Kapı çaldığında heyecanla koştum. Son kez kıyafetlerimi düzeltip kapıyı açtım. Karşımda koca bir buket çiçek ve altında insan vücudu vardı.
"Şimdi bile saklanıyor musun?"
Çiçekleri uzatıp gülümsediğinde kalbimin bir anlığına durduğunu hissettim.
"M-minseok.."
"Benim!"
Sadece kapı önünde ışık olduğunu görünce karanlık salona ve sonra da bana baktı.
"İçerde mi oturuyordun?"
"E-evet a-ama.."
Durdurmama fırsat vermeden elimi tuttu ve ışığın geldiği yere doğru yürümeye başladı. Odama girmesi benim için hiç iyi olmayacaktı. Çünkü duvarımda en çok onun posteri vardı.
"Ben olduğumu biliyor muydun?"
Dönüp baktığında utançla gözlerimi kaçırdım.
"Şey.. Hayır.."
Çiçekleri masamın üzerine bırakıp kollarını etrafıma sardı. Beklemediğim bir şeydi. En azından önce konuşacağımızı sanıyordum. Fakat Minseok bildiğimden çok daha fazla sevgi doluydu.
"Seni ilk gördüğümde anlamıştım."
"Neyi?"
"Benim olduğunu."
"Huh?"
"Aşkın aniden bana gelmesini bekliyordum. Geldiğin için teşekkür ederim."
"Minseok.."
"Sehun seni her anlattığında tekrar hayran oldum. Bakışınla, kalbimde oluşan şey her defasında daha da büyüdü."
"Ama sen.. Yani şey.."
"Zor olacak biliyorum. Senden bunu istemeye hakkım yok."
"Hem de çok zor olacak."
"Şirkette rahatça görüşebiliriz. Evde de.."
"Arkadaşların?"
"Onların her şeyden haberi var."
"Yani biz.."
"Artık birlikteyiz."
"Bu hayat seni yormayacak mı?"
"Sadece senin için endişeleniyorum Soo."
"Ben artık mutluyum."
"Sehun idol olma konusunda çok tutkulu olduğunu söylemişti."
"Eskiden öyleydi."
"Belki ben de bir gün bırakırım."
"Ben sadece kendimden sorumluydum. Sen yalnız değilsin. Jongdae ve Baekhyun var."
"Fazla düşüncelisin."
Bakışlarının kalbimdeki etkisi yüzünden gözlerine bakamıyordum. Sahnede gördüğüm Minseok'tan çok daha farklıydı tanıdığım kişi. Sıcak kalpli, hassas ve şefkat doluydu. Fazla aşık bakıyordu. Kim olduğu umurumda bile değildi. Sıcak gülümsemesi çoktan kalbimi ele geçirmişti. İdollere olan hayranlığımı saymazsak o da benim ilk aşkımdı. Aynı hissetmek ikimizin de en büyük şansıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What's Up? 12 ✓
FanfictionKyungsoo ve (ilerleyen bölümlerde öğreneceğiniz) sürpriz erkeği :) //NOT: Diğer sezonlardan bağımsızdır.//