50. Bölüm (Sonsuz bir aşk) FİNAL

295 17 33
                                    

Son valizi de hazırlayıp salona döndüm. Dakikalar sonra Minseok poşetlerle içeri girdi. Hepsini sehpaya bırakıp yanıma oturdu.

"Bu tatil bize iyi gelecek."

"Birkaç ay boyunca gezeceğiz. Tatil sayılmaz.."

"Keşke hiç dönmesek.."

"Belki bir gün İspanya'ya taşınırız hm?"

"Bunu gerçekten istiyor musun Minseok?"

"Neden olmasın?"

"Seni çok sevdiğimi biliyorsun değil mi?"

"Hissediyorum."

Aşk dolu bir öpücük verip göğsüne sokuldum. İkimiz de ışıkların altında değildik artık. Ben hala söz yazarlığı yapıyordum. Minseok da zaman zaman bana eşlik ediyordu. Fakat sözleşmesi bitince üyelerden onay alarak tekrar imzalamayı reddetmişti. Sadece birbirimizle ilgileniyorduk.

Son sahneye çıktığımız gün düet yapmıştık. İkimiz için de tatlı bir anıydı ışıkların altında yaşadığımız parıltılı hayat.

Aşk kesinlikle aranıp bulunan bir şey değildi. Ansızın iki kalbe giriyor ve onları birbirlerine bağlıyordu. Kalbimin en güzel yerine yerleşen ve orayı çiçek bahçesine çeviren değerli bir duyguydu benim için.

Eskiden, idollerin peşinde koşar, onlar gibi olmak isterdim. Hayranlığın aşk olduğunu düşünürdüm. Fakat aşk hem her şeye değen hem de yalnızca bir şeye ait olandı.

Şarkı söylemeye aşıktım. Müzik dinlemeye ve elmalı şekerler yemeye de.. Fakat ona ait olan aşk başkaydı. Benzeri yoktu. En güzel paylaşımlarım, en büyük mutluluklarım, en tatlı anılarımdı.

İlk aşk her zaman biterdi. Fakat biliyordum ki bizim için böyle olmayacaktı. Aramızdaki sonsuz bağ bu sonu asla kabullenmeyecekti. Ona ait olmak tattığım en güzel duygu, bildiğim en doğru gerçekti. İkimiz de Tanrı'nın bu hediyesine daima sonsuz bir aşkla sarılacaktık.





12 üyenin de ana karakter olduğu bu seriyi umarım severek okumuşsunuzdur. Tüm sezonların sonunda sorma istediğim bir şey var. En sevdiğiniz sezon hangisi oldu?

Bu seriyle ilgili bir de küçük bir ricada bulunacağım. Tutkuyla birkaç kez okuyan o tatlış okurlarım, lütfen ilk bölümlere gizemli adamın kim olduğunu ifşa eden yorumlar bırakmayın. Siz yanıtı biliyor olsanız da, bilmeden keyifle okumak isteyenler olabilir.

Bir başka küçük ricam da okuma listeleri üzerine olacak. Bu seriyi lütfen çift adı içeren okuma listelerine eklemeyin. Çünkü bu seriyi, çift konusunda takıntısı olmayan ve sürpriz çifti gördüğünde bundan keyif alabilecek kişiler için yazdım. Çiftin kim olduğunu bilerek başlayan birinin sürprizden keyif almayacağını düşünüyorum. Anlayış gösteren herkese şimdiden teşekkürler^^

Severek, hissederek ve eğlenerek okuyan herkese çook çook çook kocaman teşekkür ederim

What's Up? 12 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin