+ No one's POV
" hyung, percayalah junkyu tak tolak dia langsung percayalah " junkyu merayu pada jeonwoong agar percayakan dia.
" aku tak cakap pun aku tak percaya kau. sekarang ni kau nak buat apa junkyu ? kau kena buang sekolah satu hal lepastu sekolah lain taknak ambik kau bersekolah dekat sekolah mereka " junkyu nenundukkan kepalanya apabila jeonwoong berkata begitu .
" takpelah junkyu, kami ada dengan kau sekarang ni. jangan sedih-sedih pasal minji tu lantaklah dia tu. nampak sangat dia tak sayang kau. " kata jihoon sambil memeluk seunghun.
" eish korang berdua ni dah kenapa peluk peluk macam gay ha? geli tau aku tengok korang ni " tegur hyunsuk sambil memandang jijik ke arah mereka berdua.
" haa junkyu, kau tak payahlah fikir sangat pasal benda ni semua. kita orang boleh tolong kau. aku faham perasaan kau bila kawan baik kau tu buat macam tu dekat kau. " hyunsuk duduk di birai katil dan memegang tangan junkyu .
" uljimayo hyung " yedam memeluk junkyu yang masih menangis.
" kau tu lelaki mana boleh menangis arra ? " kata raesung.
junkyu terus mengesat air matanya dan mengembuskan nafas lalu tersenyum.
" betul kata korang semua, aku mana boleh menangis sebab aku lelaki. buat apa en aku nak nangis lagipun bukan aku bersalah. " walaupun matanya masih menahan air mata.
+ Lee Byounggon
aku pelik sekarang ni ,tadi hyunsuk cakap dengan aku yang doyoung dengan Su An ada dekat hospital .
tapi masalahnya batang hidung dorang berdua pun aku tak nampak. aku kehulur ke hilir fikir mana dorang berdua pergi.
" yah jihoon! mana kawan baik kau dua orang tu Su An dengan doyoung?" aku bertanya kepada jihoon yang tengah sibuk dengan game dia.
" molla " tu je dia jawab ? lahabau betul perangai.
aku pergi dekat midam yang tengah termenung . aku tak faham betul dengan midam ni asyik termenung je apa yang dia fikir pun aku tak tahu.
" yah midam! " aku sergah dia yang tengah duduk di sofa.
" apa kau nakkkk janganlah sergah aku macam tu bonggok tetanjat boboi tahu tak " aku terkejut bila dia cakap 'tetanjat boboi '
" eee kau dah kenapa. lepuk kang! " midam hanya tergelak.
" aku nak tanya kau ni , doyoung ada call kau tak dia dekat mana ? " midam berkerut dahi bila aku tanya soalan tu dekat dia.
" kau tanya aku ? pergilah call dia apa ah kau ni " ye tak ye juga en.
" tapi aku dah call dia lah tadi .handphone dia off tu yang aku tanya kau ni " midam menepuk dahinya.
" call lah Su An . bangangnyaa lahai kau ni gon " aku menjelingnya tak habis habis bangangkan aku .
midam terus menghulurkan telefon bimbitnya yang sudah bersambung talian dengan number telefon Su An.
" yeoboseyo ? Su An ah eodi ? "
" eo, nugu ? "
" yahh, naya byounggon oppa!"
" aaahhh, Su An tengah berjalan balik pergi hospital ni dah nak sampai sikit je lagi "
" doyoung ada dengan kamu tak?"
" eopseo, wae? "
" apaa?! dia takde denga- "
" weh midam Su An cakap doyoung takde dengan dia lepastu dah lah dia terus matikan panggil. macam mana ni macam mana?! " serabut lahai mana maknae tu pergi.
YOU ARE READING
[끝] with you ; kim doyoung
FanfictionDisebabkan kau comel aku jatuh cinta dengan kau , Kim Doyoung start ; 16 January 2019 end ; 9 February 2019 cover by myeong-minho