
"Jisung siktir git" bunu diyen tabiki suga hyung tu. Hepimiz kahkaha atarken jisung suga hyungun yüzüne şaşkınca bakıyordu. Bu gün cidden çok güzeldi.
°
°
°
°
°
°
°
°
°
°
Selaaaaam! İstediğim gibi olmadı ama umarım beğenirsiniz♡Size soru?
+ Ben jungri çiftini şuan birleştirmek istemiyorum. Sizce ne zaman olsun?
Ben 50. Bölümde bile birleştirebilirim sjsjsjsjzhsjsmzhsj sorun yok yani sjsjsjOy vermeyi ve yorum yapmayı unutamayın!
Sizi seviyorum♡♥♡
Görüşmek üzere♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K-POP《Texting》TAMAMLANDI ✅
Mizah7 GRUP! DEDİKODU! DOSTLUK! MİZAH! ŞAKALAŞMA! KISKANÇLIK! AŞK! birazcık nefret~ BTS - RED VELVET - NCT - TWICE - EXO - BLACKPINK - GOT7 [Başlangıç= 19.01.2019] [Bitiş= 22.04.2019]