Dans odasına girdiğimde kuzenim dışında dört kişi vardı. Dünya harikası CBX ve dans harikası Kai.. Kesinlikle son nefesim olabilirdi.
"İşte geldi."
Sehun ayağa kalkıp yanıma geldi ve şaşkınlıktan donup kalmış bedenimi çekiştirerek yanlarına götürdü.
"M-merhaba.."
Tam bir mal gibi Baekhyun'a bakıyordum. Grubun en erkeksi üyesiydi. İnanılmaz bir sesi vardı. Büyüleyici gülümsemesiyle bana baktığında nefesimin kesildiğini hissettim.
"B-ben D-do S-soo."
"Do Kyungsoo demek istedi."
Sehun beni düzeltilince gülümsemeye çalışarak nefesimi bıraktım.
"E-evet."
"Ben de Baekhyun. Memnun oldum."
"Heey! Ben de Minseok!"
Tam Baekhyun bana sarılacakken Minseok araya girdi ve kollarını etrafıma sardı. Jongdae konuşmaya fırsat bile bulamamıştı. İdol grubum tarafından dünyanın en güzel ölümünü yaşayacaktım.
"Arkadaşlar, kuzenim bir hayran. Yani aranızda ölebilir. Anlatabiliyor muyum?"
Sehun beni tekrar çekiştirip Jongin'in yanına oturttu. Yağmurdan kaçarken doluya tutulmuştum. CBX büyüsünden yeni çıkmışken Kai etkisiyle ele geçirilmiştim.
Onlarla olduğum süre boyunca gözüm Baekhyun'daydı. Yakından çok daha mükemmel görünüyordu.
Buraya gelirken, bu kadar heyecanlanacağım hiç aklıma gelmemişti. Şirkette olmanın bu kadar zor olmasını asla beklemiyordum. Artık büyük endişelerim vardı. Sahneye nasıl çıkacaktım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What's Up? 12 ✓
FanfictionKyungsoo ve (ilerleyen bölümlerde öğreneceğiniz) sürpriz erkeği :) //NOT: Diğer sezonlardan bağımsızdır.//