ten

740 97 0
                                    

mereka semua sedang mengambil angin dan menghayati setiap sudut pemandangan dari atas gunung tersebut.

jihoon dan Su An duduk bersama mereka berdua duduk di bangku yang ada di atas gunung tersebut.

" Su An , kau suka doyoung ke ? " entah mengapa jihoon bertanya kepada Su An begitu.

" entahlah jihoon aku sendiri pun tak faham dengan aku punya perasaan sekarang ni. sama ada aku suka dia atau aku suka kau " Su An menyepak-yepak baru yang ada di hujung kakinya.

" kau su..suka aku ? " jihoon terkejut dengan apa yang dia dengar tadi.

" kan aku cakap aku tak faham dengan perasaan sendiri. bila aku dengan kau , aku punya jantung takdelah berdegup laju. tapi bila dengan doyoung skinship sikit je aku dah rasa macam tak tentu arah " jihoon tergelak apabila Su An berkata macam tu.

" maksudnya kau suka dialah pabooo bukan aku gila " jihoon menolak kepala Su An.

" sakit lah jihoon. aku suka dia eh?" jihoon mengangguk mengiyakan.

" Su An, kalau aku bagitahu kau ni jangan marah aku eh " jihoon senyum dan meletakkan tangan di kepalanya .

" Su An, kalau aku bagitahu kau ni jangan marah aku eh " jihoon senyum dan meletakkan tangan di kepalanya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" tengoklah camne "

" ala kalau macam tu aku taknak bagitahu la." jihoon buat muka kesian ke arah .

" yela yela cepat apa dia "

" aku dah lama tahu yang yedam ada scandal waktu dia couple dengan kau ,aku sendiri tak tahu macam mana nak cakap dengan kau sebab aku takut kau marah aku. lepastu aku taknak kau pergi serang yedam. " Su An memandang jihoon lama dengan pandangan kau-nak-tempah-kubur-dengan-aku-ke ?

" haaaishhh takpelah, kau tak bagitahu pun aku dah tahu. haritu aku ada nampak yedam keluar dengan jaekyung en nama dia. takyah nak tipu aku " jihoon terus mengangguk.

" haaa betul lah tu nama dia oh Jaekyung. sorry tau tak bagitahu kau sorry sangat-sangat " dia menundukkan kepala.

" takpelah aku tak marah kau pun . kau pun dah jaga aku macam girlfriend kau sendiri. kau tu carilah girlfriend dah handsome sangat tu " jihoon hanya gelak.

dari sudut lain doyoung hanya memandang jihoon dan Su An yang duduk berdua-duaan gelak ketawa bersama. timbul perasaan cemburu terhadap mereka berdua.

" woi doyoung aku cakap dengan kau niiii " seunghun menjerit disebelah telinga doyoung yang hanya termenung.

" kau jealous ehhh tengok dorang dua orang? " doyoung menafikan yang dia cemburu terhadap mereka berdua.

" kalau kau suka Su An tu cakap jela apa susah sangat? sebab jihoon tu dengan dia kan kawan dari kecik tak mungkin dorang akan couple budak " seunghun menasihati doyoung.

" nak ke Su An nonna dekat doyoung? yela doyoung ni dahlah muda daripada dia 2 tahun. " seunghun menepuk dahi nya dalam hati sudah menyumpah-nyumpah doyoung ni .

[끝] with you ; kim doyoung Where stories live. Discover now